Teraz jest 22 cze 2018, o 02:10

Zostaw Kontakt





Aktywacja karty microSIM

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post4 lip 2016, o 11:59

creatka,

jeżeli konto numeru było regularnie zasilane, a karta nie działa w żadnym innym telefonie, to wszystko wskazuje na jej uszkodzenie i obawiam się, że konieczna będzie jej wymiana :-(.

Podejdź proszę do naszego najbliższego punktu. Tam pracownik sprawdzi tę kartę i ewentualnie dokona jej wymiany. Szczegóły tego procesu znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Amy_89

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 sie 2016, o 12:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty microSIM

Post5 sie 2016, o 12:25

Witam,
26 lipca przedłużałam umowę w PLUSIE MIX. Jako iż brałam nowy telefon, który nie obsługuje już zwykłych kart sim tylko micro, Pani w salonie zaproponowała mi bezpłatną wymianę która miała trwać max do 7 dni. Niestety wciąż stara karta działa a nowa nie. Muszę nosić ze sobą dwa telefony, bo nie wiem kiedy w końcu nowa zostanie aktywowana. Ile mam jeszcze czekać? Proszę o odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post5 sie 2016, o 12:51

Witaj Amy_89,

prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM,
- imię i nazwisko,
- dokładny adres placówki, w której dokonywane były powyższe czynności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Amy_89

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 sie 2016, o 12:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty microSIM

Post5 sie 2016, o 13:11

Wysłane :-)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post5 sie 2016, o 13:40

Amy_89,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Magdalena_26

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 16 kwi 2017, o 16:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Mix
  • Model telefonu: Huawei Y5 II

Re: Aktywacja karty microSIM

Post20 kwi 2017, o 14:15

Witam. 13.04.2017 roku przedłużyłam umowę w Mix Plusie. Przesłano mi nowy telefon kurierem oraz nową kartę sim. Do dzisiaj nie została ona aktywowana. Stara karta sim jeszcze działa
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post20 kwi 2017, o 14:31

Witaj Magdalena_26,

dokonałaś tych czynności, o których była mowa w linkowanym przeze mnie poście w tym wątku: viewtopic.php?f=98&t=11296&p=217825#p217825?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Magdalena_26

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 16 kwi 2017, o 16:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Mix
  • Model telefonu: Huawei Y5 II

Re: Aktywacja karty microSIM

Post20 kwi 2017, o 14:37

Tak. I dalej działa stara karta sim a nowa nie....
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4716
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post20 kwi 2017, o 14:50

Magdalena_26,
- jaki komunikat pojawił się po wysłaniu wiadomości SMS, o której pisała Joanna_Plus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Magdalena_26

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 16 kwi 2017, o 16:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Mix
  • Model telefonu: Huawei Y5 II

Re: Aktywacja karty microSIM

Post20 kwi 2017, o 14:53

"Wiadomość nie została wysłana"
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4716
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post20 kwi 2017, o 15:19

Magdalena_26,
- wygląda na to, że z poziomu swojego urządzenia masz zablokowaną możliwość wysyłania SMS na krótkie numery.
Sprawdź w ustawieniach dla wiadomość SMS lub spróbuj wysłać tę wiadomość z innego numeru naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Magdalena_26

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 16 kwi 2017, o 16:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Mix
  • Model telefonu: Huawei Y5 II

Re: Aktywacja karty microSIM

Post20 kwi 2017, o 15:29

Dalej nie mogę wysłać, pokazuje się komunikat że wiadomość zostanie wysłana gdy usługa będzie dostępna.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4716
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post20 kwi 2017, o 15:59

Magdalena_26,
- wiadomość wysyłasz ze swojego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Magdalena_26

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 16 kwi 2017, o 16:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Mix
  • Model telefonu: Huawei Y5 II

Re: Aktywacja karty microSIM

Post20 kwi 2017, o 16:04

Tak. Wysyłam z telefon u na którym jest aktywna stara karta sim i została wysłana lecz nie dostałam potwierdzena o aktywowaniu nowej karty sim.

EDIT: Karta jest już aktywna
Ostatnio edytowano 20 kwi 2017, o 16:35 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4716
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post20 kwi 2017, o 16:36

Magdalena_26,
- to dobra wiadomość. Cieszę się, że już możesz korzystać z nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości