Teraz jest 21 cze 2018, o 20:41

Zostaw Kontakt





Aktywacja karty microSIM

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

skiru91

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 16:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na karte
  • Model telefonu: OnePlus 3T

Re: Aktywacja karty microSIM

Post22 kwi 2017, o 17:29

Witam.
Ja też mam problem z aktywacją swojej karty microSim.
Jakiś tydzień przed świętami byłem w salonie plusa i poprosiłem o pełną rejestracje numeru oraz wymianę karty SIM.
Zapłaciłem, dostałem nową kartę lecz ta nadal nie jest aktywna, stara karta jest aktywna i na nią przychodzą wszystkie połączenia i wiadomości.
Proszę o pomoc :)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post24 kwi 2017, o 09:15

Witaj skiru91,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) nowa karta SIM nadal nie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

skiru91

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 16:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na karte
  • Model telefonu: OnePlus 3T

Re: Aktywacja karty microSIM

Post25 kwi 2017, o 06:30

Telefon ze starą kartą SIM wyłączona, nowa simka nie loguje się do sieci. Taki stan jest od samego początku - od wyjścia z salonu Plusa.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post25 kwi 2017, o 09:06

skiru91,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- numer seryjny dotychczasowej karty SIM,
- numer seryjny nowej karty SIM,
- adres placówki, w której nastąpiła wymiana karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Gordek

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 23 cze 2012, o 16:42
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: mix6
  • Model telefonu: Sony Ericsson Live With Walkman

Re: Aktywacja karty microSIM

Post1 mar 2018, o 19:24

Witam!

W dniu wczorajszym, wraz z Żoną, wymienialiśmy karty SIM dla 2 numerów na nanoSIM. Wymiana odbyła się w salonie Plusa.
Obydwa numery są zarejestrowane na Żonę i mają aktywną taryfę Nowy Plush. Na jednym numerze wszystko odbyło się bez problemu, po kilkunastu minutach stara karta przesłała być aktywna, a po zmianie na nową numer aktywował się poprawnie. Natomiast z drugim numerem ciągle występuje problem. Stara karta jest ciągle aktywna pomimo, że minęły już ponad 24 godziny, a po włożeniu nowej otrzymujemy komunikat "karta nie aktywna". Kilkukrotne włączanie i wyłączanie telefonu nie pomaga.

Wygląda na to, że przez przypadek pracownica salonu Plus aktywowała tylko jedną kartę, albo z jakiegoś innego powodu nie aktywowano nowej karty. Prosiłbym o pomoc.

Wysłałem także przez formularz do Joanny_Plus dane, o które prosiła w powyższej wiadomości. Jeżeli coś jeszcze jest potrzebne to uzupełnię później.

Z góry dziękuję za rychłą pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post2 mar 2018, o 10:18

Witaj Gordek,

sprawę przekazałam do weryfikacji. Dam znać jak otrzymam odpowiedź.

Edycja: proszę o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Gordek

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 23 cze 2012, o 16:42
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: mix6
  • Model telefonu: Sony Ericsson Live With Walkman

Re: Aktywacja karty microSIM

Post2 mar 2018, o 12:48

Wszystko już działa poprawnie. Dziękujemy za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Aktywacja karty microSIM

Post2 mar 2018, o 13:27

Gordek,

cudownie :-) :-) :-). Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 38 gości