Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
kasia20l,
możesz sprawdzić kwestię tych komunikatów i działanie SMS-ów na innym telefonie?
możesz sprawdzić kwestię tych komunikatów i działanie SMS-ów na innym telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Jeśli chodzi o sms to nie wiem jak mam to zrobić, bo musiałabym mieć kartę w telefonie przynajmniej tydz jeśli nie dłużej żeby to sprawdzić, bo nie wiem tak naprawdę jakie sms dochodzą a jakie nie, z pewnością te o których wiem i pisałam to tylko część spośród tych które rzeczywiście do mnie ktoś wysłał a nie dotarły. Co do komunikatów to wsadziłam kartę i zaaranżowałam sytuacje gdy tel jest zajęty a ktoś inny dzwoni i o dziwo gdy karta jest w innym telefonie osobę która próbuje sie dodzwonić łapie poczta głosowa, która była przecież wyłączona. Żeby to sprawdzić wpisałam jeszcze raz komunikat włącz pocztę a potem wyłącz (*122*00#), pojawił sie komunikat że poczta jest wyłączona. Powtórzyłam sytuację z dzwonieniem i okazało się że znów poczta łapie osobę która chciała zadzwonić
Już nic z tego nie rozumiem przecież poczta jest wyłączona (przynajmniej takie włączyłam funkcje, tak pokazuje komunikat i w telefonie, który używam na co dzień poczta jest rzeczywiście wyłączona a przynajmniej nikogo nie łapie
Już nic z tego nie rozumiem przecież poczta jest wyłączona (przynajmniej takie włączyłam funkcje, tak pokazuje komunikat i w telefonie, który używam na co dzień poczta jest rzeczywiście wyłączona a przynajmniej nikogo nie łapie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
kasia20l,
a z jakiego modelu telefonu korzystasz? Weryfikowałaś sytuację z SMS-ami w trybie 2 jak i 3G?
a z jakiego modelu telefonu korzystasz? Weryfikowałaś sytuację z SMS-ami w trybie 2 jak i 3G?
A po ponownym przełożeniu karty do dawnego telefonu jaki jest komunikat?kasia20l pisze:o dziwo gdy karta jest w innym telefonie osobę która próbuje sie dodzwonić łapie poczta głosowa, która była przecież wyłączona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Posiadam telefon samsung galaxy mini 2. Nie próbowałam w trybie o którym Pani pisze bo nie wiem jak to zrobić. Co do komunikatów o połączeniach w trakcie rozmowy to sytuacja zmieniła się o tyle, że teraz jest sygnał "zajęty", a nie jak przed chwilą poza zasiegiem. Tak poza tym to nadal nic się nie zmieniło - dalej nie dostaję powiadomień w trakcie rozmowy ani sms o próbie nawiązania poączenia po tym jak kończę rozmawiać
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
kasia20l,
Opcję "Tryb pracy sieci" znajdziesz w ustawieniach aparatu.kasia20l pisze:Nie próbowałam w trybie o którym Pani pisze bo nie wiem jak to zrobić.
Prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Sprawdzimy to.kasia20l pisze:dalej nie dostaję powiadomień w trakcie rozmowy ani sms o próbie nawiązania poączenia po tym jak kończę rozmawiać
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 20:38
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
mi również nie działa usługa kto dzwonił, wysłałam już do Pani wypełniony formularz
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
edyta.borodzicz,
Dotarł – dziękuję. Sprawa przekazana do techników.edyta.borodzicz pisze:wysłałam już do Pani wypełniony formularz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 16:53
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witam!
Od dłuższego czasu nie dostaję powiadomień 'kto dzwonił' w trakcie rozmowy. Powiadomienia przychodzą po zakończeniu rozmowy, bądź ze znacznym opóźnieniem. Czy można to zmienić?
Proszę o pomoc.
Od dłuższego czasu nie dostaję powiadomień 'kto dzwonił' w trakcie rozmowy. Powiadomienia przychodzą po zakończeniu rozmowy, bądź ze znacznym opóźnieniem. Czy można to zmienić?
Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj kamila6665,
Joanna_Plus pisze:dzeluska92,
aktualnie wiadomości dostarczane są najszybciej jak to możliwe. Regulamin usługi nie przewiduje czasu na przekazanie wiadomości poza:10. Dla obu Usług wiadomości z informacją dostarczane będą jedynie, gdy klient znajdzie się w zasięgu sieci w ciągu 24 godzin od nieudanej próby nawiązania połączenia.
Tak aktualnie powinno być i nie ma możliwości zmiany tego.kamila6665 pisze:Powiadomienia przychodzą po zakończeniu rozmowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 16:53
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Jeszcze z pół roku temu wszystko działało prawidłowo, w trakcie prowadzenia rozmowy przychodził sms z powiadomieniem kto próbował się ze mną połączyć. Czasem w ogóle nie otrzymuję takich sms-ów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
kamila6665,
aktualnie działanie usługi wygląda tak jak pisałam powyżej.
aktualnie działanie usługi wygląda tak jak pisałam powyżej.
Jak często się tak dzieje? Jesteś w stanie podać przykłady takich sytuacji?kamila6665 pisze:Czasem w ogóle nie otrzymuję takich sms-ów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 16:53
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Na przykład kilka osób wczoraj próbowało się ze mną skontaktować, w trakcie prowadzenia przeze mnie rozmowy, a do dziś nie dostałam żadnego powiadomienia,że ktoś próbował się ze mną skontaktować. To nie jest prawidłowe działanie usługi. Proszę o rozwiązanie problemu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
kamila6665,
prześlij proszę przez ten formularz następujące dane:
- numer telefonu,
- dokładny adres (województwo, miasto, powiat, ulica),
- datę i godzinę oraz numer, który próbował się z Tobą połączyć.
Przekaże wówczas sprawę do techników.
prześlij proszę przez ten formularz następujące dane:
- numer telefonu,
- dokładny adres (województwo, miasto, powiat, ulica),
- datę i godzinę oraz numer, który próbował się z Tobą połączyć.
Przekaże wówczas sprawę do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 16:53
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Formularz został wysłany.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
kamila6665,
Dotarł – dziękuję. Przekazuję sprawę dalej.kamila6665 pisze:Formularz został wysłany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ