Serwis z tytułu gwarancji

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Swatdzielny
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 lut 2014, o 20:30

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: Swatdzielny »

Witam,

Właśnie przyszedłem do domu i odłożyłem telefon (Kazam 4) na komodę, lekko go trąciłem i ten spadł przez co pękła mi szybka na samej górze przy głośniku, ekran się nie rozlał. Mam pytanie, gdzie mogę go oddać na gwarancję i czy mi przyjmą? Proszę o szybką pomoc.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: sl@w_es »

Oddać do naprawy możesz w każdym punkcie/salonie Plusa, ale nie będzie to naprawa w ramach gwarancji, ponieważ jest to uszkodzenie mechaniczne wynikłe z Twojej winy. Serwis na Twoje życzenie dokona naprawy, ale będziesz musiał za nią zapłacić.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Swatdzielny
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 lut 2014, o 20:30

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: Swatdzielny »

no to trochę zapłacę, trudno, dzięki za odpowiedź :)
kama1_mk
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 lut 2014, o 16:45

Re: Serwis z tytułu gwarancji - pęknięta szybka

Post autor: kama1_mk »

Witam, pękła mi szybka w Kazam 5, czy to prawda, że w tych telefonach w rok użytkowania wymiana szybki jest gratis?
Jeśli nie, to jaka jest cena naprawy?
Pozdrawiam Kamila :-(
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: sl@w_es »

@ „kama1_mk”,

możesz skontaktować się bezpośrednio z serwisem i rozwiać swoje wątpliwości zarówno w kwestii darmowej usługi jak i ceny za wykonanie odpłatnej wymiany.
Namiary znajdziesz na stronie:

http://www.ccsonline.pl/
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
lolopwo
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 mar 2014, o 01:29

Zbity Kazam 5

Post autor: lolopwo »

Witam serdecznie.
Mam pytanie niestety przez przypadek w pracy spadł mi mój Kazam 5 i zbiła się szybka (dotyk działa).
Moje pytanie brzmi: czy podlega to gwarancji?
Jeśli nie jakie by były koszty naprawy?
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio zmieniony 8 mar 2014, o 10:40 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączenie wątków
Awatar użytkownika
McRap
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 18 lut 2014, o 13:56
Lokalizacja: WWL

Re: Zbity Kazam 5

Post autor: McRap »

Normalnie uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Ale jak Kazam wchodził na polski rynek czytałem, że oferują darmową wymianę uszkodzonego wyświetlacza ale tylko raz i tylko w ciągu roku od zakupu. Czy to prawda czy chwyt marketingowy tego nie wiem. Musisz sam sprawdzić i powodzenia :-)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zbity Kazam 5

Post autor: sl@w_es »

@ „lolopwo”,

Regulamin PlusForum pkt 11:
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymujemy tym sposobem odpowiedź lub kontynuujemy dany wątek.
Bardzo proszę o trzymanie się zasad obowiązujących na FORUM.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
KulikGame
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 mar 2014, o 13:10

Gwarancja Plus uszkodzenia

Post autor: KulikGame »

Witam.

Posiadam telefon Sony Xperia J. Telefon kupiłem na abonament w Plusie rok temu ostatnio zaczął mnie się psuć, a mianowicie na wyświetlaczu na białym tle wyświetla 3 kropeczki jaśniejsze. Telefon od czasu do czasu się wyłącza.
Powinni mi uznać lecz telefon ma jeszcze pękniętą szybkę i nie wiem czy mi to uznają. :D FAST
Ostatnio zmieniony 8 mar 2014, o 13:42 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie/połączenie wątków.
pietrzek123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 mar 2014, o 12:27

Kazam 4

Post autor: pietrzek123 »

mam pytasnie czy to prawda że jak stłucze mi się ekran w kazam 4 to wymieniają przez pierwszy rok gwarancji za free ?
Ostatnio zmieniony 11 mar 2014, o 13:52 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie/połączenie wątków
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: sl@w_es »

@ „pietrzek123”,

bardzo proszę o zapoznanie się z wcześniejszymi postami w tym wątku zarówno tymi w kwestii formalnej jak i poruszającymi Twój problem.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
michalinamisiak2594
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 24 mar 2014, o 16:19

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: michalinamisiak2594 »

Witam,
chciałabym się dowiedzieć czy oddając telefon do naprawy z pękniętą szybką muszę ją zrobić, aby naprawili mi oprogramowanie?
Malinkaa
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 kwie 2014, o 23:00

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: Malinkaa »

dzień dobry :). Mam takie pytanie. Czy wymieniła już pani szybkę w telefonie? Jeżeli tak to ile pani płaciła i czy w ogóle coś płaciła? Pozdrawiam :)
Bady
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 16 lis 2013, o 16:25

Xperia SP telefon pełen wad

Post autor: Bady »

Witam.

Posiadam telefon Sony Xperia SP wzięty z salonu PLUSa. Telefon posiada kilka wad które sprawiają, że chciałbym oddać telefon na gwarancję. Czy należy go oddać bezpośrednio do dystrybutora tzn. Sony czy załatwiać sprawę poprzez PLUSa?

Jeśli chodzi o sam telefon:
1. słuchawka notorycznie przywiesza się przy niemalże każdej czynności do takiego stopnia, że wymagany jest jego restart.

2. gdy telefon znajduje się w pozycji horyzontalnej dotyk nie zawsze działa. Jest to strasznie uciążliwe podczas gdy chcę obsługiwać telefon gdy on leży na ławce.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2014, o 18:12 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Xperia SP telefon pełen wad

Post autor: sl@w_es »

Bady pisze:(...) Telefon posiada kilka wad które sprawiają, że chciałbym oddać telefon na gwarancję. Czy należy go oddać bezpośrednio do dystrybutora tzn. Sony czy załatwiać sprawę poprzez PLUSa? (...)
Telefon możesz oddać bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta albo w punkcie Plusa, który w tym przypadku jest pośrednikiem na drodze do w/w serwisu. Z której opcji skorzystasz to już tylko Twój wybór - zazwyczaj wybieramy to co najprostsze i wygodne.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ