Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kuba_85
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 paź 2013, o 11:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: kuba_85 »

kuba_85 pisze:Witam,
wczoraj wymieniłem kartę SIM, gdyż poprzednia zespuła się. Niestety wciąż czekam na aktywację nowej, proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
w ciągu weekendu trzy raz byłem w salonie i zgłaszałem problem - trzykrotnie doradcy wysyłali wniosek o aktywację karty SIM i trzykrotnie została ona odrzucona. A przysługuje mi bezpłatna wymiana karty. Prośba o pomoc.

Aktualnie nawet nie mogę zalogować się do Plus Online, gdyż potrzebne jest hasło, które przychodzi na mój numer...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

Podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz, sprawdzę co się dzieje.

EDIT:
kuba_85 - dziękuję za numer telefonu. Zainterweniowałam gdzie trzeba. Wyłącz i włącz telefon. Nowa karta SIM już powinna być aktywna :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kuba_85
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 26 paź 2013, o 11:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: kuba_85 »

trochę to trwało, w związku z czym reputacja Plusa została lekko nadszarpnięta (i reklamacja w związku z całym zajściem została wysłana ;-)).

Niemniej, dziękuję za pomoc :-)
vieri37
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 lis 2013, o 01:23

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: vieri37 »

Witam. Podpisałam wczoraj umowę przez kuriera na abonament. Czy jest możliwość szybkiej aktywacji karty? Podpisałam zgodę na włączenie sieci przed 10 dni.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

vieri37 - czy zamówienie składałeś przez sklep internetowy, czy telefonicznie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysztofr88
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 6 lis 2013, o 10:27

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: krzysztofr88 »

Witam
w poniedziałek podpisałem umowe którą przywiózł mi kurier. czy można przyspieszyc aktywacje poniewaz bardzi mi na tym zależy. telefon zamawialem telefonicznie
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj krzysztofr88 , czy wysyłałeś zgłoszenie o kontakt przez naszą stronę? Jak nie, to najlepiej byłoby w tej sprawie zadzwonić pod numer telefonu, pod którym składałeś zamówienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poli2426
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 maja 2014, o 16:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Poli2426 »

Witam. W poniedziałek została podpisana umowa którą przywiózł kurier było to dokładnie 28.05-a dziś mamy 07.05 i jeszcze karta jest neieaktywna dlaczego? wybrana została aktywacja przed 10 dniami. Zamówienie składane było telefonicznie. Proszę o pomoc. Z Góry Dziękuje
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Poli2426, proszę prześlij numer PESEL przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poli2426
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 maja 2014, o 16:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Poli2426 »

numer pesel xxxxxxxxxx

EDIT:

Dziękuje ślicznie:) Jak długo trzeba czekać w sprawie tej karty
Ostatnio zmieniony 7 maja 2014, o 17:54 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: ukryłem numer pesel
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Poli2426, wysłałem w tej sprawie interwencje dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poli2426
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 maja 2014, o 16:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Poli2426 »

Rozumiem:) Dziękuje
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Poli2426, karta aktywowana. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poli2426
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 maja 2014, o 16:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Poli2426 »

Dziękuje ślicznie :->
Maggie
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 15:34

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Maggie »

Witam

W środę tj. 07.05. podpisałam umowę o przeniesienie numeru do Plusa z opcją numeru tymczasowego, wyraziłam zgodę na aktywację przed upływem 10 dni. Jednak do dnia dzisiejszego karta SIM nie jest aktywna. Zamówienie składałam przez internet. Jak długo trzeba czekać na aktywację numeru tymczasowego?
ODPOWIEDZ