doładowania
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Witaj zenia,
prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Sprawdzę skąd taka sytuacja.
prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Sprawdzę skąd taka sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
problem z naciagctwem plusa - czestotliwosc doladowan
witam..
od ok 12 lat jestem uzytkownikiem sieci plus na karte i mix. dotad nie narzekalem na jej uslugi, choc bylo troche powodow, ale tym razem siec w swych zlodziejskich zapedach przegina. pomine z grubsza fakt, ze wylaczenie platnych uslug czesto jest z roznych dziwnych przyczyn nie mozliwe do momentu ich przedluzenia i ponownego pobrania kasy z konta, pozniej zas mozna je juz swobodnie wylaczyc (dziwne ze z aktywacja nie ma problemow); Siec plus w usludze typu mix po doladowaniu konta informuje, ze jego waznosc ozostala przedluzona o 30 dni, tym czasem od pewnego czasu (chyba styczen) mam systematycznie blokowane konto po 27 - 28 dniach ! np zasililem konto 9.04 operator zablokowal mi mozliwosc polaczen 6.05 (srodki na koncie sa) to jakies kpiny! sytuacja powtarza sie co miesiac. zasilam konto regularnie, co miesiac, co sprawia ze te kilka dni nie mam mozliwosci wykonywania polaczen, ewidentnie ktos tu robi sobie jaja z uzytkownikow sieci !
od ok 12 lat jestem uzytkownikiem sieci plus na karte i mix. dotad nie narzekalem na jej uslugi, choc bylo troche powodow, ale tym razem siec w swych zlodziejskich zapedach przegina. pomine z grubsza fakt, ze wylaczenie platnych uslug czesto jest z roznych dziwnych przyczyn nie mozliwe do momentu ich przedluzenia i ponownego pobrania kasy z konta, pozniej zas mozna je juz swobodnie wylaczyc (dziwne ze z aktywacja nie ma problemow); Siec plus w usludze typu mix po doladowaniu konta informuje, ze jego waznosc ozostala przedluzona o 30 dni, tym czasem od pewnego czasu (chyba styczen) mam systematycznie blokowane konto po 27 - 28 dniach ! np zasililem konto 9.04 operator zablokowal mi mozliwosc polaczen 6.05 (srodki na koncie sa) to jakies kpiny! sytuacja powtarza sie co miesiac. zasilam konto regularnie, co miesiac, co sprawia ze te kilka dni nie mam mozliwosci wykonywania polaczen, ewidentnie ktos tu robi sobie jaja z uzytkownikow sieci !
Ostatnio zmieniony 7 maja 2014, o 16:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problem z naciagctwem plusa - czestotliwosc doladowan
Witaj bakutill,
w przypadku numerów Plus Mix, termin ważności konta dodawany jest na okres 30 dni, jednak liczony jest od dnia kiedy numer powinien być zasilony, a nie kiedy nastąpiło doładowanie.
w przypadku numerów Plus Mix, termin ważności konta dodawany jest na okres 30 dni, jednak liczony jest od dnia kiedy numer powinien być zasilony, a nie kiedy nastąpiło doładowanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Witam,
dzisiaj doładowałam telefon przez konto bankowe na kwotę 30,00 zł, otrzymałam potwierdzenie z banku że transakcja została zrealizowana i pieniądze zostały pobrane jednak telefon nie został zasilony. Mam Mix Plusa, chciałabym się dowiedzieć czemu konto nie zostało zasilone i co stało się z pieniędzmi
dzisiaj doładowałam telefon przez konto bankowe na kwotę 30,00 zł, otrzymałam potwierdzenie z banku że transakcja została zrealizowana i pieniądze zostały pobrane jednak telefon nie został zasilony. Mam Mix Plusa, chciałabym się dowiedzieć czemu konto nie zostało zasilone i co stało się z pieniędzmi
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Witaj iza92,
za pośrednictwem jakiej strony ta transakcja była realizowana?
za pośrednictwem jakiej strony ta transakcja była realizowana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Transakcja była realizowana za pośrednictwem konta bankowego ING
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
iza92,
jeżeli doładowanie było realizowane bezpośrednio na stronie banku, to dostawcą takiego doładowania jest firma Blue Media, która będzie miała możliwość weryfikacji tej transakcji.
Kontakt z Blue Media:
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00 oraz w sobotę w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami:
58 760 48 22 - połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora;
801 800 822 (dostępny tylko z tel. stacjonarnego) - płatne 20 gr brutto za każdą rozpoczętą minutę.
Całą dobę, siedem dni w tygodniu do dyspozycji jest adres mailowy zasilenia@bluemedia.pl oraz fax 58 555 13 18.
jeżeli doładowanie było realizowane bezpośrednio na stronie banku, to dostawcą takiego doładowania jest firma Blue Media, która będzie miała możliwość weryfikacji tej transakcji.
Kontakt z Blue Media:
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00 oraz w sobotę w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami:
58 760 48 22 - połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora;
801 800 822 (dostępny tylko z tel. stacjonarnego) - płatne 20 gr brutto za każdą rozpoczętą minutę.
Całą dobę, siedem dni w tygodniu do dyspozycji jest adres mailowy zasilenia@bluemedia.pl oraz fax 58 555 13 18.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zasilenie konta
witam mam pytanie. otoz mam taryfe mix 6. dzis zablokowali mi konto. zaladowalam poki co za 10 zl. pieniadze pojawily sie na koncie, ale nie zostaly odblokowane polaczenia. dlaczego? skoro zawsze jak ladowalam najpierw za 10 a pozniej za 30 odblokowywalo mi.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2014, o 12:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Witaj Kejti,
Jeżeli numer został zablokowany z powodu upływu terminu ważności, to zasilenie kwotą 10 zł nie odblokuje numeru. Doładowanie musi zostać zrealizowane, kwotą zadeklarowaną w kontrakcie.Kejti pisze:pieniadze pojawily sie na koncie, ale nie zostaly odblokowane polaczenia. dlaczego?
W powyższej sytuacji numer był zablokowany z powodu braku środków, a nie upływu terminu ważności.Kejti pisze:skoro zawsze jak ladowalam najpierw za 10 a pozniej za 30 odblokowywalo mi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
nigdy nie mialam brak srodkow na koncie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Kejti,
jaki termin ważności pojawia się pod kodem *100#? Numer jest w trakcie umowy?
jaki termin ważności pojawia się pod kodem *100#? Numer jest w trakcie umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Za wczesny upływ ważności konta
Witam. Przez dłuższy czas moje konto nie było zasilane. Wczoraj zostało doładowane 5 zł na tydzień, ale pisze, że ważność konta upłynie jutro. Dlaczego tak jest? Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 2 cze 2014, o 11:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Re: Za wczesny upływ ważności konta
Dzięki za pomoc.
Doladowanie za 5 zl a waznosc konta.
Plus po raz kolejny siega granic absurdu, doladowalem sobie konto za 5 zl i waznosc konta nie zostala przedluzona ani o minute.. parodia krotko mowiac. To normalne? Co ciekawe pamietam taka kwota przedluzala waznosc konta. Jest mozliwosc rezygnacji z umowy bez ponoszenia kary z racji tej ze operator krotko mowiac robi mnie ciagle w ciula? Pomijam fakt ze pisalem kilku krotnie i dzwonilem ze mojej miejscowosci nie ma zasiegu kompletnie.. Operator twierdzi ze to nie jego problem. Jakosc uslug jest tragiczna a ceny za uslugi nienormalne.
Ostatnio zmieniony 6 cze 2014, o 12:12 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.