Witam
od 2 dni próbuję się dodzwonić na infolinię sklepu internetowego aby móc potwierdzić bądź podać dodatkowe informacje potrzebne przy internetowym przeniesieniu numeru lecz konsultant się nie zgłasza. Jest to numer który dostałem w mailu 601 101 200. Po otrzymaniu informacji żeby czekać na zgłoszenie się konsultanta czekam około 10min i zero odzewu! A pieniądze z konta lecą :/ Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś inny sposób aby podać te kilka dodatkowych informacji poza nieudanymi próbami dodzwonienia się do was.
Pozdrawiam
Problemy z infolinią sklepu internetowego
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:10
Re: Problemy z infolinią sklepu internetowego
kliknij w odnośnik zostaw kontakt - oddzwonimy i niech oni oddzwaniają