Ubezpieczenie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 wrz 2014, o 09:15
Ubezpieczenie
Witam czy aby wykupić dodatkowe ubezpieczenie na telefon potrzebny będzie właściciel telefonu czy wystarczy osoba korzystająca z niego?
Re: Ubezpieczenie
Jak ze wszystkim, albo właściciel albo upoważnienie. Napisz sobie sam i problem będziesz miał z głowy.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Ubezpieczenie
JanStan, dodam, że ubezpieczenie można wykupić tylko w ciągu 30 dni od podpisania umowy/zawarcia aneksu.
Edycja:
od 29.01.2015 r., okres ten został wydłużony do 90 dni.
Edycja:
od 29.01.2015 r., okres ten został wydłużony do 90 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ubezpieczenie
To wiem dostałem sms-a dlatego się pytam czy mogę to załatwić sam. I czy nie okaże się że po przyjechaniu do salonu powiedzą mi że musi to załatwić właściciel telefonu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Ubezpieczenie
JanStan, nie, tylko osoba która zwarła umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ubezpieczenie
Jeszcze mam tylko jedno pytanie czy można to załatwić w innym salonie niż salon firmowy na ulicy Aleje Jerozolimskie 65?
Ponieważ nie chce marnować godziny albo i więcej na stanie w kolejce i czekanie aż ktoś mnie obsłuży.
Ponieważ nie chce marnować godziny albo i więcej na stanie w kolejce i czekanie aż ktoś mnie obsłuży.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ubezpieczenie
JanStan,
tak.
tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ubezpieczenie
A osoba upoważniona do konta może?Krzysiek_Plus pisze:JanStan, nie, tylko osoba która zwarła umowę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ubezpieczenie
HaPe,
właściciel. Polisa może być zawarta wyłącznie na te dane, które są na umowie/aneksie.
właściciel. Polisa może być zawarta wyłącznie na te dane, które są na umowie/aneksie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ubezpieczenie Telefonu
Witam, czy w polowie umowy moge ubezpieczyc telefon wrazie uszkodzenia?
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2015, o 12:38 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ubezpieczenie
Witaj Soltyso,
aktualnie jeżeli chodzi o Ubezpieczenie Plus, to z oferty można skorzystać w ciągu 90 dni od podpisania ostatniej umowy/zawarcia aneksu.
aktualnie jeżeli chodzi o Ubezpieczenie Plus, to z oferty można skorzystać w ciągu 90 dni od podpisania ostatniej umowy/zawarcia aneksu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ubezpieczenie
Witam, czy można ubezpieczyc telefon kupionym z innego źródła niż Wasza sieć? Mam galaxy s6 kupionego w "zwykłym" sklepie, ostatni aneks do umowy robiony był kilka dni temu.
Re: Ubezpieczenie
Manniek66,
- przedmiotem ubezpieczenia może być wyłącznie urządzenie zakupione w sieci Plus.
- przedmiotem ubezpieczenia może być wyłącznie urządzenie zakupione w sieci Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 23:25
Ubezpieczenie telefonu. Odmawiają i odbywają
Proszę o pomoc.
Chce ubezpieczyć telefon zakupiony przy przedłużeniu umowy abonamentowe przez Internet. Przedsprzedaż Samsunga note 8.
Niestety w salonie odbywają mnie i mówię że nie takie rzeczy u nich. A na infolinię że powinienem w salonie to zrobić.
Brak mi słów. Po dwa razy próbowałem zarówno internetowo / telefonicznie wziąść ubezpieczenie jak i w salonie dwa razy. Odbywają mnie i odsylaja....
Proszę o pomoc.
Chce ubezpieczyć telefon zakupiony przy przedłużeniu umowy abonamentowe przez Internet. Przedsprzedaż Samsunga note 8.
Niestety w salonie odbywają mnie i mówię że nie takie rzeczy u nich. A na infolinię że powinienem w salonie to zrobić.
Brak mi słów. Po dwa razy próbowałem zarówno internetowo / telefonicznie wziąść ubezpieczenie jak i w salonie dwa razy. Odbywają mnie i odsylaja....
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2017, o 11:10 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Ubezpieczenie
danielak1989,
oferta Ubezpieczenie Plus nie jest już dostępna dla naszych Klientów. Czy chodzi może o przedłużenie umowy dla firm?danielak1989 pisze:Chce ubezpieczyć telefon zakupiony przy przedłużeniu umowy abonamentowe przez Internet. Przedsprzedaż Samsunga note 8.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ