Poważny problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 paź 2014, o 20:09
Poważny problem
Witam mam problem z siecią, otóż mam umowę która niedługo wygasa i powinienem załadować konto kwotą minimalną 40 zł już miesiąc temu ale tego nie zrobiłem dostałem ostrzeżenie w formie listu że jeśli nie załaduje konta kwotą minimalną do dnia 13.10.2014 to zostanie naliczona kara umowna, sęk w tym że ja tą kartę kupiłem dziś chciałem załadować konto ale zanim to uczyniłem nagle przysłano mi sms że połączenia przychodzące są zablokowane i w ogóle straciłem zasięg. Próbowałem włączyć i wyłączyć telefon ale nic nie daje do tego ten zasięg wyłączono/straciłem dziś czyli 12.10.2014 co w takim wypadku mam zrobić skoro jawna wina należy tutaj po stronie sieci? Inni użytkownicy w domu mają zasięg tylko nie ja
Re: Poważny problem
Dzwon na BOK - sformulowanie 'do dnia' oznacza ze masz prawo to zrobic i o 23:59
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Poważny problem
Witaj Arek1992,
jeżeli nastąpiła już blokada numeru, to zasilenia konta będzie można dokonać tylko za pośrednictwem BOK: http://www.plus.pl/kontakt.
Popraw proszę temat wątku, ponieważ niewiele mówi o poruszanym w nim problemie.
jeżeli nastąpiła już blokada numeru, to zasilenia konta będzie można dokonać tylko za pośrednictwem BOK: http://www.plus.pl/kontakt.
Popraw proszę temat wątku, ponieważ niewiele mówi o poruszanym w nim problemie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ