Brak zasięgu. Sms z windykacji
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 gru 2014, o 21:31
Brak zasięgu. Sms z windykacji
Witam. Mam dziwny problem. 30 listopada zablokowano mi konto. Nie doładowywałem. Wczoraj przyszedł mi sms z windykacji z treścią " Informacja dla konta klienta:ble ble ble. Upłynął termin płatności FVAT. prosimy o wpłatę dzisiaj. Jeśli zapłaciłeś sms jest nieaktualny. Dzisiaj kupiłem kartę i próbując doładować konto wyskakuje mi że sieć komórkowa jest niedostępna. Próbowałem dzownić na windykację ale jak zwykle Plus lubi okradać klientów powiedział ze trzeba czekać na konsultanta i cisza przez 2-3 minuty i się rozłączyłem. Zabrało mi to 5 zł, a potem patrze że windykacja do 20... Co się stało? czyżby mi zablokowali kartę? w ogóle nie ma zasięgu, nie mogę doładować konta.
Re: Brak zasięgu. Sms z windykacji
Dokładnie jest tak jak napisałeś: "zablokowali kartę".
Nie płacisz, a chciałbyś w pełni korzystać z telefonu? Dobre. Kto miałby w takim razie za Ciebie płacić?
Warunki użytkowania Mixa przecież znasz, sam je podpisałeś.
Takich jak Ty nie brakuje, więc poczytaj:
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 41#p153667
a następnie poczekaj na Specjalistę Plusa lub dzwoń do BOK - może jeszcze nie jest za późno.
Nie płacisz, a chciałbyś w pełni korzystać z telefonu? Dobre. Kto miałby w takim razie za Ciebie płacić?
Warunki użytkowania Mixa przecież znasz, sam je podpisałeś.
Takich jak Ty nie brakuje, więc poczytaj:
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 41#p153667
a następnie poczekaj na Specjalistę Plusa lub dzwoń do BOK - może jeszcze nie jest za późno.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zasięgu. Sms z windykacji
Witaj KazamV,
Jeżeli posiadasz numer Plus Mix i jest on już obustronnie zablokowany, skontaktuj się proszę telefonicznie z BOK. Tam pracownik zweryfikuje czy jest możliwość zasilenia jeszcze tego numeru, ewentualnie podpisania umowy reaktywacyjnej.
Powyższa wiadomość dotyczy usługi Plus Abonament/Plus Internet opłacanej rachunkami.KazamV pisze:Wczoraj przyszedł mi sms z windykacji z treścią " Informacja dla konta klienta:ble ble ble. Upłynął termin płatności FVAT. prosimy o wpłatę dzisiaj.
Jeżeli posiadasz numer Plus Mix i jest on już obustronnie zablokowany, skontaktuj się proszę telefonicznie z BOK. Tam pracownik zweryfikuje czy jest możliwość zasilenia jeszcze tego numeru, ewentualnie podpisania umowy reaktywacyjnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zasięgu. Sms z windykacji
Dzwonię na ten BOK i nie mam pojęcia co tam wybierać ; ) wybieram "jedynkę" a tam jakieś dziwne rzeczy mówi :O mogłaby pani powiedzieć ktore numerki wcisnąć ? :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zasięgu. Sms z windykacji
KazamV,
dzwoniąc na numer 601 102 601 wybierasz 1 (usługi telekomunikacyjne), następnie 0 (połączenie z konsultantem) i 6 (połączenie w sprawie telefonu na kartę).
dzwoniąc na numer 601 102 601 wybierasz 1 (usługi telekomunikacyjne), następnie 0 (połączenie z konsultantem) i 6 (połączenie w sprawie telefonu na kartę).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zasięgu. Sms z windykacji
Dzwonię i dzownię i nic :) kasę naciągacie, a od prawie 10 minut tylko gra głupia melodyjka ;) taki wasz nowy sposób na zarabianie ? :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zasięgu. Sms z windykacji
KazamV,
czas oczekiwania jest uzależniony od ilości osób dzwoniących w danej chwili.
czas oczekiwania jest uzależniony od ilości osób dzwoniących w danej chwili.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ