Wyłączenie pakietu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lut 2014, o 21:50
Wyłączenie pakietu
Witam,
niedawno przedłużyłem umowę z Plusem przeniosłem się z Mix Plusa na Plush Mixa.
Mój problem polega na tym iż nie mogę wyłączyć pakietu "bez limitu do wszystkich sieci". Prędzej doładowywałem kwotą 30 zł teraz zmieniłem na 40 zł z powodu krótszej umowy lecz przed podpisaniem umowy powiedziano mi, że mogę w każdej chwili wyłączyć ten pakiet, bo i tak nie rozmawiam tyle, żeby mieć bez limitu. Jak próbuję wyłączyć pakiet to przychodzi SMS, że pakiet jest nieaktywny lub nie był aktywowany, ale po doładowaniu konta od razu automatycznie bierze mi z konta kasę i się włącza ten pakiet.
Co mam zrobić żeby go wyłączyć?
niedawno przedłużyłem umowę z Plusem przeniosłem się z Mix Plusa na Plush Mixa.
Mój problem polega na tym iż nie mogę wyłączyć pakietu "bez limitu do wszystkich sieci". Prędzej doładowywałem kwotą 30 zł teraz zmieniłem na 40 zł z powodu krótszej umowy lecz przed podpisaniem umowy powiedziano mi, że mogę w każdej chwili wyłączyć ten pakiet, bo i tak nie rozmawiam tyle, żeby mieć bez limitu. Jak próbuję wyłączyć pakiet to przychodzi SMS, że pakiet jest nieaktywny lub nie był aktywowany, ale po doładowaniu konta od razu automatycznie bierze mi z konta kasę i się włącza ten pakiet.
Co mam zrobić żeby go wyłączyć?
Ostatnio zmieniony 12 sty 2015, o 09:12 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
Witaj pawel94,
Jaki kod wpisujesz?pawel94 pisze:Jak próbuję wyłączyć pakiet to przychodzi SMS, że pakiet jest nieaktywny lub nie był aktywowany
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu
Przez obsługę konta po wpisaniu *110# i wpisywałem kod jakiś ale teraz nie mogę go znaleźć.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
pawel94,
to użyj proszę kodu podanego w umowie.
to użyj proszę kodu podanego w umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1029
- Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
- Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
Re: Wyłączenie pakietu
mialem tak samo. jak zlozylem reklamacje to Plus sie na mnie wypiął. ja wylaczalem przez aplikacje plus na karte i mix.pawel94 pisze:Przez obsługę konta po wpisaniu *110# i wpisywałem kod jakiś ale teraz nie mogę go znaleźć.
wylaczyc dopiero mi sie udalo kodem *136*01*01# i zwroc uwage kiedy wylaczasz bo plus od razu deaktywuje pakiet mimo ze w umowie jest ze deaktywuje sie tylko automatyczne odnawianie pakietu. tak mnie orżnieto.
Re: Wyłączenie pakietu
To dlaczego nie dziala przez usluge konta na *110#, tak samo jak mi kasa znika z konta.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
pawel94,
sposób dezaktywacji pakietu kontraktowego określa regulamin promocji (załącznik do aneksu).
sposób dezaktywacji pakietu kontraktowego określa regulamin promocji (załącznik do aneksu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu
Witam po raz kolejny w dalszym ciągu nie mogę wyłączyć tego pakietu a wpisuje kod który jest w umowie to *136*00*08#.
EDIT:
O dzięki koledze wyżej udało mi się wyłączyć pakiet, ale teraz mam problem z wyłączenia pakietu Facebook i Instragram wpisuje kod *136*00*14#.
EDIT:
O dzięki koledze wyżej udało mi się wyłączyć pakiet, ale teraz mam problem z wyłączenia pakietu Facebook i Instragram wpisuje kod *136*00*14#.
Ostatnio zmieniony 6 lut 2015, o 21:41 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów
Powód: Połączenie postów
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
pawel94,
w ofercie Plush Mix pakiet Facebook i Instagram jest za 0 zł na cały kontrakt i nie ma możliwości jego dezaktywacji.
w ofercie Plush Mix pakiet Facebook i Instagram jest za 0 zł na cały kontrakt i nie ma możliwości jego dezaktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przypadkowe wyłączenie pakietu
Witam! Przez przypadek dezaktywowałam pakiet 6Gb internetu rozmowy sms i mms bez limitu, wykupiłam pakiet kilka dni temu i przez nieuwagę go wyłączyłam, nie chciałam z niego rezygnować, szkoda mi utraconych środków na pakiet i czy jest możliwość włączenia go ponownie aby działa w ciągu dalszym bez ponownego płacenia 29zł, tak jakby cofnąć dezaktywację ?? Proszę o szybką odpowiedź
Ostatnio zmieniony 20 lis 2017, o 11:35 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu
Nie ma takiej możliwości, musisz włączyć promocje ponownie, lepiej zrób to szybko, jeśli masz aktywną transmisję danych a nie posiadasz pakietu internetowego, pieniądze zostają pobierane z konta.
Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu
To wiem, czyli w żaden sposób tego nie cofnę ? :(
Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu
Możesz próbować cofnąć poprzez złożenie reklamacji opisując wszystko po kolei - może przywrócą Ci pakiet; gwarancji jednak nie ma, ponieważ pakiet wyłączyłaś sama co wyczerpuje obowiązujące zasady dezaktywacji pakietu zawarte w Regulaminie promocji.
Jak złożyć reklamację?
Jak złożyć reklamację?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 gru 2017, o 17:52
Pakiet 12 GB w JA + Mix
Witam,
Przypadkowo wyłączyłem pakiet internetu który miałem domyślnie wraz z ofertą.
I chciałbym zapytać czy jest jakaś mozliwość ponownego włączenia tego pakietu ?
Przypadkowo wyłączyłem pakiet internetu który miałem domyślnie wraz z ofertą.
I chciałbym zapytać czy jest jakaś mozliwość ponownego włączenia tego pakietu ?
Ostatnio zmieniony 19 gru 2017, o 18:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wyłączenie pakietu
Witaj daw13tor19,
rozumiem, że chodzi o ten pakiet cykliczny 12 GB?
rozumiem, że chodzi o ten pakiet cykliczny 12 GB?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ