Witam,
mam następujący problem od wczoraj:
ktokolwiek do mnie nie pisze nadawca wiadomości przychodzącej wyświetla się ten sam na ekranie głównym, dopiero jak wejdę do skrzynki odbiorczej i wyjdę i znów wejdę wyświetlenie jest prawidłowe.
Próbowałam już wyłączenia i właczenia, wyjęcia karty sim, nic to nie daje, wszystkie wiadomości dalej się wyświetlają jakby były od tej samej osoby.
Jeśli to pomoże - posiadam taryfę Plus oraz telefon Samsung La Fleur.
Pierwszy raz mam taki problem i jakoś nie mogę znaleźć podobnego wątku.
Problem z SMS - wszystkie przychodzące niby od jednej osoby
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2014, o 18:41
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z SMS - wszystkie przychodzące niby od jednej os
Witaj ZosiaBK,
Spróbuj jeszcze usunąć dany kontakt z telefonu i wpisać go ponownie. Jeżeli ta czynność również nie przyniesie efektu, to obawiam się, że pozostaje jedynie skopiowanie ważnych danych i kontaktów i przywrócenie ustawień fabrycznych.ZosiaBK pisze:Próbowałam już wyłączenia i właczenia, wyjęcia karty sim, nic to nie daje, wszystkie wiadomości dalej się wyświetlają jakby były od tej samej osoby.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z SMS - wszystkie przychodzące niby od jednej os
Też próbowałam, nic nie dało.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z SMS - wszystkie przychodzące niby od jednej os
ZosiaBK,
jeżeli przywrócenie ustawień fabrycznych nie zadziałało, to pozostaje jedynie serwis .
jeżeli przywrócenie ustawień fabrycznych nie zadziałało, to pozostaje jedynie serwis .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ