Problem z podpisaniem umowy Mix Plus

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
xfikmenx
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook

Problem z podpisaniem umowy Mix Plus

Post autor: xfikmenx »

Witam
Mam pewien problem. Mam 21 lat, stałą prace na czas nie określony (zaznacze ze jest to praca panstwowa), Pracuje od roku. Nie jestem karany, nie mam zadnych zadluzen itp itd.W sobote 31.11.09 poszedlem do plusa i chciales sobie wziasc nowego mixa. Przynioslem zaswiadczenie o pracy a dodatkowo jeszcze karte kredytowa. Pani wyslala wniosek i po kilku godzinach (czekalem 2 godziny) dostalem odmowna decyzje. Zadzwonilem do biura obslugi ale pani nie mogla nic na to powiedziec, powiedziala ze to nie mozliwe , a jednak. Moze mi ktos wyjasnic dlaczego student na legitymacje moze dostac mixa a ja nie?
xfikmenx

Re: PROBLEM Z PODPISANIEM UMOWY MIX PLUS

Post autor: xfikmenx »

***sprostowanie do daty 31.10.2009
katix5898
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 30 mar 2008, o 11:49

Re: PROBLEM Z PODPISANIEM UMOWY MIX PLUS

Post autor: katix5898 »

nie wiem dosłownie czemu ja mam 20 lat otrzymałem mixa bez problemów na dowód osobisty i zaświadczeniem o zatrudnieniu a miałeś tylko poświadczenie czy druczek dochodowy
Obrazek
yeti
Starszy Plusmaniak
Posty: 168
Rejestracja: 31 gru 2008, o 18:35

Re: PROBLEM Z PODPISANIEM UMOWY MIX PLUS

Post autor: yeti »

Możesz na piśmie poprosić o wyjaśnienia ale moim zdaniem szkoda czasu. Spróbuj w konkurencji jak też odmówią tzn że jednak jest problem z zadłużeniem.
kosa1127
Szalony PlusManiak
Posty: 571
Rejestracja: 17 cze 2009, o 15:15
Lokalizacja: PlusForum.pl

Re: PROBLEM Z PODPISANIEM UMOWY MIX PLUS

Post autor: kosa1127 »

yeti pisze:Możesz na piśmie poprosić o wyjaśnienia ale moim zdaniem szkoda czasu. Spróbuj w konkurencji jak też odmówią tzn że jednak jest problem z zadłużeniem.
A nie lepiej napisac maila do koordynatora? Ja też miałem taką sytuację - kumpel przyszedł wziąść mixa, ma na siebie iplusa od 4 mcy wiec nie mogłem pisac jako abonent. Było zaświadczenie o zatrounieniu, jego mama ma u nas biznes i co... nie dostał. Spieniłem sie napisałe do koordynatora i w 10 minut była aktywacja. Absurdalnie proste - po co tracić klienta :D zaznaczam kolega ma 20 lat
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
yeti
Starszy Plusmaniak
Posty: 168
Rejestracja: 31 gru 2008, o 18:35

Re: PROBLEM Z PODPISANIEM UMOWY MIX PLUS

Post autor: yeti »

kosa1127 pisze: A nie lepiej napisac maila do koordynatora? Ja też miałem taką sytuację - kumpel przyszedł wziąść mixa, ma na siebie iplusa od 4 mcy wiec nie mogłem pisac jako abonent. Było zaświadczenie o zatrounieniu, jego mama ma u nas biznes i co... nie dostał. Spieniłem sie napisałe do koordynatora i w 10 minut była aktywacja. Absurdalnie proste - po co tracić klienta :D zaznaczam kolega ma 20 lat
klient raczej nie napisze maila do korydynatora :D
kosa1127
Szalony PlusManiak
Posty: 571
Rejestracja: 17 cze 2009, o 15:15
Lokalizacja: PlusForum.pl

Re: PROBLEM Z PODPISANIEM UMOWY MIX PLUS

Post autor: kosa1127 »

klient raczej nie napisze maila do korydynatora :D
. No klient nie ale Ty jako pracownik tak - a po co tracić klienta?
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
yeti
Starszy Plusmaniak
Posty: 168
Rejestracja: 31 gru 2008, o 18:35

Re: PROBLEM Z PODPISANIEM UMOWY MIX PLUS

Post autor: yeti »

kosa1127 pisze:. No klient nie ale Ty jako pracownik tak - a po co tracić klienta?
Po pierwsze nie wiemy czy to nie zostało zrobione po drugie taka rada klientowi nic nie daje bo raczej nie przyjdzie do POSu i powie "wiecie pojawia mi się kaucja ale wyślijcie maila do koordynatora i będzie git" :)
kosa1127
Szalony PlusManiak
Posty: 571
Rejestracja: 17 cze 2009, o 15:15
Lokalizacja: PlusForum.pl

Re: PROBLEM Z PODPISANIEM UMOWY MIX PLUS

Post autor: kosa1127 »

yeti pisze:
kosa1127 pisze:. No klient nie ale Ty jako pracownik tak - a po co tracić klienta?
Po pierwsze nie wiemy czy to nie zostało zrobione po drugie taka rada klientowi nic nie daje bo raczej nie przyjdzie do POSu i powie "wiecie pojawia mi się kaucja ale wyślijcie maila do koordynatora i będzie git" :)
A własna inwencja twórcza jak w Rainbow wyskakuje kaucja to mówisz idź pan do Playa oni maja lepsze warunki? Śmiech na sali. Mówisz klientowi, że nie dostał aktywacji ale i że możesz coś jeszcze dla niego zrobić i niech poczeka a Ty w tym czasie piszesz do koordynatora i tyle. Jak klien powie że nie to dajesz sobie spokój ale pamietaj każdy wchodzący do punktu to przyszły lub obecny klient chcący mieć jeszcze jeden telefon w sieci. Każdy człowiek to potencjalny klient. A jak pisałem już wyżej kumpel ma iplusa w rodzinie biznes i co nie dostał dormatka do koordynatora i w 10 min już nie było kaucji. Nie można się bać koordynatora! on jest od tego żeby pomagać.
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
yeti
Starszy Plusmaniak
Posty: 168
Rejestracja: 31 gru 2008, o 18:35

Re: PROBLEM Z PODPISANIEM UMOWY MIX PLUS

Post autor: yeti »

kosa1127 pisze: A własna inwencja twórcza jak w Rainbow wyskakuje kaucja to mówisz idź pan do Playa oni maja lepsze warunki? Śmiech na sali. Mówisz klientowi, że nie dostał aktywacji ale i że możesz coś jeszcze dla niego zrobić i niech poczeka a Ty w tym czasie piszesz do koordynatora i tyle. Jak klien powie że nie to dajesz sobie spokój ale pamietaj każdy wchodzący do punktu to przyszły lub obecny klient chcący mieć jeszcze jeden telefon w sieci. Każdy człowiek to potencjalny klient. A jak pisałem już wyżej kumpel ma iplusa w rodzinie biznes i co nie dostał dormatka do koordynatora i w 10 min już nie było kaucji. Nie można się bać koordynatora! on jest od tego żeby pomagać.
Ja nie pracuje w POSie nie i muszę nikogo do Playa wypuszczać. Pisanie do koordynatora nie jest żadną twoją inwencją twórczą tylko niepisanym standardem który każdy wykonuje w takich przypadkach. Prawdopodobnie też było w powyższym przypadku a wrzucanie kolejnych interwencji nic nie zmieni. Jeżeli klient wystąpi pisemnie może uzyskać informację o powodach kaucji ponieważ często dosłownie groszowe zaległości u innych operatorów mogą być przyczyną.
Jeżeli masz jakieś dobre pomysły dla klienta to śmiało mu przekaż a odrobinę mniej agresji i arogancji też nie zaszkodzi szczególnie gdy nie idzie w parze w doświadczeniem i wiedzą merytoryczną.
ODPOWIEDZ