Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
rayman200
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 22:55

Odstąpienie od umowy

Post autor: rayman200 »

Witam, dostalem dzis umowe ktora zawarłem na odlegosc a kurier przyniósl mi i ja podpisałem. I pytanie rodzi się takie, jezeli dzien po zawarciu umowy wyslalem na poczcie odstąpienie od niej, a abonament mam aktywny od dnia podpisania jej to jakie koszty zostana naliczone? i czy w ogole jakies zostana? Nastepne pytanie jest na temat tego jak dowiem sie ze umowa zostala juz anulowana?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

rayman200, rozumiem ze był to umowa bez urządzenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rayman200
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 22:55

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: rayman200 »

Tak. Sam abonament.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Magda_Plus »

rayman200 w przypadku zawarcia umowy na odległość masz 14 dni na odstąpienie od niej. Jeśli zrezygnujesz z niej dzień po, wówczas raczej nie zostanie naliczona, żadna opłata. Otrzymanie od Ciebie odstąpienia, będzie jednoznaczne z rozwiązaniem zawartej umowy. Otrzymasz potwierdzenie pisemne rozwiązania umowy od nas.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rayman200
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 22:55

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: rayman200 »

Nawet jeżeli juz mam teraz aktywny abonament i moge sobie dzwonic, korzystać z internetu do tego czasu?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Magda_Plus »

rayman200 to jak jest? Rozumiem, że Twoje pytanie było hipotetyczne. Skoro korzystasz z naszych usług, to znaczy, że aktywacja została zrobione. Jeśli Twoje odstąpienie zostanie zaakceptowane, wówczas zapłacisz za czas, w jakim używałeś karty SIM i za jej aktywację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rayman200
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 22:55

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: rayman200 »

Witam, dostalem dzis umowe ktora zawarłem na odlegosc a kurier przyniósl mi i ja podpisałem. I pytanie rodzi się takie, jezeli dzien po zawarciu umowy wyslalem na poczcie odstąpienie od niej, a abonament mam aktywny od dnia podpisania jej to jakie koszty zostana naliczone?
przeciez tu napisałem. Abonament mam aktywny od dnia podpisania czyli od 09.04, a dnia 10.04 wyslalem odstapienie od umowy, wiec przykladowo jezeli ta procedura bedzie trwała 5 dni a ja przez 5 dni bede dzwonil itp. to zaplace za te 5 dni tak? a jezeli nie bede dzwonil nigdzie i nie bede wykonywał zadnej aktywosci to nie poniose zadnych kosztow?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Magda_Plus »

rayman200 czy w takim razie wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywację niż 14 dni od momentu doręczenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rayman200
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 22:55

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: rayman200 »

Tak, wyrazilem taka, ze po podpisaniu umowy od razu bedzie abonament, bez czekania 14 dni.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Magda_Plus »

Zatem aktywacja usługi nastąpi najwcześniej po 4 dniach roboczych. W takim wypadku dostaniesz fakturę i zgodnie z tym co napisałam zostaniesz obciążony za usługi, z których skorzystałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafalw111
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 mar 2015, o 23:56

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: rafalw111 »

Witam operator rozwiąże ze mną umowę na koniec cyklu rozliczeniowego tj. 16 kwietna 2015. umożliwiając przeniesienie numeru na kartę. Jeżeli chcę zachować numer muszę złożyć wniosek o przeniesienie numeru u innego operatora lub zasilić numer w Plus na kartę. Jak to będzie wyglądało dalej? rachunek ostatni będzie 16 kwietnia tak? I mogę numer przenieść 16 tak? Dostanę odstąpienie od umowy?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Ewa_Plus »

rafalw111,
- to, kiedy numer zostanie przeniesiony do innej sieci zależy od tego, jaki tryb przeniesienia wybierzesz.
16 kwietnia na pewno jeszcze nie będziesz miał ostatniej faktury. W tym dniu kończy się okres rozliczeniowy, a f-ra wystawiana w ciągu 4 dni od zakończenia cyklu. W dodatku nie będziesz mógł jej pobrać z Plus online, bo będzie wysłana listownie. Zatem spodziewać się jej możesz najwcześniej ok. 24-25 kwietnia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rayman200
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 22:55

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: rayman200 »

Witam, to jeszcze raz ja. Umowa zostala rozwiazana 15.04. I niestety numer zostal mi rowniez dezaktywowany. Dzwoniac na infolinie co raz dostaje to inne info. Raz ze musze doladowac (nie ma takiej mozlliwosci bo jest informacja ze nie zarejestrowano w sieci), raz ze numer aktywuje sie sam, znow ze pracownik nie ma na to wgladu.. Kolejny znowu zglasza problem w dziale technicznym w sprawie pilnej 3 dni temu a numer mam dalej nieaktywny. Kazdy mi mowi co innego. Nie wspomne o tym ze zostaje przekierowywany od dzialu abonamentowego do dzialu na karte i odwrotnie. Widac tu duza niekompetencje pracownikow. Wiec co mam zrobic by numer z abonamentu wrocil na numer sim?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Ewa_Plus »

rayman200,
- czy ta umowa, którą podpisałeś i na drugi dzień od niej dostępowałeś, to była konwersja numeru z mix (lub na kartę) na abonament?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rayman200
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 22:55

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: rayman200 »

Tak z karty zwyklej zakupionej w kiosku na abonament. Lacznie juz moze z 3 interwencje byly wysylane czekam 3 dni i dalej brak odpowoedzi.
ODPOWIEDZ