Status przesyłki w sklepie internetowym
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 08:12
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam,
17.08.2014 złożyłam zamówienie (telefon lg L70) w sklepie internetowym Plus. Kurier spóźnia się z przesyłką. Na stronie sklepu jest napisane, że dostawa trwa 2-3 dni, ja na swoje zamówienie czekam już 6 dzień! Wysyłałam już kilkukrotnie maila do e-sklepu plus, jednak nikt mi nie udzielił pomocy. Również od kilku dni próbuje się dodzwonić do e-sklepu i nikt nie odbiera. W telefonicznym dziale obsługi klienta sieci plus powiedzieli mi, że również nie mogą mi pomóc! Więc co mam robić! Proszę o pomoc
17.08.2014 złożyłam zamówienie (telefon lg L70) w sklepie internetowym Plus. Kurier spóźnia się z przesyłką. Na stronie sklepu jest napisane, że dostawa trwa 2-3 dni, ja na swoje zamówienie czekam już 6 dzień! Wysyłałam już kilkukrotnie maila do e-sklepu plus, jednak nikt mi nie udzielił pomocy. Również od kilku dni próbuje się dodzwonić do e-sklepu i nikt nie odbiera. W telefonicznym dziale obsługi klienta sieci plus powiedzieli mi, że również nie mogą mi pomóc! Więc co mam robić! Proszę o pomoc
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
A czy możliwym jest, aby przekazać lub zapisać gdzieś firmie kurierskiej aby dostarczyli paczkę po godzinie 15? ostatnim razem próbowaliśmy dodzwonić się do siedziby K-ex zarówno w Zielonej Górze jak i głównej, ale nie było szans, aby się z kimś połączyć, a co dopiero poprosić o konkretna godzine dostawy... ;/
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 sie 2014, o 12:36
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Od kilku dni czekam na paczkę z plusa, dzisiaj status zamówienia to: zamówienie przekazane do realizacji. Kiedy w takim razie mogę spodziewać się kuriera? Informacja na stronie plusa, że telefon dostaniemy w 2-3 dni chyba jeszcze nikomu się nie sprawdziła niestety...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj abecebula, karola2707,
sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Layla1991,
sugestia przekazana.
sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Layla1991,
sugestia przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 sie 2014, o 12:36
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
chyba przedłużenia umowy, przynajmniej tak powiedzieli mi w salonie. Wykorzystałam wszystkie doładowania i teraz przedłużyłam na innych zasadach (więcej doładowań za mniejszą kwotę)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
karola2707,
logowałaś się na stronie, wpisując swój numer telefonu?
logowałaś się na stronie, wpisując swój numer telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 sie 2014, o 12:36
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Wieczorem dostałam smsa z informacją na kiedy planowane jest dostarczenie zamówienia. Mam nadzieję, że tego terminu będą się trzymać. Dziękuję za pomoc.
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Czy dostanę numer przewozowy przesyłki? Zakładając, że terminowo dostawa ma być we wtorek przesyłka powinna być chyba już nadana...
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
właśnie, też chciałbym o to zapytać...chyba, że znowu będzie jakieś opóźnienie i zamiast we wtorek dostaniemy sprzęt po czasie...dwa tygodnie czekać za telefonem xd ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Layla1991, marekkalisz19,
Jeżeli przesyłka ma zostać dostarczona we wtorek, to numer listu przewozowego zostanie nadany, dziś w godzinach wieczornych.Layla1991 pisze:Zakładając, że terminowo dostawa ma być we wtorek przesyłka powinna być chyba już nadana...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Otrzymałam smsem nr listu przewozowego (przedłużenie umowy Plus Mix z telefonem), jednak na stronie k-ex czytam - nie znaleziono przesyłki o podanym numerze. Co robić, zwłaszcza, że między 10 a 12 jestem w pracy pod innym adresem, a przesyłka ma być jutro. Nikt nie uzgadniał ze mną godziny. Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
tosia,
Zapewne przesyłka nie jest wprowadzona jeszcze do systemu. Zazwyczaj odbywa się to w godzinach wieczornych.tosia pisze:Otrzymałam smsem nr listu przewozowego (przedłużenie umowy Plus Mix z telefonem), jednak na stronie k-ex czytam - nie znaleziono przesyłki o podanym numerze.
Proszę skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365.tosia pisze:Co robić, zwłaszcza, że między 10 a 12 jestem w pracy pod innym adresem, a przesyłka ma być jutro.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam od tygodnia czekam na przesylke mianowicie umowe i telefon czy ktos moglby mi pomoc w zlokalizowaniu przesylki poniewaz pracuje na zmiany i niechcialbym miec problemu z odbiorem
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj daro29,
kiedy dokładnie to zamówienie było składane? Jaki aktualnie statu tego zamówienia widnieje na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia?
kiedy dokładnie to zamówienie było składane? Jaki aktualnie statu tego zamówienia widnieje na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
zamówienie zostalo zlorzone w zeszly wtorek telefonicznie z numeru 607 721 768 po czym pani powiedziala ze wysyla przesylke mial sie skontaktowac ktos zaraz po telefonie tej pani w celu uzgodnienia odebrania przesylki od kuriera niestety do dzis nikt nie zadzwonil nie znam takze danych tego zamowienia numeru