Pakiet internetowy w tel aktywny, a net nie działa
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 11:13
Pakiet internetowy w tel aktywny, a net nie działa
Witam,
posiadam telefon LG L5 i chciałbym korzystać z internetu tzn. pakietu. Niestety, nie mogę go uruchomić.
Kiedyś wyłączyłem roaming ponieważ pobierało mi forsę bez powodu.
Pomimo zakupionego pakietu, włączonego przesyłu danych internet nie śmiga i co z tym fantem zrobić?
Roaming potrzebny do działania netu?
Pozdrawiam
posiadam telefon LG L5 i chciałbym korzystać z internetu tzn. pakietu. Niestety, nie mogę go uruchomić.
Kiedyś wyłączyłem roaming ponieważ pobierało mi forsę bez powodu.
Pomimo zakupionego pakietu, włączonego przesyłu danych internet nie śmiga i co z tym fantem zrobić?
Roaming potrzebny do działania netu?
Pozdrawiam
- Kazimierz.Henryk
- PlusManiak
- Posty: 86
- Rejestracja: 20 lut 2015, o 11:57
Re: Pakiet internetowy w tel aktywny, a net nie działa
Aby aktywować GPRS należy włączyć go tym kodem *101*11*02#, sprawdzenie *101# lub na stronie plus online. Roaming jak masz aktywny to pozostaw włączony. Nie posiadanie tej usługi za granicą nie pozwala korzystać z telefonu.
Jeśli telefon został kupiony poza siecią Plus należy go ponownie skonfigurować.
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Jeśli telefon został kupiony poza siecią Plus należy go ponownie skonfigurować.
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 lut 2015, o 16:00
Re: Pakiet internetowy w tel aktywny, a net nie działa
Witam.
Mam pewien problem z internetem, wykupiłam sobie pakiet 150 MB za 9 zł jednak, gdy wchodzę w internet ten nie działa...
O co chodzi?
Dla wiadomości podam model tel. LG G2 Mini.
Taryfa: MIX V na kartę.
Proszę o odpowiedź.
Mam pewien problem z internetem, wykupiłam sobie pakiet 150 MB za 9 zł jednak, gdy wchodzę w internet ten nie działa...
O co chodzi?
Dla wiadomości podam model tel. LG G2 Mini.
Taryfa: MIX V na kartę.
Proszę o odpowiedź.
- Kazimierz.Henryk
- PlusManiak
- Posty: 86
- Rejestracja: 20 lut 2015, o 11:57
Re: Pakiet internetowy w tel aktywny, a net nie działa
A wcześniej na tym telefonie korzystałaś z internetu czy jest to pierwszy raz?
Dostępność pakietu sprawdzisz kodem *136#.
Sprawdź również czy masz aktywny GPRS: *101#? A telefon został kupiony w Plusie?
Dostępność pakietu sprawdzisz kodem *136#.
Sprawdź również czy masz aktywny GPRS: *101#? A telefon został kupiony w Plusie?
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 lut 2015, o 16:00
Re: Pakiet internetowy w tel aktywny, a net nie działa
Nie korzystałam to jest 1 raz. Telefon zakupiony poza Plusem. Sprawdzając pakiet jest dostępny "9 zł Non Stop".
GPRS jest jak najbardziej aktywny.
GPRS jest jak najbardziej aktywny.
- Kazimierz.Henryk
- PlusManiak
- Posty: 86
- Rejestracja: 20 lut 2015, o 11:57
Re: Pakiet internetowy w tel aktywny, a net nie działa
To w telefonie musisz przeprowadzić ponowną konfigurację z tej strony http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon wybierając wariant ręczny dla androida tam gdzie jest puste lub nie ma co wpisać pozostaw puste. Po ustawieniu konfiguracji włącz gdzieś w ustawieniach dane mobilne, a potem wyłącz i włącz telefon.
Jak nadal nie będzie to spróbuj zmienić tryb sieci z dwuzakresowego na 2G (GSM) lub 3G.
Jak nadal nie będzie to spróbuj zmienić tryb sieci z dwuzakresowego na 2G (GSM) lub 3G.
Re: Pakiet internetowy w tel aktywny, a net nie działa
Włącz przesył danych - zaznaczony w telefonie? Punkt dostępowy z APN: plus masz utworzony i zaznaczony? Jaki model telefonu?
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
- Dominik1998
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 kwie 2015, o 15:53
- Lokalizacja: Polska
Internet nie dziala
Witam, wykupiłem internet non stop za 7 zł, czekam już ok 5 godz i nadal nic. Sms z aktywacją nie doszedł, co robić?
Re: Internet nie dziala
Jaka taryfa: *147#?
Podaj treść wiadomości zwrotnych po wysłaniu kodów: *121# oraz *136#.
Posiadałeś wystarczającą ilość środków na koncie przed wysłaniem kodu aktywującego pakiet?
Czy zostały odjęte środki za aktywację pakietu?
Podaj treść wiadomości zwrotnych po wysłaniu kodów: *121# oraz *136#.
Posiadałeś wystarczającą ilość środków na koncie przed wysłaniem kodu aktywującego pakiet?
Czy zostały odjęte środki za aktywację pakietu?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Dominik1998
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 kwie 2015, o 15:53
- Lokalizacja: Polska
Re: Internet nie dziala
- Taryfa: Mix 6
-Po wysłaniu *136# jest internet 7 non stop
- Tak miałem
-Zostały odjęte
-Po wysłaniu *136# jest internet 7 non stop
- Tak miałem
-Zostały odjęte
Re: Internet nie dziala
SMS nie dotarł, ale z tego co napisałeś to pakiet masz aktywny.Dominik1998 pisze:(...)
-Po wysłaniu *136# jest internet 7 non stop (...)
Sprawdź ilość danych w pakiecie i jego ważność.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Dominik1998
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 kwie 2015, o 15:53
- Lokalizacja: Polska
Re: Internet nie dziala
Pakiet ważny do 31.05.2015
0 bajtów wykorzystanych :(
0 bajtów wykorzystanych :(
Re: Internet nie dziala
Czyli tak jak napisałem wcześniej pakiet jest aktywny, a brak SMS-a informującego o aktywacji... Cóż, czasami i tak bywa.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Dominik1998
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 kwie 2015, o 15:53
- Lokalizacja: Polska
Re: Internet nie dziala
Straciłem 7 zł a internetu nie dostałem...
Re: Internet nie dziala
Na jakiej podstawie twierdzisz, że nie dostałeś pakietu?Dominik1998 pisze:Straciłem 7 zł a internetu nie dostałem...
Pakiet masz - sam o tym napisałeś:
Czego jeszcze oczekujesz? SMS-a o aktywacji pakietu?Dominik1998 pisze:Pakiet ważny do 31.05.2015
0 bajtów wykorzystanych :(
Jeszcze jedno: chodzi Ci o pakiet czy o dostęp do internetu, bo już sam nie wiem o co Ci chodzi?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec