Serwis z tytułu gwarancji

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
kblazek
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:40

Naprawa HTC One

Post autor: kblazek »

Witam, jestem posiadaczem telefonu HTC One. Niestety jest to wadliwy egzemplarz, posiada martwe pixele oraz uszkodzony aparat (różowy obraz przy słabym oświetleniu). Chciałbym go oddać na gwarancje, jednak czy nie będzie problemu jeśli zrobię to w innym mieście? Jakie dokumenty powinienem przedstawić?
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2014, o 12:58 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Naprawa HTC One

Post autor: sl@w_es »

Pytanie 1.
Czytaj wcześniejsze posty w tym wątku. Możesz również użyć opcji Szukaj, bo wątków poruszających ten temat jest znacznie więcej.

Pytanie 2.
Dokumenty:
- karta gwarancyjna (podbita)
- dowód zakupu (paragon lub faktura)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
kemot456
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 cze 2014, o 15:56

Oddanie telefonu na gwarancję

Post autor: kemot456 »

Witam.

Oddałem telefon LG G2 w salonie Plusa w Staszowie w środę 07.01 dostałem papiery od Regenersis w stolicy, a na ich stronie nie ma informacji, że serwisują LG.
Czy jednak tam został wysłany? Jaki jest czas trwania naprawy i czy status napraw będzie widoczny na stronie serwisu?
lubietelefony
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 13 sie 2013, o 11:33

Nokia Lumia 820 - problem z aparatem

Post autor: lubietelefony »

Witam. 20. czerwca 2013r. w Lublinie kupiłem w waszym salonie telefon Nokia Lumia 820. Przez ten cały okres czasu wszystko było ok, fajny telefon, ale od niedawna pojawił się problem. Gdy włączam aplikację aparat, to przez chwilę widać obraz z aparatu, ale po momencie pojawia się tylko zielone tło. Rozwiązaniem problemu jest restart, ale problem od czasu do czasu się powtarza. Mam wszystko: kartę gwarancyjną telefonu, pudełko, mogę dostarczyć kopię zakupu u was, ale mam dwa pytania:
1. Czy kwalifikuje się do naprawy w ramach gwarancji?
2. Czy mogę dostarczyć telefon do salonu na terenie innego miasta niż Lublin?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Nokia Lumia 820 - problem z aparatem

Post autor: sl@w_es »

Jeśli wcześniej urządzenie działało prawidłowo, a teraz jest coś z nim nie tak to chyba oczywistą sprawą jest oddanie go do serwisu.
Czy usterka opisywana przez Ciebie podlega naprawie gwarancyjnej?
O tym zdecyduje serwis producenta.
Telefon możesz oddać do naprawy w dowolnym punkcie czy salonie Plusa, jak również dostarczyć go samodzielnie (o ile masz taką możliwość) do autoryzowanego serwisu producenta.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
lubietelefony
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 13 sie 2013, o 11:33

Re: Nokia Lumia 820 - problem z aparatem

Post autor: lubietelefony »

Akurat do salonu Plusa mam 500m od domu, a do najbliższego autoryzowanego serwisu Nokii 75 km.
Skoro decyduje o tym serwis producenta, to telefon jest odsyłany aż do (w moim przypadku) 75 km?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Nokia Lumia 820 - problem z aparatem

Post autor: sl@w_es »

Tak, choć nie mam pewności czy akurat Twój telefon trafi własnie do tego serwisu, a nie jeszcze dalej.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
andrewblue
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 cze 2015, o 13:57

Naprawa gwarancyjna

Post autor: andrewblue »

Witam,
od paru miesięcy jestem szczęśliwym??? posiadaczem Samsunga Galaxy S4 i niemal od samego początku mam problem z samoczynnym wyłączaniem się telefonu. Aparat jest już po dwóch!!! naprawach??? gwarancyjnych w poznańskim serwisie.
Niestety, telefon nadal się wyłącza. Po bliższym przyjrzeniu się problemowi zauważyłem, że aparat wyłącza się w momencie pobierania aktualizacji zainstalowanych aplikacji.
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy???
Pozdrawiam
niko10
Szalony PlusManiak
Posty: 860
Rejestracja: 1 cze 2014, o 18:58

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: niko10 »

Płyta główna albo oprogramowanie.
andrewblue
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 cze 2015, o 13:57

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: andrewblue »

zainstalowano nowe oprogramowanie a płytę główną powinni chyba zdiagnozować w serwisie ??? W końcu po to sa serwisy :(,
tak misie wydaje
criscorner
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2015, o 12:22

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: criscorner »

Witam :) zepsuł mi sie mój Sony Xperia M2, a mianowicie od dawna strasznie wolno chodzi i zacina...a czasem zacina sie tak, ze nie mozna nic zrobic. Kilka dni temu wypadl mi na przystanku i pękła szybka. Czy mimo tego moge oddac go na gwarancje? Chodzi o system nie o szybke, bo ona w niczym nie przeszkadza, dotyk chodzi, ale system sie wiesza. Czy to cos bedzie kosztowalo?
niko10
Szalony PlusManiak
Posty: 860
Rejestracja: 1 cze 2014, o 18:58

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: niko10 »

Oddaj na gwarancje i podaj co nie działa i jakiej naprawy oczekujesz w ramach gwarancji, pracownik opisze wygląd zewnętrzny, rysy itp., których nie będą naprawiać bez Twojej zgody odpłatnie. Pewnie szybkę też by wymienili, ale za opłatą. Może nieduży koszt, więc warto też zapytać.
wojtiw
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 lis 2014, o 20:22

Naprawa gwarancyjna

Post autor: wojtiw »

Witam.
Jak długo można naprawiać telefon w serwisie?
Telefon Sony Xperia M2 oddany 20 sierpnia i do dziś ani widu, ani słychu.
W punkcie gdzie przyjmowali telefon powiedzieli, że ich to nie obchodzi co robi serwis i dali numer gdzie nikt nie odbiera.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2015, o 13:19 przez wojtiw, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Naprawa gwarancyjna

Post autor: sl@w_es »

Naprawa w serwisie trwa tyle czasu ile potrzeba do usunięcia usterki lub stwierdzenia, że urządzenia nie da się naprawić.
O ile w warunkach gwarancji nie jest wyszczególniony czas naprawy gwarancyjnej (a z reguły nie jest) to niestety naprawa taka może trwać niekiedy bardzo długo i nic na to nie poradzisz.

Gwarancji udziela producent telefonu, a napraw w jego imieniu dokonują autoryzowane punkty serwisowe.
Przyjmowanie telefonu w punkcie Plusa w przypadku naprawy gwarancyjnej służy wygodzie klienta; Plus jest pośrednikiem i wysyła sprzęt do autoryzowanego punktu napraw producenta.

P.S.
Chyba coś nie tak z datami w Twojej wypowiedzi:
wojtiw pisze:(...) oddany 20 września i do dziś ani widu ani słychu. (...)

Dziś mamy 21 września... chyba, że telefon oddany został 20 września 2014 roku.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
emilia
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 sty 2016, o 12:27

Problem z Samsung Galaxy Ace 4 LTE

Post autor: emilia »

Witam, od lutego 2015 r. jestem użytkownikiem telefonu Samsung Galaxy Ace 4 LTE. Od około listopada 2015 r. telefon zaczął dziwnie się zachowywać tzn. po wykonaniu zdjęć, w galerii zapisują się one niepoprawnie, na zdjęciach pojawiają się białe, szare, zielone pasy, prostokąty, czasami zdjęcie nie zapisuje się w ogóle. Oprócz tego podczas korzystania z zainstalowanych aplikacji zostaję z nich "wyrzucona" po jakimś (zazwyczaj krótkim) czasie- przykładowo, korzystam z aplikacji serwisu społecznościowego i nagle aplikacja zamyka się i następuje powrót do ekranu głównego. [Telefon nie został zalany, zamoczony, nie był ofiarą żadnego upadku.] Dnia 16.11.2015 r. telefon został oddany do naprawy. Po upływie pewnego czasu wrócił z serwisu napraw, na załączonym raporcie usługi, czytam, że w dostarczonym telefonie wykonano naprawę w ramach gwarancji- zaktualizowano oprogramowanie usuwając zgłaszaną usterkę. Faktycznie przez około 2 tygodnie usterka nie była zauważalna. Po tym czasie znów nastąpił problem z zapisywaniem zdjęć i gwałtownym zamykaniem aplikacji. Po przywróceniu ustawień fabrycznych usterka ustaje na krótki czas, jednak moim zdaniem nie jest to rozwiązaniem problemu, gdyż chyba nikt nie ma ochoty na cotygodniowe przywracanie ustawień fabrycznych, co wiąże się z koniecznością ponownego instalowania wszelkich aplikacji, a to z kolei zabiera sporo czasu i nerwów. Dnia 21.12.2015 r. telefon został ponownie oddany do naprawy ze zgłaszanymi wcześniej usterkami. Po upływie 14 dni roboczych Samsung wrócił, a na raporcie usługi czytam: podczas pobytu aparatu w serwisie zgłaszana usterka nie wystąpiła, długotrwałe testy przeprowadzone przez techników naszego serwisu nie potwierdziły występowania problemu, aparat sprawny. Jeszcze tego samego dnia robiąc zdjęcie zapisało się ono z błędami, więc usterka występuje do dnia dzisiejszego. Przed oddaniem telefonu do naprawy specjalnie nie zostały usunięte niepoprawnie zapisane zdjęcia, by serwis mógł rozpatrzyć, zrozumieć, co jest problemem. W takiej sytuacji kompletnie nie wiem co mam zrobić, o kogo się z tym zwrócić. W XXI wieku zdjęcia wykonuje prawie każdy, zawsze i wszędzie, a do tego służy m.in. smartphone. ja również chciałabym korzystać z aparatu, lecz w ponad 50% przypadków wykonywania zdjęć zapisują się one z błędami. Telefon wciąż jest na gwarancji, lecz nie widzę sensu oddawania go ponownie do serwisu, skoro pracownicy nie robią z nim kompletnie nic dodatkowo przeciągając czas trwania "naprawy" do maksymalnych 14 dni roboczych. ( Czy nie wykonanie żadnej naprawy i określenie, że telefon nie posiada zgłaszanych usterek może trwać 14 dni roboczych ?!) Dostałam również informację, iż zawieszanie się wyłączanie lub wolna praca urządzenia może być wynikiem zainstalowanych dodatkowych aplikacji i programów przez użytkownika. Odnośnie tej uwagi, mój telefon ma w prawdzie zainstalowanych kilka aplikacji, jednak pochodzą one ze sprawdzonych źródeł i jest ich dosłownie kilka, więc nie zajmują całej karty pamięci. Po za tym, po to właśnie są telefony oraz zaprojektowane dla nich aplikacje, żeby można z nich było korzystać. Identyczne aplikacje są zainstalowane na tysiącach telefonów różnych użytkowników i to nie powoduje u nich takich problemów. Co więc w takiej sytuacji uczynić, nie chcę wykonywać naprawy na własny koszt, bo przecież mam od tego gwarancję. A serwis, do którego był oddawany telefon nie podołał w usunięciu usterki. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
ODPOWIEDZ