Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 lip 2015, o 10:14
Re: Pakiet internetowy problem
Dlatego pytałam się również o możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy w związku z świadczeniem usług w niepełnym wymiarze.
Edit
Nikt nie podał mi numeru zgłoszenia.
Edit
Nikt nie podał mi numeru zgłoszenia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
herbata,
Prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.herbata pisze:Nikt nie podał mi numeru zgłoszenia.
Decyzje w tym zakresie podejmuje jedynie Departament Reklamacji.herbata pisze:Dlatego pytałam się również o możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy w związku z świadczeniem usług w niepełnym wymiarze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Dostałam wiadomość. Informujemy, ze zgloszenie numer GCTR0017097 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus a Internetu dalej nie ma.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
herbata,
przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pakiet 1 GB
Witam, nie chce mi się wyłączyć pakiet internetowy, po wpisaniu kody dezaktywujacego wyświetla się komunikat 'usluga chwilowo niedostępna, skontaktuj się z BOK', od kilku dni próbuje go wyłączyć kodem podanym na stronie Plusa, jak się pozbyć tego cyklicznego pakietu?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2015, o 14:24 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj koetenshi,
jaką taryfę posiadasz i jaki kod został użyty do dezaktywacji pakietu?
jaką taryfę posiadasz i jaki kod został użyty do dezaktywacji pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Plus Mix 7, kod to *136*11*03#
Re: Pakiet 1 GB
Większość dostępnych usług, promocji czy pakietów dla taryfy z której aktualnie korzystamy można sprawdzić, aktywować lub wyłączyć korzystając z eBOK w telefonie: wpisz kod *110#, a następnie wybierz z menu odpowiednią opcję.koetenshi pisze:(...) jak się pozbyć tego cyklicznego pakietu?
*110# - proste zarządzanie kontem w Plus Mix oraz Plus na Kartę w ofercie Simplus, Sami Swoi, 36.6
Ponadto pakiet możesz wyłączyć logując się na stronie https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action
Jeśli nie uda Ci się wyłączyć pakietu w/w sposobami lub dalej chcesz drążyć temat to podaj treść wiadomości zwrotnej po wysłaniu kodu *136#.
Ponadto sprawdź i podaj stan oraz ważność konta: *100#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
LG G2 mini brak internetu po wlaczeniu pakietu
Witam mam taki problem, skonczyl mi sie pakiet internetowy wczesniej niz uplywala jego waznosci. po odczekaniu 3 dni uruchomil sie nowy..i teraz pakiet internetowy jest, a brak internetu..widac ze tele wysyla informacje..ale brak inf zwrotnej..
Ostatnio zmieniony 10 sie 2015, o 10:36 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj DjDevil,
jak aktualnie wygląda sytuacja? Przelogowanie telefonu (wył./wł.) nie pomaga? Aktywna taryfa to Mix6?
jak aktualnie wygląda sytuacja? Przelogowanie telefonu (wył./wł.) nie pomaga? Aktywna taryfa to Mix6?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Mam podobny problem:
Posiadam pakiet 125 MB (skończył mi się transfer więc aktywowałem ponownie) jednak pomimo posiadanego transferu nie działają mi poprawnie aplikacje internetowe w tym przeglądarka- nie wczytują się strony. Resetowałem telefon jednak bez żadnych efektów.
Po połączeniu z siecią wifi wszystko działa poprawnie, przy korzystaniu z pakietu jest to niemożliwe. Posiadam telefon Nokia Lumia 630 (MIX PLUS)
Pakiet wykupiłem dnia 8 sierpnia. Po wpisaniu kodu 121 pokazuje że mam transfer jednak nic nie działa...
Posiadam pakiet 125 MB (skończył mi się transfer więc aktywowałem ponownie) jednak pomimo posiadanego transferu nie działają mi poprawnie aplikacje internetowe w tym przeglądarka- nie wczytują się strony. Resetowałem telefon jednak bez żadnych efektów.
Po połączeniu z siecią wifi wszystko działa poprawnie, przy korzystaniu z pakietu jest to niemożliwe. Posiadam telefon Nokia Lumia 630 (MIX PLUS)
Pakiet wykupiłem dnia 8 sierpnia. Po wpisaniu kodu 121 pokazuje że mam transfer jednak nic nie działa...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Muttley,
podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacjach zwrotnych po wpisaniu kodów *136#, *121# i *100#.
podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacjach zwrotnych po wpisaniu kodów *136#, *121# i *100#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Joanna_Plus pisze:Muttley,
podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacjach zwrotnych po wpisaniu kodów *136#, *121# i *100#.
*136# :
Aktywne promocje: Jedna stawka Mix29gr 28-01-2016 09:04, SMSy do wszystkich sieci
za 3 gr 31-08-2015, Jedna stawka, 29 gr za rozmowy w Plusie.
*121#:
Aktywne pakiety: Pakiet internetowy 125 MB (127800 KBYTES) 07-09-2015 19:01,
2000 MMSow do sieci Plus (200000 KBYTES) 19-08-2016 09:04, Fun scan (10 sms),
Xyber Mech (10 sms)
*100#:
Aktualny stan konta: 16,93 PLN. Konto ważne do dnia 28-01-2016 09:04:14.
Teraz możesz wyłaczyc informacyjny sms...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Muttley,
z podanych informacji, nie widzę, żadnych przeciwskazań do skorzystania z usługi.
A spróbuj proszę wyłączyć i włączyć usługę GPRS (*101*00*02#; *101*11*02#), a następnie przelogować telefon.
z podanych informacji, nie widzę, żadnych przeciwskazań do skorzystania z usługi.
A spróbuj proszę wyłączyć i włączyć usługę GPRS (*101*00*02#; *101*11*02#), a następnie przelogować telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
wykonałem powyższe instrukcje, problem dalej występuje.Joanna_Plus pisze:Muttley,
z podanych informacji, nie widzę, żadnych przeciwskazań do skorzystania z usługi.
A spróbuj proszę wyłączyć i włączyć usługę GPRS (*101*00*02#; *101*11*02#), a następnie przelogować telefon.