Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
herbata
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 lip 2015, o 10:14

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: herbata »

Dlatego pytałam się również o możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy w związku z świadczeniem usług w niepełnym wymiarze.

Edit
Nikt nie podał mi numeru zgłoszenia.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

herbata,
herbata pisze:Nikt nie podał mi numeru zgłoszenia.
Prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
herbata pisze:Dlatego pytałam się również o możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy w związku z świadczeniem usług w niepełnym wymiarze.
Decyzje w tym zakresie podejmuje jedynie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
herbata
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 lip 2015, o 10:14

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: herbata »

Dostałam wiadomość. Informujemy, ze zgloszenie numer GCTR0017097 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus a Internetu dalej nie ma.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

herbata,

przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koetenshi
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 2 sie 2014, o 03:11

Pakiet 1 GB

Post autor: koetenshi »

Witam, nie chce mi się wyłączyć pakiet internetowy, po wpisaniu kody dezaktywujacego wyświetla się komunikat 'usluga chwilowo niedostępna, skontaktuj się z BOK', od kilku dni próbuje go wyłączyć kodem podanym na stronie Plusa, jak się pozbyć tego cyklicznego pakietu?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2015, o 14:24 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj koetenshi,

jaką taryfę posiadasz i jaki kod został użyty do dezaktywacji pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koetenshi
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 2 sie 2014, o 03:11

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: koetenshi »

Plus Mix 7, kod to *136*11*03#
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet 1 GB

Post autor: sl@w_es »

koetenshi pisze:(...) jak się pozbyć tego cyklicznego pakietu?
Większość dostępnych usług, promocji czy pakietów dla taryfy z której aktualnie korzystamy można sprawdzić, aktywować lub wyłączyć korzystając z eBOK w telefonie: wpisz kod *110#, a następnie wybierz z menu odpowiednią opcję.

*110# - proste zarządzanie kontem w Plus Mix oraz Plus na Kartę w ofercie Simplus, Sami Swoi, 36.6

Ponadto pakiet możesz wyłączyć logując się na stronie https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action

Jeśli nie uda Ci się wyłączyć pakietu w/w sposobami lub dalej chcesz drążyć temat to podaj treść wiadomości zwrotnej po wysłaniu kodu *136#.
Ponadto sprawdź i podaj stan oraz ważność konta: *100#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
DjDevil
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 13 sty 2015, o 19:02

LG G2 mini brak internetu po wlaczeniu pakietu

Post autor: DjDevil »

Witam mam taki problem, skonczyl mi sie pakiet internetowy wczesniej niz uplywala jego waznosci. po odczekaniu 3 dni uruchomil sie nowy..i teraz pakiet internetowy jest, a brak internetu..widac ze tele wysyla informacje..ale brak inf zwrotnej..
Ostatnio zmieniony 10 sie 2015, o 10:36 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj DjDevil,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Przelogowanie telefonu (wył./wł.) nie pomaga? Aktywna taryfa to Mix6?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Muttley
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 31 lip 2014, o 17:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Muttley »

Mam podobny problem:

Posiadam pakiet 125 MB (skończył mi się transfer więc aktywowałem ponownie) jednak pomimo posiadanego transferu nie działają mi poprawnie aplikacje internetowe w tym przeglądarka- nie wczytują się strony. Resetowałem telefon jednak bez żadnych efektów.
Po połączeniu z siecią wifi wszystko działa poprawnie, przy korzystaniu z pakietu jest to niemożliwe. Posiadam telefon Nokia Lumia 630 (MIX PLUS)

Pakiet wykupiłem dnia 8 sierpnia. Po wpisaniu kodu 121 pokazuje że mam transfer jednak nic nie działa...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Muttley,

podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacjach zwrotnych po wpisaniu kodów *136#, *121# i *100#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Muttley
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 31 lip 2014, o 17:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Muttley »

Joanna_Plus pisze:Muttley,

podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacjach zwrotnych po wpisaniu kodów *136#, *121# i *100#.

*136# :

Aktywne promocje: Jedna stawka Mix29gr 28-01-2016 09:04, SMSy do wszystkich sieci
za 3 gr 31-08-2015, Jedna stawka, 29 gr za rozmowy w Plusie.

*121#:

Aktywne pakiety: Pakiet internetowy 125 MB (127800 KBYTES) 07-09-2015 19:01,
2000 MMSow do sieci Plus (200000 KBYTES) 19-08-2016 09:04, Fun scan (10 sms),
Xyber Mech (10 sms)

*100#:

Aktualny stan konta: 16,93 PLN. Konto ważne do dnia 28-01-2016 09:04:14.
Teraz możesz wyłaczyc informacyjny sms...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Muttley,

z podanych informacji, nie widzę, żadnych przeciwskazań do skorzystania z usługi.
A spróbuj proszę wyłączyć i włączyć usługę GPRS (*101*00*02#; *101*11*02#), a następnie przelogować telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Muttley
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 31 lip 2014, o 17:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Muttley »

Joanna_Plus pisze:Muttley,

z podanych informacji, nie widzę, żadnych przeciwskazań do skorzystania z usługi.
A spróbuj proszę wyłączyć i włączyć usługę GPRS (*101*00*02#; *101*11*02#), a następnie przelogować telefon.
wykonałem powyższe instrukcje, problem dalej występuje.
ODPOWIEDZ