JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5656
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
W październiku, wraz ze startem promocji "SmartDOM 3" Plus udostępni ofertę JA + Rodzina.
Na tę chwilę posiadam tylko ulotkę oferty dla przenoszących numer bez telefonu lub z telefonem na raty.
Gdy tylko pojawią się inne wersje, wątek zostanie zaktualizowany.
Więcej na Plus.pl
Szczegóły:
- W ramach oferty „Ja + Rodzina” Klient ma możliwość zawarcia jednego zestawu umów składającego się z umowy głównej i maksymalnie ośmiu umów dodatkowych, przy czym na pierwszych dwóch umowach dodatkowych Klient otrzyma rabat 25 zł/mies.
- W ramach oferty na wszystkich umowach dodatkowych Klient może korzystać z pakietów i usług dostępnych na umowie głównej.
- Wysokości wszystkich abonamentów dotyczą ofert z e-fakturą.
- Prezentowane w tabeli promocje nielimitowanych SMS-ów, MMS-ów, połączeń na komórki i numery stacjonarne, pakietów GB, LTE bez limitu GB nie dot. roamingu, z wyjątkiem „Pakietu Wymiennego UE 360” oraz „Pakietu Internetowego w Roamingu UE”.
- LTE bez limitu GB – po wykorzystaniu pakietu GB, tylko w zasięgu LTE, przy ograniczonej prędkości 512 kb/s.
- Szczegóły oferty w regulaminach promocji „Ja + Rodzina – Tylko SIM”, Ja + Rodzina – Raty” oraz „Ja + Rodzina umowa dodatkowa – tylko SIM”.
Gdy tylko regulaminy zostaną udostępnione, dodam je do tego wątku.
Ulotka Cyfrowego Polsatu promująca SmartDOM 3 - http://www.grupapolsat.pl/sites/default ... 015_cp.pdf
alternatywny link:
https://drive.google.com/file/d/0B97M5_ ... sp=sharing
Regulamin:
Ja+Rodzina: http://www.plus.pl/documents/16/5198114 ... 102015.pdf
Na tę chwilę posiadam tylko ulotkę oferty dla przenoszących numer bez telefonu lub z telefonem na raty.
Gdy tylko pojawią się inne wersje, wątek zostanie zaktualizowany.
Więcej na Plus.pl
Szczegóły:
- W ramach oferty „Ja + Rodzina” Klient ma możliwość zawarcia jednego zestawu umów składającego się z umowy głównej i maksymalnie ośmiu umów dodatkowych, przy czym na pierwszych dwóch umowach dodatkowych Klient otrzyma rabat 25 zł/mies.
- W ramach oferty na wszystkich umowach dodatkowych Klient może korzystać z pakietów i usług dostępnych na umowie głównej.
- Wysokości wszystkich abonamentów dotyczą ofert z e-fakturą.
- Prezentowane w tabeli promocje nielimitowanych SMS-ów, MMS-ów, połączeń na komórki i numery stacjonarne, pakietów GB, LTE bez limitu GB nie dot. roamingu, z wyjątkiem „Pakietu Wymiennego UE 360” oraz „Pakietu Internetowego w Roamingu UE”.
- LTE bez limitu GB – po wykorzystaniu pakietu GB, tylko w zasięgu LTE, przy ograniczonej prędkości 512 kb/s.
- Szczegóły oferty w regulaminach promocji „Ja + Rodzina – Tylko SIM”, Ja + Rodzina – Raty” oraz „Ja + Rodzina umowa dodatkowa – tylko SIM”.
Gdy tylko regulaminy zostaną udostępnione, dodam je do tego wątku.
Ulotka Cyfrowego Polsatu promująca SmartDOM 3 - http://www.grupapolsat.pl/sites/default ... 015_cp.pdf
alternatywny link:
https://drive.google.com/file/d/0B97M5_ ... sp=sharing
Regulamin:
Ja+Rodzina: http://www.plus.pl/documents/16/5198114 ... 102015.pdf
Ostatnio zmieniony 23 sie 2016, o 16:02 przez habish, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Ciekawe,
a skąd tą ulotkę już wytrzasnąłeś :) ?
a skąd tą ulotkę już wytrzasnąłeś :) ?
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Jest to fragment ulotki SmartDOM 3 Cyfrowego Polsatu.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Od 7 października 2015 w życie wchodzą Ja +Rodzina oraz smartDOM3.
Informacje związane z ofertą znajdują się na stronie http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1255
Informacje związane z ofertą znajdują się na stronie http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1255
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
To jeszcze prosimy o regulaminy.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
patryk7588,
- jak tylko regulaminy będą udostępnione, to podamy linki.
- jak tylko regulaminy będą udostępnione, to podamy linki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
hm... jeżelli 3cią kartę będzie można do modemu włożyć... to za 129zł mamy 2 abo no limit + duży pakiet EU (pytanie czy to jest co miesiąc 360min i 500MB, czy na całą umowę) i w teorii internet domowy no limit (pod warunkiem że mieszkamy w zasięgu LTE)
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
"klient otrzymuje 3 karty SIM"
Ciekawe, czy i jak będzie możliwe przyłączenie do oferty już istniejących numerów.
Ciekawe, czy i jak będzie możliwe przyłączenie do oferty już istniejących numerów.
grzegorz
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
gregmar,
- szczegóły wkrótce.
- szczegóły wkrótce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Czekamy, czekamy na szczegóły. Gdyż jest to bardzo ciekawa oferta. Obecnie mam 2 nr. zarejestrowane na firmę w Plus GSM abonamenty łącznie ok. 90 zł bez limitu 1,2 GB a drugi 2,4 GB. Gdybym dodał, przeniósł z PLAY, 2 numery na kartę też na firmę do Plusa z których obecnie sporadycznie korzystam. To miałbym 2+2 za 125 zł i 20 GB. Więc miałbym więcej o ok. 17 GB do podziału na 4 numery nielimitowane rozmowy, sms, mms, itp… a rachunek raptem większy o 35 zł. Czyli tyle ile mógłbym płacić tylko PLAY za jeden numer. Więc dwa dodatkowe bez limitu z pakietem danych za 17,5 zł . Ciekawe tylko czy PLUS GSM, Polkomtel nie będzie robił problemów z nowym abonamentem gdyż obecne umowy kończą się w 2016 r więc dostaniemy znów 2016 czerwiec + JA + 2 lata 2018 ….. Poza tym chyba należało by przenieść numer z firmy na priv w Plus i Play ? Teoretycznie moja dewagacja jest prosta a jak znam życie i Polkomtel nie do wykonania
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Do pierwszego postu dodałem regulamin.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Przydałby się regulamin świadczenia usług bo paragraf 8 mówi o paragrafie 11 w regulaminie świadczenia usług.
Warto wiedzieć po co tak wysoka kaucja ? Zwłaszcza że abonament od zawsze w PLUS płacony jest z góry czyli teraz każdy z nas płaci za październik a nie jak powinno być za wrzesień termin płatności np. 15.10.2015.
Warto wiedzieć po co tak wysoka kaucja ? Zwłaszcza że abonament od zawsze w PLUS płacony jest z góry czyli teraz każdy z nas płaci za październik a nie jak powinno być za wrzesień termin płatności np. 15.10.2015.
§ 8 LIMIT KREDYTOWY I KAUCJA
1. Limit kredytowy wynosi 244 zł.
2. Polkomtel jest uprawniony do żądania od Abonenta Kaucji według następujących zasad:
a. w przypadku określonym w § 11 ust. 1 lit. g Regulaminu Świadczenia Usług - 380 zł,
b. w przypadkach określonych w § 11 ust. 1 lit. c, lit. d, lit. f, lub w § 6 ust. 12 Regulaminu
Świadczenia Usług - 1500 zł,
c. w przypadku określonym w § 11 ust. 1 lit. h Regulaminu Świadczenia Usług - 3800 zł,
d. w przypadkach określonych w § 11 ust. 1 lit. a, lit. b Regulaminu Świadczenia Usług - 7600 zł,
e. w przypadkach określonych w § 11 ust. 1 lit. e Regulaminu Świadczenia Usług w stopniu: niski
– 400 zł, średni – 1500 zł, wysoki – 7600 zł.
3. Kaucja podlega zwrotowi po terminowym opłaceniu przez Abonenta należności wynikających z:
a. 3 kolejnych Rachunków telefonicznych - w przypadku Kaucji w kwocie 380 zł lub 400 zł,
b. 6 kolejnych Rachunków telefonicznych - w przypadkach Kaucji w kwocie 1500 zł,
c. 12 kolejnych Rachunków telefonicznych - w przypadku Kaucji w kwocie 3800 zł lub 7600 zł.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
iPrzemo Regulamin świadczenia usług dostępny jest na stronie WWW. A poniżej cytat punktu 1 z § 11 Zasady i sposób pobierania Kaucji:
"1. POLKOMTEL może zażądać od Klienta/Abonenta przy zawieraniu Umowy lub w trakcie jej trwania wpłacenia Kaucji w każdym przypadku, gdy Klient/Abonent:
a. odmawia okazania lub uniemożliwia POLKOMTEL dokonania kopii dokumentów wymaganych przez POLKOMTEL w zakresie niezbędnym do zawarcia Umowy lub okazane dokumenty w zakresie niezbędnym do zawarcia Umowy budzą wątpliwości co do ich aktualności,
b. poda błędne lub nieaktualne dane przy zawieraniu Umowy,
c. poda błędne lub nieaktualne dane w czasie trwania Umowy,
d. odmawia zgody na dokonanie oceny wiarygodności płatniczej,
e. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych będących w posiadaniu POLKOMTEL w stopniu: niski, średni, wysoki,
f. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych udostępnionych przez biuro informacji gospodarczej lub inne podmioty,
g. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług roamingu lub usług połączeń międzynarodowych,
h. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług o podwyższonej opłacie lub innych Usług, z których korzystanie wiąże się z ponoszeniem opłat przekraczających opłaty podstawowe określone w Cenniku,
i. w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 12."
"1. POLKOMTEL może zażądać od Klienta/Abonenta przy zawieraniu Umowy lub w trakcie jej trwania wpłacenia Kaucji w każdym przypadku, gdy Klient/Abonent:
a. odmawia okazania lub uniemożliwia POLKOMTEL dokonania kopii dokumentów wymaganych przez POLKOMTEL w zakresie niezbędnym do zawarcia Umowy lub okazane dokumenty w zakresie niezbędnym do zawarcia Umowy budzą wątpliwości co do ich aktualności,
b. poda błędne lub nieaktualne dane przy zawieraniu Umowy,
c. poda błędne lub nieaktualne dane w czasie trwania Umowy,
d. odmawia zgody na dokonanie oceny wiarygodności płatniczej,
e. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych będących w posiadaniu POLKOMTEL w stopniu: niski, średni, wysoki,
f. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych udostępnionych przez biuro informacji gospodarczej lub inne podmioty,
g. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług roamingu lub usług połączeń międzynarodowych,
h. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług o podwyższonej opłacie lub innych Usług, z których korzystanie wiąże się z ponoszeniem opłat przekraczających opłaty podstawowe określone w Cenniku,
i. w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 12."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
To ja zagmatwam i zapytam ( bo w regulaminie nie mogę nic znaleźć)
Czy można migrować z obecnej oferty ( sLTE 79,90) na Ja+ Rodzina? Czyli jeden numer migruje, a z Play`a przenoszę kolejny, trzecią kartę dostaję z nowym? Czy ta oferta działa też przy smartDOM?
Czy można migrować z obecnej oferty ( sLTE 79,90) na Ja+ Rodzina? Czyli jeden numer migruje, a z Play`a przenoszę kolejny, trzecią kartę dostaję z nowym? Czy ta oferta działa też przy smartDOM?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
myk6414,
Jeśli klient ma abonament, na którym przyznano mu rabat w ramach poprzednich odsłon programu smartDOM, to ma możliwość migracji na ofertę Ja+ Rodzina, ale utraci wówczas przyznane rabaty.
Co masz na myśli? Czy chodzi Ci o smartDOM 3?
Migracja do opcji Ja+Rodzina jest możliwa w przypadku kiedy np. następuje przedłużenie umowy lub konwersja. Taryfa sLTE wskazuje, że obowiązująca Cię umowa jest nowa lub został podpisany aneks do umowy.myk6414 pisze:Czy można migrować z obecnej oferty ( sLTE 79,90) na Ja+ Rodzina?
Jeśli klient ma abonament, na którym przyznano mu rabat w ramach poprzednich odsłon programu smartDOM, to ma możliwość migracji na ofertę Ja+ Rodzina, ale utraci wówczas przyznane rabaty.
myk6414 pisze:Czy ta oferta działa też przy smartDOM?
Co masz na myśli? Czy chodzi Ci o smartDOM 3?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ