Witam,
po pierwsze brakuje działu na forum poświęconego prądu w Plusie.
Po drugie mam pytanie: czy comiesięczny odczyt (bez prognoz) wiąże się z dodatkowymi opłatami?
Obecnie jestem w PGE i usłyszałem, że jeśli chciałbym płacić co miesiąc za realne zużycie to wiązałoby się to z dodatkową opłatą.
Drugie pytanie: Plus jest dostawcą energii a dystrybutorem PGE. Czy po przenosinach będę dostawał dwie faktury - jedną od Plusa drugą od PGE?
Pomyślcie też nad wprowadzeniem aplikacji Plus Prąd lub chociaż serwisu internetowego, gdzie mielibyśmy podgląd na nasze zużycie, faktury, płatności itd.
Przełącz prąd na Plus
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 102
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36
Re: Przełącz prąd na Plus
Witaj gstk,
- na całkowity koszt usługi składa się cena za energię czynną oraz opłaty za dystrybucję. Rozliczane jest tylko faktyczne zużycie. Faktury wystawiane są na podstawie odczytów ze strony OSD (w przypadku braku odczytu zostaną uwzględnione dane szacunkowe).
Szacowane zużycie energii jest wystawiane na podstawie wcześniejszego zużycia energii przez danego Klienta. Jeżeli zdarzy się sytuacja, że w danym miesiącu zużyje się więcej energii, to po odczycie licznika wysłane zostanie rozliczenie, w którym będzie wyszczególniona niedopłata za mniejszy pobór.
Klienci Indywidualni będą otrzymywali jedną wspólną fakturę (sprzedaż +dystrybucja).
Klient Biznesowy - będzie dostawał dwie faktury (osobno od Operatora Systemu Dystrybucji i Polkomtel).
Na fakturach będzie widać dokładnie ile płaci za samą energię a ile za jej dostarczenie (opłata za energię czynną).
- na całkowity koszt usługi składa się cena za energię czynną oraz opłaty za dystrybucję. Rozliczane jest tylko faktyczne zużycie. Faktury wystawiane są na podstawie odczytów ze strony OSD (w przypadku braku odczytu zostaną uwzględnione dane szacunkowe).
Szacowane zużycie energii jest wystawiane na podstawie wcześniejszego zużycia energii przez danego Klienta. Jeżeli zdarzy się sytuacja, że w danym miesiącu zużyje się więcej energii, to po odczycie licznika wysłane zostanie rozliczenie, w którym będzie wyszczególniona niedopłata za mniejszy pobór.
Klienci Indywidualni będą otrzymywali jedną wspólną fakturę (sprzedaż +dystrybucja).
Klient Biznesowy - będzie dostawał dwie faktury (osobno od Operatora Systemu Dystrybucji i Polkomtel).
Na fakturach będzie widać dokładnie ile płaci za samą energię a ile za jej dostarczenie (opłata za energię czynną).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przełącz prąd na Plus
Chciałabym zmienić dotychczasowego sprzedawcę prądu na Plusa, ale wiem że być może jeszcze przed końcem roku przeprowadzę się (w tym samym mieście). Jakbym podpisała umowę na prąd od Plusa, to chciałabym mieć te dwa lata prąd od Plusa. Czy dla Plusa taka przeprowadzka klienta w tym samym mieście byłaby kłopotem?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przełącz prąd na Plus
tosia,
umowa jest ściśle powiązana z punktem poboru energii (licznikiem). Na ten moment nie mamy cesji (przeniesienie praw na licznik), niezależnie czy będzie to w obrębie tego samego miasta czy też nie. Najbezpieczniej będzie, jeżeli podpiszesz z nami umowę na prąd już w docelowym mieszkaniu. Proces zmiany dostawcy usług wymaga wypowiedzenia umowy u dotychczasowego sprzedawcy (trwa to 30 dni).
umowa jest ściśle powiązana z punktem poboru energii (licznikiem). Na ten moment nie mamy cesji (przeniesienie praw na licznik), niezależnie czy będzie to w obrębie tego samego miasta czy też nie. Najbezpieczniej będzie, jeżeli podpiszesz z nami umowę na prąd już w docelowym mieszkaniu. Proces zmiany dostawcy usług wymaga wypowiedzenia umowy u dotychczasowego sprzedawcy (trwa to 30 dni).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ