Problem z pingiem i słąbą prędkością

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Grzegorz666
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 lis 2015, o 14:42

Problem z pingiem i słąbą prędkością

Post autor: Grzegorz666 »

Witam. Piszę na forum ponieważ straciłem już nadzieje na pomoc w bokplus. Wysłałem 3 reklamacje z czego na odpowiedź czekam już 30 dni. Mianowicie chodzi o to że mój internet od 2 miesięcy strasznie zwolnił a pingi w grach i aplikacjach przekraczają 500ms. Korzystam z najlepszej oferty (Lte30GB). Dodam że po przekroczeniu limitu wcześniej nie było problemu internet śmigał(Rzadko zdarzało mi się dany limit przekroczyć). Router to dwr 921 z anteną zewnętrzną, korzysta z technologi 4G.Zasięg bez zarzutu(wszystkie kreski zasięgu). W otrzymanej odpowiedzi na jedną z reklamacji powiedziano mi że ,,Fair-Usage-Policy, chcąc zapewnić wszystkim swoim Klientom
dostęp do usługi o satysfakcjonujących parametrach niezależnie od
obciążenia spowodowanego przesyłaniem znacznych ilości danych przez innych
użytkowników. Przydzielamy odpowiednie parametry dostępu do sieci i
stosujemy je zgodnie z rosnącym zużyciem danych. OCZYWIŚCIE wiem o tym ale po pierwsze korzystam z pakietu premium i w umowie jest zapewnienie że przesył jest najlepszy ze wszystkich ofert(internet stoi), po drugie użycie jest raczej takie samo jak przedtem więc co się zmieniło?Proszę o pomoc ostatni raz jeśli nic się nie zmieni składam wypowiedzenie :-)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z pingiem i słąbą prędkością

Post autor: Krzysiek_Plus »

Grzegorz666, proszę wykonaj test na www.speedtest.net i wklej link do wyniku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Grzegorz666
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lis 2015, o 14:42

Re: Problem z pingiem i słąbą prędkością

Post autor: Grzegorz666 »

Witam. W kolejnej odpowiedzi od bok plus otrzymałem znowu część umowy i natknąłem się na to.
W celu realizacji FUP Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych po przekroczeniu w jednym okresie rozliczeniowym:
a. 8 GB przesłanych i odebranych danych przy wyborze promocyjnego planu cenowego Internet Power LTE 8 GB,
b. 20 GB przesłanych i odebranych danych przy wyborze promocyjnego planu cenowego Internet Power LTE 20 GB,
c. 25 GB przesłanych i odebranych danych przy wyborze promocyjnego planu cenowego Internet Power LTE 25 GB,
d. 30 GB przesłanych i odebranych danych przy wyborze promocyjnego planu cenowego Internet Power LTE 30 GB,
e. 35 GB przesłanych i odebranych danych przy wyborze promocyjnego planu cenowego Internet Power LTE 35 GB.

W takim razie czemu wyraźnie nałożone ograniczenie utrzymuję się cały czas(może inna przyczyna nie wiem)? Z tego co widzę ograniczenie może zostać nałożone dopiero po przekroczeniu limitu, którego nie ma mowy bym przekroczył ponieważ zaczął się nowy okres rozliczeniowy poza tym stan ten utrzymuję się od 2 miesięcy. Poniżej wyniki speedtestu:
http://www.speedtest.net/my-result/4817900557
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z pingiem i słąbą prędkością

Post autor: Krzysiek_Plus »

Grzegorz666 pisze:Poniżej wyniki speedtestu:
http://www.speedtest.net/my-result/4817900557
Z jakiego urządzenia korzystasz? Jesteś pewien, że realizowane przez Ciebie połączenie jest zestawiane w technologi LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Grzegorz666
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lis 2015, o 14:42

Re: Problem z pingiem i słąbą prędkością

Post autor: Grzegorz666 »

Korzystam z routera DWR-921 odbiera on technologię 4G. Przecież wcześniej nie było problemu :)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z pingiem i słąbą prędkością

Post autor: Krzysiek_Plus »

Grzegorz666, proszę prześlij numer przypisany do karty SIM oraz dokładny adres w którym korzystasz z naszych usług przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Grzegorz666
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lis 2015, o 14:42

Re: Problem z pingiem i słąbą prędkością

Post autor: Grzegorz666 »

Wysłałem poprawiony numer na e-mail.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z pingiem i słąbą prędkością

Post autor: Krzysiek_Plus »

Grzegorz666, zaloguj się do panelu admina routera i wybierz: Setup -> Manual Internet Connection Setup -> w pozycji "Prefer Service Type" wybierz "4G only mode" następnie "save settings". Po restarcie routera wykonaj test ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ