Pakiet internetowy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kamilio699
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 lis 2015, o 19:53

Pakiet internetowy

Post autor: Kamilio699 »

Szukam pakietu internetowego do PLusa sensownego. Taryfa to MIX PLus IV. Ostatnio klorzystałem z pakietu 125 mb ale to mało i w dodatku nalicza opłaty po wykorzystaniu.Czy istnieją jeszcze inne sensowne pakiety?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Kamilio699,

w przypadku taryfy Mix IV możesz skorzystać z następujących pakietów:

a. Pakiet internetowy 7 zł Non Stop,
b. Pakiet internetowy 9 zł Non Stop,
c. Pakiet internetowy 15 zł Non Stop,
d. Pakiet internetowy 2 zł Non Stop.

Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/f5ce2c3 ... %C4%99.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamilio699
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 lis 2015, o 19:53

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Kamilio699 »

a czy po wykorzystaniu pakietu zmniejsza się prędkość czy nalicza według taryfy operatora
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Kamilio699,
6. Dla zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji w ramach Pakietu Non Stop po przekroczeniu w ciągu kolejnych 744 godzinvii - dla Pakietów Non Stop opisanych w pkt 4a, 4b i 4c lub 24 godzinviii – dla Pakietu Non Stop opisanego w pkt 4d, następujących od wysłania przez Polkomtel do Abonenta wiadomości SMS potwierdzającej aktywację Pakietu Non Stop lub od momentu automatycznego odnowienia Pakietu Non Stop („Okres Ważności Wybranego Pakietu”):
a. 100 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 7 zł Non Stop,
b. 150 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 9 zł Non Stop,
c. 500 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 15 zł Non Stop,
d. 100 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 2 zł Non Stop
Moment wysłania wiadomości SMS z dokładnością co do minuty wysyłki można sprawdzić w szczegółach wiadomości SMS potwierdzającej aktywację danego Pakietu Non Stop.
7. Istnieje możliwość przywrócenia pełnych paramentów technicznych poprzez dezaktywację Pakietu Non Stop zgodnie z pkt. 14 i ponowną jego aktywację zgodnie z pkt. 10 regulaminu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamilio699
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 lis 2015, o 19:53

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Kamilio699 »

Czyli to oznacza ze nie pobierają opłaty tylko Zmniejsza się prędkość czy dobrze myślę?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Kamilio699,

dokładnie tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
nindustrialny
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 25 sie 2014, o 07:24

NIEcykliczne pakiety internetowe.

Post autor: nindustrialny »

Witam. Czy jest mozliwosc zwyklego wykupienia danego pakietu NIEcyklicznego ?
Zalozmy ze mam problem z domowym sprzetem i chce jedynie wykupic np kilka gb ale nie zeby to to aktywowalo sie ponownie po miesiacu albo po kilku dnia. Bo sa pakiety na 7 lub 30 dni. Ale nie chce zeby sie odnawialy.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2016, o 11:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj nindustrialny,

jaką taryfę posiadasz? Kod do weryfikacji to *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
nindustrialny
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 25 sie 2014, o 07:24

Re: Pakiet internetowy

Post autor: nindustrialny »

Joanna_Plus pisze:Witaj nindustrialny,

jaką taryfę posiadasz? Kod do weryfikacji to *147#.
JA+ na karte.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

nindustrialny,
nindustrialny pisze:JA+ na karte.
W przypadku tej taryfy, wszystkie pakiety są cykliczne. Jedyna ewentualność, to wyłączenie pakietu, przed jego kolejną aktywacją przez system.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jakub2006
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 19 sty 2015, o 15:42

Re: Pakiet internetowy

Post autor: jakub2006 »

Witam.
Posiadam taryfę JA + NA KARTE mam pakiet JA + 1 GB i wszystko ładnie pięknie. Niestety co miesiąc aktywuje mi się pakiet 300 MB którego za nic nie mogę wyłączyć, ani kodem *121*00*01# ani *136*00*10# po wpisaniu tego drugiego dostaję komunikat : "Promocja jest już nie aktywna lub nie była aktywowana" ale pieniądze co miesiąc uciekają. Co robić???
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj jakub2006,

pakiet zapewne został przeniesiony z poprzedniej taryfy. W tym przypadku wyłączyć go można za pośrednictwem aplikacji Plus online lub przez kontakt z BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Darkmeno009
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2016, o 12:23

Pakiet internetowy na kartę- usługa chwilowo niedostępna

Post autor: Darkmeno009 »

Witam od wczoraj próbuję aktywować konto pakietem internetowym, niestety żaden z podanych na stornie nie działa http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... e-na-karte, wyskakuje jedynie komunikat; 'usluga chwilowa niedostepna, skontaktuj sie z BOK', niestety do BOKu ciężko się dodzwonić, daltego piszę tutaj ten post. Dodam, że mam tylko jedną aktywną usługę rok ważności konta a internet powinien działać bez problemu w mojej okolicy.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2016, o 12:48 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Darkmeno009,

podaj proszę jaka taryfa widnieje pod kodem *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Darkmeno009
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2016, o 12:23

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Darkmeno009 »

'Aktywna taryfa to PNK Rok waznosci konta'
ODPOWIEDZ