Zmiana taryfy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 09:39
Zmiana taryfy
Witam serdecznie.
W tym miesiącu skończyła mi się umowa z plusem, konto zostało zasilone 24 doładowaniami (przez 2 lata). Chciałem zapytać czy teraz jest szansa na zmianę taryfy.
Mam, niestety, taryfę mix6, z konta po każdym doładowaniu znikało mi 20zł na rozmowy, chciałbym zapytać czy mogę w końcu z tego zrezygnować, czy po prostu musze kupić nowy starter.
Szukałem w internecie opcji zmiany taryfy na np. plus na kartę, ale niestety żaden z kodów za 3zł, zmieniających taryfę, nie działa.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
W tym miesiącu skończyła mi się umowa z plusem, konto zostało zasilone 24 doładowaniami (przez 2 lata). Chciałem zapytać czy teraz jest szansa na zmianę taryfy.
Mam, niestety, taryfę mix6, z konta po każdym doładowaniu znikało mi 20zł na rozmowy, chciałbym zapytać czy mogę w końcu z tego zrezygnować, czy po prostu musze kupić nowy starter.
Szukałem w internecie opcji zmiany taryfy na np. plus na kartę, ale niestety żaden z kodów za 3zł, zmieniających taryfę, nie działa.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zmiana taryfy
Szymon1996, tak, temat był omawiany na forum wielokrotnie np.: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=42& ... ontraktowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa
Witam,
Czy taryfa Simplus (*147*10#) została już dezaktywowana? Mam starą taryfę "piszmów dobowy" (*147*36#) i jeszcze miesiąc temu mogłem z niej skorzystać. Teraz jak wpisuje kod *147*10# to taryfa się nie uruchamia. Czy jest sposób aby do niej wrócić? Zależy mi na tej taryfie z powodu pakietu internetowego non stop za 7zł 100 mega. Gdzie po wykorzystaniu limitu spowalniał internet do 4 kB/s ale można było z niego korzystać przez 30 dni. Czy specjalista z plusa może mi jakoś pomóc?
Czy taryfa Simplus (*147*10#) została już dezaktywowana? Mam starą taryfę "piszmów dobowy" (*147*36#) i jeszcze miesiąc temu mogłem z niej skorzystać. Teraz jak wpisuje kod *147*10# to taryfa się nie uruchamia. Czy jest sposób aby do niej wrócić? Zależy mi na tej taryfie z powodu pakietu internetowego non stop za 7zł 100 mega. Gdzie po wykorzystaniu limitu spowalniał internet do 4 kB/s ale można było z niego korzystać przez 30 dni. Czy specjalista z plusa może mi jakoś pomóc?
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2015, o 10:16 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa
Jaki komunikat otrzymujesz po wpisaniu kodu *147*10#?
Dla formalności sprawdź (*100#):
- czy konto jest aktywne?
- czy posiada dodatnią wartość (minimum 1,50 zł - koszt zmiany taryfy)?
Jeśli nie możesz zmienić taryfy kodem zaloguj się do Plus Online, wejdź z zakładkę Konto i formalności, a następnie z belki poniżej otwórz zakładkę Taryfy. Sprawdź czy na liście taryf możliwych do aktywacji znajduje się Simplus.
W najnowszej taryfie PNK bez limitu za 5 zł możesz korzystać z pakietu 300 MB, a za 7 zł masz 500 MB i wszystko jest Non Stop. Poza tym są w niej jeszcze inne plusy, przy których możliwości taryfy Simplus wypadają mało interesująco.
Zmiana taryfy na najnowszą spowoduje, że nie wrócisz do ŻADNEJ starszej taryfy.
Powyższe informacja to tylko sugestia; co byś nie zrobił to zawsze będzie to Twoja decyzja.
Dla formalności sprawdź (*100#):
- czy konto jest aktywne?
- czy posiada dodatnią wartość (minimum 1,50 zł - koszt zmiany taryfy)?
Jeśli nie możesz zmienić taryfy kodem zaloguj się do Plus Online, wejdź z zakładkę Konto i formalności, a następnie z belki poniżej otwórz zakładkę Taryfy. Sprawdź czy na liście taryf możliwych do aktywacji znajduje się Simplus.
W najnowszej taryfie PNK bez limitu za 5 zł możesz korzystać z pakietu 300 MB, a za 7 zł masz 500 MB i wszystko jest Non Stop. Poza tym są w niej jeszcze inne plusy, przy których możliwości taryfy Simplus wypadają mało interesująco.
Zmiana taryfy na najnowszą spowoduje, że nie wrócisz do ŻADNEJ starszej taryfy.
Powyższe informacja to tylko sugestia; co byś nie zrobił to zawsze będzie to Twoja decyzja.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa
Konto jest aktywne, oraz mam środki na koncie. Wyskakuje komunikat: "usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK". Na plus Online nie ma w tej zakładce żadnej innet taryfy, wyświetla się tam tylko moja aktywna (czyli PiszMow).
Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa
A jaki jest stan konta, bo trudno uwierzyć, aby w Plus Online nie było możliwości przejścia choćby do najnowszej taryfy?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa
Stan na tą chwilę to 32 zł. Wpisałem kod ze strony na migrację na najnowszą taryfę i zadziałało. Zamykam temat :) Dziękuję za pomoc sl@w_es :D
Plush bez limitu zmiana taryfy.
Witam moja obecna taryfa to Plush bez limitu. Chciałbym dokonać zmiany na taryfę "Plus bez limitu" a potem uaktywnić "plus rok ważności konta". Istnieje taka możliwość ?. Będąc na koncie online mogę dokonać zmiany tylko na ofertę "Nowy Plus Internet na Karte"
Ostatnio zmieniony 2 gru 2015, o 16:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
Witaj a4tech,
Tak.a4tech pisze:Istnieje taka możliwość ?
Posiadasz środki pozwalające na pokrycie kosztów zmiany taryfy?a4tech pisze:Będąc na koncie online mogę dokonać zmiany tylko na ofertę "Nowy Plus Internet na Karte"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy
Witam ponownie. Powodem był brak środków. Taryfa została zmieniona na plus na kartę bez limitu. Dziękuje za pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
a4tech,
ponieważ widoczna była opcja zmiany taryfy na Nowy Plus Internet na Kartę, która jest bezpłatna, to właśnie podejrzewałam, że przyczyna tkwi w saldzie konta .
ponieważ widoczna była opcja zmiany taryfy na Nowy Plus Internet na Kartę, która jest bezpłatna, to właśnie podejrzewałam, że przyczyna tkwi w saldzie konta .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zmiana taryfy a ważność konta
Chciałbym dokonać zmiany taryfy z Plus Na Kartę Więcej przez Rok na Plus na Kartę bez limitu. Interesuje mnie jaka będzie ważność konta dla połączeń wychodzących jeśli teraz są ważne do 2016-07-12 ? W Regulaminie jest taki zapis:
Co konkretnie oznacza ten zapis ? Czy dotychczasowy termin ważności zostanie zachowany czy będą to 30 dni ?Abonent, który przed zmianą taryfy posiadał promocyjny okres ważności konta na usługi wychodzące, wydłużony na zasadach określonych w Regulaminie Promocji Rok Ważności Konta albo Rok Ważności Konta II po zmianie taryfy będzie miał ustawiony okres ważności konta na usługi wychodzące zgodnie z Cennikiem Taryfy PnK bez limitu, nie krócej niż 30 dni od dnia zmiany taryfy.
Ostatnio zmieniony 4 gru 2015, o 12:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
aupol,
Nie.aupol pisze:Czy dotychczasowy termin ważności zostanie zachowany
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy
W takim razie ile będzie ważne konto ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
aupol,
30 dni.
30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ