To skąd wpis w wątku dotyczącym zamówienia w sklepie internetowym? Ta dyspozycja dotyczyła nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?daro29 pisze:zamówienie zostalo zlorzone w zeszly wtorek telefonicznie
Status przesyłki w sklepie internetowym
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
daro29,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
przepraszam trafilem tu przez google :) i czytalem podobne wpisy wiec postanowilem tu sprubowac...chodzi o przejscie z karty do mixa niestety z innym numerem niz mam obecnie pani stwierdzila ze nie da sie go przekonwertowac
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
daro29,
Prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko,
- numer PESEL.
Poproszę wówczas o weryfikację tego zamówienia.
Czyli nowa aktywacja, tak? W jakiej ofercie jest ten aktualnie posiadany numer?daro29 pisze:innym numerem niz mam obecnie pani stwierdzila ze nie da sie go przekonwertowac
Prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko,
- numer PESEL.
Poproszę wówczas o weryfikację tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
dane wyslalem,oferta hmm to jest 36i6 na karte a chodzilo o nowa aktywacje tak
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
niewiem czy to pani zasluga odziwo przed chwila dzwonili z sieci ze paczka nie zostala odebrana wiec grzecznie wytlumaczylem ze mial byc kontakt o dostarczeniu przesylki takiego nie bylo wiec wrozka nie jestem paczka ma byc w srode i tym razem pan kurier ma uzyc telefonu wiec ślicznie dziekuje pani Joanno za podjecie mimo wszystko sprawy :)
pozdrawiam
pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
daro29,
wiadomość dotarła, dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
wiadomość dotarła, dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam zwracam się z prośbą o pomoc w zamówieniu 201601291653848 w sklepie internetowym. Chodzi o to że zamówienie wstrzymano spowodu zaległości a ja nie posiadam takich. Wiem ze kiedyśw plusie byl problem ze starym numerem w mixie który zostal dawno temu spłacony i zlikwidowany a ciągnie się to zamno choć kiwdyś dzwoniłam na dział windykacji. Proszę o pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj werdor,
W tej sprawie skontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności: http://www.plus.pl/kontakt/dzial-windykacji-naleznosci. Tam będzie możliwość zweryfikowania powyższej sytuacji.werdor pisze:zamówienie wstrzymano spowodu zaległości
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam kontaktowałam się dziś wszystko jest już uregulowane czy jest szansa że otrzymam to zamówienie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam a czy można zadzwonić do sklepu i jaki jest numer
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
werdor,
oczywiście. Szczegóły uzyskasz klikając w "sklep internetowy", który podlinkowałam w poście powyżej.
oczywiście. Szczegóły uzyskasz klikając w "sklep internetowy", który podlinkowałam w poście powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam dzwoniłam do sklepu i czekam na dalsze wydarzenia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
werdor,
informacje odnośnie zamówienia będą docierały na adres e-mail. Ponadto status będzie można sprawdzać na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
informacje odnośnie zamówienia będą docierały na adres e-mail. Ponadto status będzie można sprawdzać na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 wrz 2017, o 18:19
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam
mam taka sprawę złożyłem zamówienie w sklepie internetowym w dniu 22 września 2017
Informujemy, iż złożone zamówienie o numerze 201709223613805 wpłynęło do Polkomtel sp. z o.o.
Dzisiaj mamy 29. 09. 2017
a status zamówienie
Zamówienie jest w trakcie realizacji
mam taka sprawę złożyłem zamówienie w sklepie internetowym w dniu 22 września 2017
Informujemy, iż złożone zamówienie o numerze 201709223613805 wpłynęło do Polkomtel sp. z o.o.
Dzisiaj mamy 29. 09. 2017
a status zamówienie
Zamówienie jest w trakcie realizacji