Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
newtime
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 gru 2015, o 15:05

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: newtime »

Rozumiem. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Joanna_Plus »

newtime,
newtime pisze:Pozdrawiam :)
Dziękuję ślicznie. Ja również :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ebula
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 17 gru 2015, o 19:11

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Ebula »

Witam Wszystkich.

Złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru w poniedziałek 14.12.2015. Wieczorem we wtorek 15.12.2015 otrzymałam maila i sms, że zamówienie oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej a planowany termin dostarczenia to 18.12.2015. Do chwili obecnej nie otrzymałam numeru listu przewozowego. Czy istnieje szansa, że paczka jutro do mnie dotrze?

Dotyczy zamówienia nr: 201512141528319
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Ebula,

numer listu przewozowego możesz uzyskać kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przemek74
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 10:34

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: przemek74 »

Zamowienie nr. 201512161534658 kiedy bedzie odpowiedz
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Ewa_Plus »

przemek74,
- sprawdź skrzynkę mailową, powinna dzisiaj być odpowiedź od sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jadwiga
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2015, o 13:38

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Jadwiga »

Witam , można wiedzieć co to oznacza że zamówienie jest procesowane ? nr zamówienia to 201512281560298 .. nigdzie nie mogę się dowiedzieć na jakim to jest etapie i czy przeszło weryfikacje , czy zostanie wysłane czy nie ? proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

Jadwiga taki status zamówienia oznacza jego przetwarzanie. Poprzez stronę dotyczącą sprawdzenia statusu, możesz uzyskać informacje na jakim etapie znajduje się Twoje zamówienie.
Pracownicy Sklepu internetowego będą się z Tobą kontaktować, jeśli wynikną nieoczekiwane kłopoty związane ze złożonym zamówieniem. Zwykle kontakt jest realizowany poprzez wysłanie wiadomość e-mail lub połączenie telefoniczne.
Jestem dobrej myśli i proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości w oczekiwaniu na realizacji Twojego zamówienia. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mała
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 mar 2014, o 22:20

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: mała »

Witam, nie wiem czy dobry dział wybrałam, jeśli nie to proszę o przeniesienie do właściwego. Mam zapytanie odnosnie sklepu internetowego. Czy jest gdzieś na stronie "plus" sklep gdzie mogę popatrzeć, wybrać i ewentualnie kupić telefon? Chodzi mi o telefon "solo" bez żadnej taryfy. Bo jak wchodzę na stronę plusa, to są telefony "na abonament", "na kartę". Są propozycje na nowy numer. A ja nie chcę żadnej taryfy, nowego numeru, chcę tylko zobaczyć/sprawdzić jakie są telefony (kiedyś był sklep plusa i tam można było się rozejrzeć, sprawdzić jakie były dostępne modele telefonów w jakich cenach i jakie ceny obowiązywały w danej taryfie) i nie wiem jak i gdzie mogę sprawdzić
Jadwiga
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2015, o 13:38

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Jadwiga »

Na stronie jest cały czas w trakcie realizacji ,na czacie na stronie plusa konsultant powiedział że to oznacza że paczka już jedzie , myslę że to nie prawda bo żadnego info nie dostałem .. zalezy mi na tym żebym się gdzieś dowiedziała czy w ogóle będzie zrealizowane bo potrzebny mi telefon na szybko i jak nie ma sensu czekać to wezmę gdzieś indziej .. jest możliowosć sprawdzenia czy w ogóle coś z tego będzie ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Ewa_Plus »

Jadwiga,
- dokładniejszych informacji na temat zamówienia udzielić Ci może jedynie obsługa sklepu internetowego:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365

mała,
-przez nasz sklep internetowy nie jest możliwy zakup samego telefonu bez bez taryfy i umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jadwiga
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2015, o 13:38

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Jadwiga »

Ewa_Plus pisze:Jadwiga,
- dokładniejszych informacji na temat zamówienia udzielić Ci może jedynie obsługa sklepu internetowego:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365

mała,
-przez nasz sklep internetowy nie jest możliwy zakup samego telefonu bez bez taryfy i umowy.

Oni twierdzą że nic nie wiedza , że jest to w dziale aktywacji , tylko ile takie coś trwa ? wzięłam u was bo pod smart dom mi wychodzi taniej .. brałam w polsacie tv i internet i tam za 10 minut miałam potwierdzenie a kurier był zawsze na drugi dzień .. ile trwa taka weryfikacja ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Ewa_Plus »

Jadwiga,
- w takim razie Dział Aktywacji jeszcze weryfikował dane.
Zamówienia są realizowane w ciągu 4-5 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jadwiga
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2015, o 13:38

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Jadwiga »

Ewa_Plus pisze:Jadwiga,
- w takim razie Dział Aktywacji jeszcze weryfikował dane.
Zamówienia są realizowane w ciągu 4-5 dni roboczych.

A czy dział aktywacji pracuję w sobotę ? dalej cisza i nikt nic nie wie w sprawie tego zamówienia ...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Ewa_Plus »

Jadwiga,
- dzisiaj powinnaś otrzymać już informację mailwoą od naszego sklepu internetowego w sprawie tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ