Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 gru 2015, o 15:05
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Rozumiem. Pozdrawiam :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
newtime,
Dziękuję ślicznie. Ja również .newtime pisze:Pozdrawiam :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witam Wszystkich.
Złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru w poniedziałek 14.12.2015. Wieczorem we wtorek 15.12.2015 otrzymałam maila i sms, że zamówienie oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej a planowany termin dostarczenia to 18.12.2015. Do chwili obecnej nie otrzymałam numeru listu przewozowego. Czy istnieje szansa, że paczka jutro do mnie dotrze?
Dotyczy zamówienia nr: 201512141528319
Złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru w poniedziałek 14.12.2015. Wieczorem we wtorek 15.12.2015 otrzymałam maila i sms, że zamówienie oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej a planowany termin dostarczenia to 18.12.2015. Do chwili obecnej nie otrzymałam numeru listu przewozowego. Czy istnieje szansa, że paczka jutro do mnie dotrze?
Dotyczy zamówienia nr: 201512141528319
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witaj Ebula,
numer listu przewozowego możesz uzyskać kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
numer listu przewozowego możesz uzyskać kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Zamowienie nr. 201512161534658 kiedy bedzie odpowiedz
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
przemek74,
- sprawdź skrzynkę mailową, powinna dzisiaj być odpowiedź od sklepu internetowego.
- sprawdź skrzynkę mailową, powinna dzisiaj być odpowiedź od sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witam , można wiedzieć co to oznacza że zamówienie jest procesowane ? nr zamówienia to 201512281560298 .. nigdzie nie mogę się dowiedzieć na jakim to jest etapie i czy przeszło weryfikacje , czy zostanie wysłane czy nie ? proszę o pomoc
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Jadwiga taki status zamówienia oznacza jego przetwarzanie. Poprzez stronę dotyczącą sprawdzenia statusu, możesz uzyskać informacje na jakim etapie znajduje się Twoje zamówienie.
Pracownicy Sklepu internetowego będą się z Tobą kontaktować, jeśli wynikną nieoczekiwane kłopoty związane ze złożonym zamówieniem. Zwykle kontakt jest realizowany poprzez wysłanie wiadomość e-mail lub połączenie telefoniczne.
Jestem dobrej myśli i proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości w oczekiwaniu na realizacji Twojego zamówienia.
Pracownicy Sklepu internetowego będą się z Tobą kontaktować, jeśli wynikną nieoczekiwane kłopoty związane ze złożonym zamówieniem. Zwykle kontakt jest realizowany poprzez wysłanie wiadomość e-mail lub połączenie telefoniczne.
Jestem dobrej myśli i proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości w oczekiwaniu na realizacji Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witam, nie wiem czy dobry dział wybrałam, jeśli nie to proszę o przeniesienie do właściwego. Mam zapytanie odnosnie sklepu internetowego. Czy jest gdzieś na stronie "plus" sklep gdzie mogę popatrzeć, wybrać i ewentualnie kupić telefon? Chodzi mi o telefon "solo" bez żadnej taryfy. Bo jak wchodzę na stronę plusa, to są telefony "na abonament", "na kartę". Są propozycje na nowy numer. A ja nie chcę żadnej taryfy, nowego numeru, chcę tylko zobaczyć/sprawdzić jakie są telefony (kiedyś był sklep plusa i tam można było się rozejrzeć, sprawdzić jakie były dostępne modele telefonów w jakich cenach i jakie ceny obowiązywały w danej taryfie) i nie wiem jak i gdzie mogę sprawdzić
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Na stronie jest cały czas w trakcie realizacji ,na czacie na stronie plusa konsultant powiedział że to oznacza że paczka już jedzie , myslę że to nie prawda bo żadnego info nie dostałem .. zalezy mi na tym żebym się gdzieś dowiedziała czy w ogóle będzie zrealizowane bo potrzebny mi telefon na szybko i jak nie ma sensu czekać to wezmę gdzieś indziej .. jest możliowosć sprawdzenia czy w ogóle coś z tego będzie ?
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Jadwiga,
- dokładniejszych informacji na temat zamówienia udzielić Ci może jedynie obsługa sklepu internetowego:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
mała,
-przez nasz sklep internetowy nie jest możliwy zakup samego telefonu bez bez taryfy i umowy.
- dokładniejszych informacji na temat zamówienia udzielić Ci może jedynie obsługa sklepu internetowego:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
mała,
-przez nasz sklep internetowy nie jest możliwy zakup samego telefonu bez bez taryfy i umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Ewa_Plus pisze:Jadwiga,
- dokładniejszych informacji na temat zamówienia udzielić Ci może jedynie obsługa sklepu internetowego:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
mała,
-przez nasz sklep internetowy nie jest możliwy zakup samego telefonu bez bez taryfy i umowy.
Oni twierdzą że nic nie wiedza , że jest to w dziale aktywacji , tylko ile takie coś trwa ? wzięłam u was bo pod smart dom mi wychodzi taniej .. brałam w polsacie tv i internet i tam za 10 minut miałam potwierdzenie a kurier był zawsze na drugi dzień .. ile trwa taka weryfikacja ?
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Jadwiga,
- w takim razie Dział Aktywacji jeszcze weryfikował dane.
Zamówienia są realizowane w ciągu 4-5 dni roboczych.
- w takim razie Dział Aktywacji jeszcze weryfikował dane.
Zamówienia są realizowane w ciągu 4-5 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Ewa_Plus pisze:Jadwiga,
- w takim razie Dział Aktywacji jeszcze weryfikował dane.
Zamówienia są realizowane w ciągu 4-5 dni roboczych.
A czy dział aktywacji pracuję w sobotę ? dalej cisza i nikt nic nie wie w sprawie tego zamówienia ...
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Jadwiga,
- dzisiaj powinnaś otrzymać już informację mailwoą od naszego sklepu internetowego w sprawie tego zamówienia.
- dzisiaj powinnaś otrzymać już informację mailwoą od naszego sklepu internetowego w sprawie tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ