Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
espresso
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 wrz 2013, o 21:39

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: espresso »

witam,
będę odstępować od umowy na internet z powodu sprzętu,
w jaki sposób mam odesłać przesyłkę zwrotną - kurierem ?
co z nowym abonamentem ? będzie obowiązywał ?
zależy mi na szybkim nawiązaniu kolejnej na tych samych warunkach tylko z innym sprzętem - kiedy będzie to możliwe ?
paulina30a
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 20:57

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: paulina30a »

Dziękuję za odpowiedź. A czy musi byc wysłane kurierem czy można wysłać normalnie pocztą?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Magda_Plus »

paulina30a zgodnie z tym co odpisał Ci xibri Twój mąż może odstąpić od umowy, skoro została zawarta na odległość i pod warunkiem, że jest to umowa dla klienta indywidualnego.
Nie ma ograniczeń co do wyboru drogi odesłania przesyłki, niemniej zważając na zawartość przesyłki proponowałabym zastanowić się nad wyborem firmy kurierskiej

espresso nie powielaj wpisów. Odpowiedzi udzieliła Ci Basia_Plus w wątku dotyczącym przedłużenia umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asix2020
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 lut 2016, o 11:42

Zakończenie umowy

Post autor: asix2020 »

Witam.
Mam problem. Mianowicie wczoraj zakończył mi się abonament. Wczoraj miał plus mi wyłączyć już pakiety i miałam dziś normalnie sobie doładować konto żeby mieć normalnie plus na kartę. Dziś patrzę a ja dalej mogę wykonywać połączenia. A w dodatku nie mogę się na stronę abonamentu zalogować żeby sprawdzić czy już pakiety są nie aktywne. Czyżbym dalej miała abonament??
Ostatnio zmieniony 17 lut 2016, o 14:48 przez asix2020, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj asix2020,

a działają kody USSD np. *100#, *125#, *147#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asix2020
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 lut 2016, o 11:42

Re: Zakończenie umowy

Post autor: asix2020 »

Nie. wyskakuje mi "Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI"
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

asix2020,

a wypowiedzenie umowy kiedy było składane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asix2020
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 lut 2016, o 11:42

Re: Zakończenie umowy

Post autor: asix2020 »

Około 11 stycznia i w salonie mi powiedzieli, że abonament mam do 16 lutego i że z dniem 17 lutego już mogę sobie kartę doładować bo już nr będzie normalnie na kartę
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

asix2020 a czy rachunki były wystawiane za okres od 17 do 16 dnia następnego miesiąca?
Czy możesz mi podać numer telefonu, którego dotyczy sprawa przez ten formularz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asix2020
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 lut 2016, o 11:42

Re: Zakończenie umowy

Post autor: asix2020 »

Okres rozliczeniowy był do 13 a data rozwiązania umowy 16.02.2016. Znalazłam wniosek i wypowiedzenie złożyłam dokładnie 4.01.2016
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

asix2020 dzięki za e-mail. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asix2020
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 lut 2016, o 11:42

Re: Zakończenie umowy

Post autor: asix2020 »

No i nr zablokowany. Ale co teraz w takim razie? Komunikat mam "Tylko połączenia alarmowe" jak aktywować nr?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

asix2020,

tak jak Magda wczoraj pisała, przekazaliśmy sprawę do weryfikacji. Czekamy na zakończenie konwersji. Jak tylko dowiemy się czegoś więcej - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asix2020
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 lut 2016, o 11:42

Re: Zakończenie umowy

Post autor: asix2020 »

Dziękuję za pomoc i fatygę :) już jest wszystko dobrze, nr aktywowany :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

asix2020,
asix2020 pisze:już jest wszystko dobrze, nr aktywowany :)
To bardzo dobra wiadomość :-). Dziękujemy za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ