SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj pablo9@poczta.pl,
pablo9@poczta.pl pisze: czy przenoszac nr na pesel i przedluzajac umowe moge uzyskac rabat?
czy telefon będzie Nową Umową II w Programie smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pablo9@poczta.pl
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 lut 2016, o 21:16

Re: SmartDOM

Post autor: pablo9@poczta.pl »

tak jak wspomniałem mam już numer u państwa na firme wiec nie może być to nowa umowa tylko przedluzenie umowy po przeniesieniu z nipu na pesel. pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

pablo9@poczta.pl

jaka usługa jest na umowie uprawniającej, kiedy były zawarte przednie umowy objęte Programem smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
slaveq
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 3 lut 2016, o 21:45

Re: SmartDOM

Post autor: slaveq »

Witam.
Ewa_Plus - przesłałem prośbę o ofertę przedłużenia oferty abonamentu na załączonym formularzu.
Pozdrawiam. SK.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

slaveq,
- dziękuję. Już przekazałam prośbę o kontakt z Tobą :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lumbag
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 lut 2016, o 16:01

Re: SmartDOM

Post autor: lumbag »

Witam wszystkich. Mam pytanie do pracowników sieci plus. W najbliższym czasie będę mógł przedłużyć umowę a mam promocje smartdom. Posiadam 1 telefon w abonamencie 99.99 umowę podpisałem w marcu 2014, drugi telefon abonament umowę 49.99 ze zniżką 50% i mobilny Internet za 59.99 czyli za 1zl + pakiet lte bez limitu za 10zl.umowę podpisałem w sierpniu 2014 W sumie płace 132zli chciałbym żeby tak zostało po przedłużeniu umowy ale w kilku salonach sieci plus pani mówi mi ze zaszła jakaś pomyłka bo nie mogę mieć dwóch tych samych usług. Na stronie z konsultantami rozmawiając też mówią ze nie mogę takich promocji posiadać. A ja właśnie chciałbym żeby tak zostalo. Czy ktos może mi pomoże z sieci plus. Powiem tylko ze dostałem te promocje przez telefon od konsultanta
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj lumbag,
lumbag pisze: W najbliższym czasie będę mógł przedłużyć umowę a mam promocje smartdom. Posiadam 1 telefon w abonamencie 99.99 umowę podpisałem w marcu 2014, drugi telefon abonament umowę 49.99 ze zniżką 50% i mobilny Internet za 59.99 czyli za 1zl + pakiet lte bez limitu za 10zl.umowę podpisałem w sierpniu 2014 W sumie płace 132zli chciałbym żeby tak zostało po przedłużeniu umowy ale w kilku salonach sieci plus pani mówi mi ze zaszła jakaś pomyłka bo nie mogę mieć dwóch tych samych usług.
w kanałach zdalnych dopuszczalne jest połączenie dwóch ofert Plus Abonament gdzie jedna z usług jest umową Uprawniającą natomiast Nowa Umowa I, jest umowa rabatowaną.
Umowa powinna być zawarta na odległość w jednej ze wskazanych promocji.
lumbag pisze:A ja właśnie chciałbym żeby tak zostalo. Czy ktos może mi pomoże z sieci plus.
Prześlij numer telefonu przez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lumbag
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 lut 2016, o 16:01

Re: SmartDOM

Post autor: lumbag »

Dziękuję bardzo za info.

EDYCJA:

A to znaczy ze mogę
Tylko przedłużyć przez telefon z konsultantami a nie w salonie
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, o 12:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty.
kris68
PlusManiak
Posty: 107
Rejestracja: 22 paź 2012, o 05:45
Lokalizacja: Bochnia

Trzecia usługa w Plusie

Post autor: kris68 »

Mam dotychczas 2 usługi:
- komputer HP250 z abonamentem 114 zł,
- HUAWEI P8 Lite z abonamentem 59,90 zł
Czy chcąc wziąć 3 telefon Huawei P8 będę miał jakąś zniżkę? Chodzi mi o niższą cenę kupna (ile) i jaki jest możliwy abonament ze zniżką?

Proszę o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, o 17:11 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu, połączenie z odpowiednim wątkiem.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

lumbag,
lumbag pisze:A to znaczy ze mogę
Tylko przedłużyć przez telefon z konsultantami a nie w salonie
tak, aby zachować rabat umowa powinna zostać przedłużona w sprzedaży na odległość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

kris68 czy korzystasz już z programu smartDom?
Zakup kolejnej aktywacji nie wpłynie na możliwość negocjacji ceny zakupionego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
slaveq
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 3 lut 2016, o 21:45

Re: SmartDOM

Post autor: slaveq »

Witam.
Ewa_Plus Jakoś nie mogę doczekać się kontaktu z Państwa strony w sprawie przedłużenia umowy na telefon. Ponawiam więc moją prośbę. A i jeszcze jedno. Czy jest tu na forum formularz wypowiedzenia umowy, czy może można samemu coś napisać i wysłać pocztą czy zanieść do salonu? Żeby nie wyglądało to na szantaż z mojej strony. Po prostu jestem ciekaw jak to zrobić jeśli oferta nie będzie interesująca.
Pozdrawiam. SK.
Dariusz_T
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 mar 2016, o 08:54

Re: SmartDOM

Post autor: Dariusz_T »

Uwaga na program SmartDom. Specjalista Plusa pisze dokładnie tak bez cyfr typu 2 lub 3. Rabat nie koniecznie może być naliczony. Mam internet lte, pierwszy numer jest na rabacie i tutaj podobno jest SmartDom2. Zamówiłem kolejną usługę na stronie, wszystko pozaznaczałem i przyszedł nowy telefon z nowym numerem. Przekonany że wszystko jest ok podpisałem kolejną umowę i tutaj nie zwróciłem uwagi że nie jest to smardom2 tylko smartdom3 i to że mam już internet i telefon nie oznacza że dostanę rabat na kolejną usługę. Wszystko wyszło przy okazji pierwszej faktury która dostałem 19 lutego. Wysłałem kilka wiadomości do bok i dopiero 1 marca otrzymałem odpowiedź gdzie są uwzględnione cyfry 2 i 3. Więc reklamowanie oferty że masz "coś" w plusie i otrzymasz rabat jest mocno uwarunkowane. Mój błąd że nie doczytałem dokładnie regulaminu 2 i 3 ale nikt na etapie umowy nie weryfikował tych informacji co mam, co mi przysługuje. Podejrzewam że nie uda się tego załatwić tak jak chcę więc w tym roku zmiana dostawcy internetu, na następny przeniesienie numerów do konkurencji... Taki haczyk ze strony plusa na dodatkowe mniej więcej 50zł miesięcznie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

slaveq,
- przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
Jeśli chodzi o formularz wypowiedzenia umowy, to nie ma takiego gotowego dokumentu (wzoru) do pobrania.
wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673
Dla umów zawartych przed 25.12.2014, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.


Dariusz_T,
- potwierdzam, smartDOM 2 nie może być łączony ze smartDOM 3.
Sklep Internetowy jest kanałem samoobsługowym, a smartDOM jest jedynie dodatkowym programem, którym objęte zostają umowy, gdy spełnione są warunki opisane w regulaminie. Z Twojego opisu wynika jednak, że na nowej umowie powinieneś otrzymać upust 10 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dariusz_T
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 mar 2016, o 08:54

Re: SmartDOM

Post autor: Dariusz_T »

Skoro jest samoobsługowy to umowę też sam sporządzam? Nikt tego nie weryfikuje? Okazuje się dopiero przy pierwszej fakturze..... Również na tym forum x postów wcześniej zawsze Smartdom i 2 ani 3 nie widać... Pewnie celowo... A reklama na stronie masz internet, telefon dostaniesz rabat... Mój błąd że się tego nie dopatrzyłem. Umowy się skończą i wszystko przenoszę....
ODPOWIEDZ