czy telefon będzie Nową Umową II w Programie smartDOM?pablo9@poczta.pl pisze: czy przenoszac nr na pesel i przedluzajac umowe moge uzyskac rabat?
SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj pablo9@poczta.pl,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 lut 2016, o 21:16
Re: SmartDOM
tak jak wspomniałem mam już numer u państwa na firme wiec nie może być to nowa umowa tylko przedluzenie umowy po przeniesieniu z nipu na pesel. pozdrawiam :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
pablo9@poczta.pl
jaka usługa jest na umowie uprawniającej, kiedy były zawarte przednie umowy objęte Programem smartDOM?
jaka usługa jest na umowie uprawniającej, kiedy były zawarte przednie umowy objęte Programem smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam.
Ewa_Plus - przesłałem prośbę o ofertę przedłużenia oferty abonamentu na załączonym formularzu.
Pozdrawiam. SK.
Ewa_Plus - przesłałem prośbę o ofertę przedłużenia oferty abonamentu na załączonym formularzu.
Pozdrawiam. SK.
Re: SmartDOM
slaveq,
- dziękuję. Już przekazałam prośbę o kontakt z Tobą :)
- dziękuję. Już przekazałam prośbę o kontakt z Tobą :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam wszystkich. Mam pytanie do pracowników sieci plus. W najbliższym czasie będę mógł przedłużyć umowę a mam promocje smartdom. Posiadam 1 telefon w abonamencie 99.99 umowę podpisałem w marcu 2014, drugi telefon abonament umowę 49.99 ze zniżką 50% i mobilny Internet za 59.99 czyli za 1zl + pakiet lte bez limitu za 10zl.umowę podpisałem w sierpniu 2014 W sumie płace 132zli chciałbym żeby tak zostało po przedłużeniu umowy ale w kilku salonach sieci plus pani mówi mi ze zaszła jakaś pomyłka bo nie mogę mieć dwóch tych samych usług. Na stronie z konsultantami rozmawiając też mówią ze nie mogę takich promocji posiadać. A ja właśnie chciałbym żeby tak zostalo. Czy ktos może mi pomoże z sieci plus. Powiem tylko ze dostałem te promocje przez telefon od konsultanta
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj lumbag,
Umowa powinna być zawarta na odległość w jednej ze wskazanych promocji.
w kanałach zdalnych dopuszczalne jest połączenie dwóch ofert Plus Abonament gdzie jedna z usług jest umową Uprawniającą natomiast Nowa Umowa I, jest umowa rabatowaną.lumbag pisze: W najbliższym czasie będę mógł przedłużyć umowę a mam promocje smartdom. Posiadam 1 telefon w abonamencie 99.99 umowę podpisałem w marcu 2014, drugi telefon abonament umowę 49.99 ze zniżką 50% i mobilny Internet za 59.99 czyli za 1zl + pakiet lte bez limitu za 10zl.umowę podpisałem w sierpniu 2014 W sumie płace 132zli chciałbym żeby tak zostało po przedłużeniu umowy ale w kilku salonach sieci plus pani mówi mi ze zaszła jakaś pomyłka bo nie mogę mieć dwóch tych samych usług.
Umowa powinna być zawarta na odległość w jednej ze wskazanych promocji.
Prześlij numer telefonu przez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.lumbag pisze:A ja właśnie chciałbym żeby tak zostalo. Czy ktos może mi pomoże z sieci plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuję bardzo za info.
EDYCJA:
A to znaczy ze mogę
Tylko przedłużyć przez telefon z konsultantami a nie w salonie
EDYCJA:
A to znaczy ze mogę
Tylko przedłużyć przez telefon z konsultantami a nie w salonie
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, o 12:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty.
Powód: połączono posty.
Trzecia usługa w Plusie
Mam dotychczas 2 usługi:
- komputer HP250 z abonamentem 114 zł,
- HUAWEI P8 Lite z abonamentem 59,90 zł
Czy chcąc wziąć 3 telefon Huawei P8 będę miał jakąś zniżkę? Chodzi mi o niższą cenę kupna (ile) i jaki jest możliwy abonament ze zniżką?
Proszę o odpowiedź.
- komputer HP250 z abonamentem 114 zł,
- HUAWEI P8 Lite z abonamentem 59,90 zł
Czy chcąc wziąć 3 telefon Huawei P8 będę miał jakąś zniżkę? Chodzi mi o niższą cenę kupna (ile) i jaki jest możliwy abonament ze zniżką?
Proszę o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, o 17:11 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu, połączenie z odpowiednim wątkiem.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu, połączenie z odpowiednim wątkiem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
lumbag,
tak, aby zachować rabat umowa powinna zostać przedłużona w sprzedaży na odległość.lumbag pisze:A to znaczy ze mogę
Tylko przedłużyć przez telefon z konsultantami a nie w salonie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
kris68 czy korzystasz już z programu smartDom?
Zakup kolejnej aktywacji nie wpłynie na możliwość negocjacji ceny zakupionego telefonu.
Zakup kolejnej aktywacji nie wpłynie na możliwość negocjacji ceny zakupionego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam.
Ewa_Plus Jakoś nie mogę doczekać się kontaktu z Państwa strony w sprawie przedłużenia umowy na telefon. Ponawiam więc moją prośbę. A i jeszcze jedno. Czy jest tu na forum formularz wypowiedzenia umowy, czy może można samemu coś napisać i wysłać pocztą czy zanieść do salonu? Żeby nie wyglądało to na szantaż z mojej strony. Po prostu jestem ciekaw jak to zrobić jeśli oferta nie będzie interesująca.
Pozdrawiam. SK.
Ewa_Plus Jakoś nie mogę doczekać się kontaktu z Państwa strony w sprawie przedłużenia umowy na telefon. Ponawiam więc moją prośbę. A i jeszcze jedno. Czy jest tu na forum formularz wypowiedzenia umowy, czy może można samemu coś napisać i wysłać pocztą czy zanieść do salonu? Żeby nie wyglądało to na szantaż z mojej strony. Po prostu jestem ciekaw jak to zrobić jeśli oferta nie będzie interesująca.
Pozdrawiam. SK.
Re: SmartDOM
Uwaga na program SmartDom. Specjalista Plusa pisze dokładnie tak bez cyfr typu 2 lub 3. Rabat nie koniecznie może być naliczony. Mam internet lte, pierwszy numer jest na rabacie i tutaj podobno jest SmartDom2. Zamówiłem kolejną usługę na stronie, wszystko pozaznaczałem i przyszedł nowy telefon z nowym numerem. Przekonany że wszystko jest ok podpisałem kolejną umowę i tutaj nie zwróciłem uwagi że nie jest to smardom2 tylko smartdom3 i to że mam już internet i telefon nie oznacza że dostanę rabat na kolejną usługę. Wszystko wyszło przy okazji pierwszej faktury która dostałem 19 lutego. Wysłałem kilka wiadomości do bok i dopiero 1 marca otrzymałem odpowiedź gdzie są uwzględnione cyfry 2 i 3. Więc reklamowanie oferty że masz "coś" w plusie i otrzymasz rabat jest mocno uwarunkowane. Mój błąd że nie doczytałem dokładnie regulaminu 2 i 3 ale nikt na etapie umowy nie weryfikował tych informacji co mam, co mi przysługuje. Podejrzewam że nie uda się tego załatwić tak jak chcę więc w tym roku zmiana dostawcy internetu, na następny przeniesienie numerów do konkurencji... Taki haczyk ze strony plusa na dodatkowe mniej więcej 50zł miesięcznie.
Re: SmartDOM
slaveq,
- przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
Jeśli chodzi o formularz wypowiedzenia umowy, to nie ma takiego gotowego dokumentu (wzoru) do pobrania.
wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673
Dla umów zawartych przed 25.12.2014, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
Dariusz_T,
- potwierdzam, smartDOM 2 nie może być łączony ze smartDOM 3.
Sklep Internetowy jest kanałem samoobsługowym, a smartDOM jest jedynie dodatkowym programem, którym objęte zostają umowy, gdy spełnione są warunki opisane w regulaminie. Z Twojego opisu wynika jednak, że na nowej umowie powinieneś otrzymać upust 10 zł.
- przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
Jeśli chodzi o formularz wypowiedzenia umowy, to nie ma takiego gotowego dokumentu (wzoru) do pobrania.
wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673
Dla umów zawartych przed 25.12.2014, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
Dariusz_T,
- potwierdzam, smartDOM 2 nie może być łączony ze smartDOM 3.
Sklep Internetowy jest kanałem samoobsługowym, a smartDOM jest jedynie dodatkowym programem, którym objęte zostają umowy, gdy spełnione są warunki opisane w regulaminie. Z Twojego opisu wynika jednak, że na nowej umowie powinieneś otrzymać upust 10 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Skoro jest samoobsługowy to umowę też sam sporządzam? Nikt tego nie weryfikuje? Okazuje się dopiero przy pierwszej fakturze..... Również na tym forum x postów wcześniej zawsze Smartdom i 2 ani 3 nie widać... Pewnie celowo... A reklama na stronie masz internet, telefon dostaniesz rabat... Mój błąd że się tego nie dopatrzyłem. Umowy się skończą i wszystko przenoszę....