Duży ping, słaby transfer

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
matus45
Szalony PlusManiak
Posty: 496
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 lis 2014, o 17:04

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: matus45 »

Masz tragiczne parametry sygnału LTE. Jaka to lokalizacja, korzystasz z sieci LTE800Sferii czy LTE1800Mobylandu , jaki sprzęt?
Kapiiozo
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 lut 2016, o 20:40

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: Kapiiozo »

lokalizacja 458, Router Wi-Fi IDU-100 i nie wiem jak sparwdzic siec ;/
matus45
Szalony PlusManiak
Posty: 496
Rejestracja: 16 lis 2014, o 17:04

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: matus45 »

Żarty sobie robisz, miałeś podać miejscowość. A sieci nie musisz podawać masz g..o , które obsługuje tylko LTE1800 na dodatek do 30Mb/s. Teoretycznie LTE1800Mobylandu pozwala na DL 150Mb/s ale twój wynalazek oferuje tylko 20% z tego. Rozum ci odebrało, że wziąłeś toto na użyczenie i jeszcze płacisz 10 zł/m-c. Teraz płacz i płać, nic z tym nie zrobisz. wynalazek jest własnością CP i wszelkie ingerencje w niego są zabronione. Za 2 lata musisz g...o oddać.
Kapiiozo
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 lut 2016, o 20:40

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: Kapiiozo »

Ale jestes niemiły :/ Ja tu zielony pytam sie grzecznie bo mam problemy z internetem i czy nie ma jakichś rozwiązań a ty Mnie wyzywasz i moj router :c W sadzie juz bys byl karany ;/
matus45
Szalony PlusManiak
Posty: 496
Rejestracja: 16 lis 2014, o 17:04

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: matus45 »

Masz problemy bo zamiast wcześniej zapoznać się z informacjami na temat IDU-ODU, których nie brak tutaj i na wielu fachowych forach posłuchałeś konsultantów Plusa/CP i wziąłeś złom ( na jego temat napisałem poematy). Mądry Polak po szkodzie i nie miej pretensji do mnie a do tych, którzy ciebie wpakowali w ten wynalazek. Od dawna wiadomo , że oglądanie reklam a szczególnie tej w Polsacie z Ibiszem i IDU-ODU w roli głównej szkodzi. Biorąc ofertę internetu mobilnego trzeba zapoznać się z opiniami ludzi znających temat, podać swoją lokalizację, popytać o sprzęt i zawsze trzeba się liczyć z zakupem anteny zew. na wybrane pasmo. No i oczywiście na koniec zrobić testy operatora w konkretnej lokalizacji, operatorzy nie gwarantują zasięgu ani prędkości a konsultanci w salonach, BOK obiecają wszystko aby sprzedać ofertę. A w przypadku IDU-ODU robili wszystko od 2 lat aby pozbyć się zapasów tego kastrata( nie działa na LTE800Sferii, przyszłych LTE2100 i FDD LTE2600Plusa, TDD LTE2600Aero2. O 3G na nim z sieci UMTS2100Plusa i UMTS900Aero2 też możesz zapomnieć). Reasumując Plus/CP użyczył ci okrojonego gniota, który nie wykorzystuje i nie wykorzysta wszystkich dostępnych u niego technologii i częstotliwości. Możesz teoretycznie skorzystać tylko z LTE1800Mobylandu ale parametry sygnału są tragiczne, pewnie masz za daleko do BTS-a Mobylandu, który jest przeciążony i internet 'działa" tragicznie.Takich jak ty są tysiące i nic z tym nie zrobisz, masz ręce związane umową z CP. Nawet karty SIM nie wyciągniesz z ODU, sprzęt nie jest twoją własnością. I nie mnie sąd powinien karać ale tych, którzy cię wpakowali w ofertę Domowy Internet LTE w Plusie/CP. PS. Z wyżej wymienionych technologii,częstotliwości i sieci korzysta Plus/CP ale o tym konsultanci pewnie nie poinformowali.
Kapiiozo
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 lut 2016, o 20:40

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: Kapiiozo »

No dobra ale jak to jest ze w nocy jest wszystko spoko a w dzien "ssie"?
Mimo wszystko ten "sprzet" potrafi w miare dobrze działać ale dlaczego tak nie jest w dzien? i czy mozna cos z tym zrobic?

Wyniki z nocy:
http://prntscr.com/a6s7gp
Z dnia:
http://prntscr.com/a67vrz
matus45
Szalony PlusManiak
Posty: 496
Rejestracja: 16 lis 2014, o 17:04

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: matus45 »

Dostałeś już odpowiedź. Masz kiepskie parametry sygnału LTE, korzystasz z dalekiego BTS-a LTE1800Mobylandu, który na dodatek w dzień jest masakrycznie przeciążony. Wynalazek ma w ODU wbudowaną słabą antenę dookólną i łączy się automatycznie z tym BTS-em. Nic z tym nie zrobisz. w takiej lokalizacji jak twoja bierze się router B315, do niego kupuje się antenę kierunkową Dual LTE1800MHz o dużym zysku 15-17dBi( sprawdzonego producenta). Antena poprawia sygnał i umożliwia też połączenie z różnymi BTS-ami LTE1800Mobylandu o ile takie są w pobliżu i leżą na różnych kierunkach. Pozwala to wybrać najmniej obciążony, często dalsze zapewniają lepsze prędkości LTE. Biorąc IDU-ODU w twojej lokalizacji( zresztą jej nie podałeś) z góry pozbawiłeś się możliwości jakiegokolwiek wyboru.Ten sprzęt od dawna powinien być wśród elektrośmieci.
Kaneki
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lis 2014, o 17:35

Wolny internet od jakiegoś czasu

Post autor: Kaneki »

Witam.
Zacznę od tego, że Plus leci sobie kompletnie w kulki.

Co innego było napisane w umowie, co innego otrzymujemy:
Było napisane, że czym większy wykupiony limit tym lepsza usługa. I jaka jest ta usługa? Że osoby w okolicy mają transfer po 1-2 MB/s A ja się męcze z 100-200kb/s Prędkością.

Mam Router D-Link Dwr 921. Najnowszy Firmware, Najnowsze Sterowniki Realteka Ethernet. Anteny skierowane na nadajnik w Lubiczu Dolnym tj. ul.Grębocka. Mieszkam w Lubiczu (Kuj-Pom) Ul.Dworcowa 44. Jedynie o 5-6 Rano mam transfer 400-500 kb/s. No dobra, niby starcza 110 GB miesięcznie ale co mi z tego gdy nie mogę w pełni z niego korzystać? O korzystaniu internetu w trybie Multiplayer mogę zapomnieć. Wszędzie ping(ms) 300-1500. Wyjątkiem jest League Of Legends gdzie ping wynosi w okolicach 100. Oglądanie streamów, filmów też odpada bo muszę zostawić na niecałą godzinę żeby się chociaż wczytał.
CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC Z TYM PROBLEMEM? PROSZĘ?.

To jest trochę irytujące, że nie można swobodnie korzystać z internetu ponieważ więcej się denerwuje niż czerpie z tego satysfakcji. Nawet teraz zacina mi się muzyka na serwisie YouTube 360p.
Próba pobrania jakiegokolwiek pliku. Prędkość 72kb/s.

http://i.imgur.com/jC6EXN0.jpg
Ostatnio zmieniony 19 mar 2016, o 16:32 przez Kaneki, łącznie zmieniany 3 razy.
malina9310
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 sty 2018, o 12:29

Wysoki Ping od 500-996 Mb/s

Post autor: malina9310 »

Witam mam takie pytanie do was czy da się coś zrobić z tak wysokim pingiem i wolnym internetem tak naprawdę płacę 60 zł a jest gorzej niż gruz ten internet . Pomimo tego że mam tak niby dobry najnowszy modem który tak reklamują Huawei B525-3C1F a mieszkam w mieście . Zielona Góra ul.Konstruktorów
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: zbych_in_flames »

To znaczy jaki masz ping i jakie prędkości? Najlepiej zrób test na www.speedtest.net i wklej link do wyniku. Problem masz cały czas czy tylko wieczorem? Router pokazuje ci LTE+?
malina9310
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 sty 2018, o 12:29

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: malina9310 »

Problem jest wieczorami oraz w weekendy internet praktycznie chodzi jak by chciał a nie mógł a ping sięga pona 400 mb/s a natomiast jak teraz PING
29
ms
POBIERANIE
2.53
Mbps
PRZESYŁANIE
2.31
Mbps
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: zbych_in_flames »

A router pokazuje ci LTE+ czy samo LTE teraz? Podaj parametry z panelu router: RSRP, RSRQ itp Najlepiej skopiuj wszystko dane z Ustawienia -> diagnostyka -> informacje o urządzeniu i wklej tutaj na forum.
malina9310 pisze: ping sięga pona 400 mb/s
Jednostki Mb/s to prędkość połączenia, a w przypadku pingu może być ms (milisekudny).
malina9310
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 sty 2018, o 12:29

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: malina9310 »

Nazwa urządzenia: B525s-23a

IMSI: 260011101702427
Wersja sprzętu modemu: WL1B520FM
Oprogramowanie modemu: 11.236.01.02.69
Interfejs www: 21.100.31.00.03
Adres MAC LAN: 1C:15:1F:13:3C:1E
Adres IP WAN: 77.114.91.82
CELL_ID: 8652545
RSRQ: -14dB
RSRP: -113dBm
RSSI: -79dBm
SINR: -2dB
PLMN: 26001
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Duży ping, słaby transfer

Post autor: zbych_in_flames »

malina9310 pisze:CELL_ID: 8652545
To Zielona Góra, Lubuskie ul. Dekoracyjna 3 - biurowiec NOVITA S.A. Jest tutaj LTE800 i 1800.
malina9310 pisze:RSRQ: -14dBRSRP: -113dBm
To bardzo słaby sygnał, więc jeśli masz okna w stronę wyżej wymienione lokalizacji to przenieść tam również router (na parapet itp).
Podaj ponownie parametry i sprawdź czy jest jakaś poprawa w prędkości.
ODPOWIEDZ