Witam.
Mam takie pytanie. Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź na zgłoszenia przesłane do BOK?
Zgodnie z komunikatem podczas zgłaszania odpowiedź ma nastąpić niezwłocznie.
Proszę zatem o wyjaśnienie ile może wynosić to "niezwłocznie"?
Dzień, dwa, tydzień, miesiąc, rok, czy po prostu plus nie przegląda zgłoszeń do BOK?
Czas obsługi BOK
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 mar 2016, o 12:57
Re: Czas obsługi BOK
Próbowałem dodzwonić sie do waszego BOK pod darmowy numer 601 102 601 mając kartę operatora innej sieci. Czy wy sobie tam robicie jaja 10min oczekiwania w sprawie uslugi mobilnego internetu ,który mam u was i takie olewanie . Dno . A odpowiedzi wcale żadnej nie dostałem bo nikt nie raczył odebrać.Minus ode mnie
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
Może mi ktoś wyjaśnić co jest grane? Od kilku dni próbuję się dodzwonić i nic, czekam po 10 i 15 minut i już serdecznie mam dosyć tej muzyczki. Próbowałem już o różnych porach.
Co tam się wyrabia? Jeszcze z żadną inną siecią nie musiałem tak długo czekać.
Koledzy poszli na urlopy czy jak?
Co tam się wyrabia? Jeszcze z żadną inną siecią nie musiałem tak długo czekać.
Koledzy poszli na urlopy czy jak?
Ile czekasz na połączenie z konsultantem pod nr 2601?
Witam
Bardzo mnie ciekawi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem pod nr 2601 bo czekam już 25 min i nadal czekam ;)
Bardzo mnie ciekawi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem pod nr 2601 bo czekam już 25 min i nadal czekam ;)
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Ile czekasz na połączenie z konsultantem pod nr 2601?
Ja wczoraj dzwonilam pod 601102601 i nie czekalam ani minuty. Bardzo mnie to zdziwiło.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Re: Czas obsługi BOK
Ja ostatnio czekałam 15-20min ..
nie mogę się dodzwonić na info linię !!
Witam,
podpisałem umowę dla córki chciałem otrzymywać zieloną fakturę niestety sprzedawca nie wpisał mojego e-maila
w umowie. Telefon został zablokowany, wizyta w plusie nic nie dała ponieważ sprzedawca twierdzi że nie ma dostępu do mojego konta danych podstawowych. Na infolinii w salonie plusa konsultant twierdzi że podaje zły numer dowodu. Sprawdziłem umowę. W umowie został wpisany inny numer dowodu ponieważ nie posiadam Polskiego ID tylko niemiecki a ten w tym polu nie przechodzi weryfikacji. (moim zdaniem źle zaprogramowane bo nie tylko Polacy żyją w Polsce)
Mój problem jak dostać od Plusa fakturę aby ją zapłacić ?????????
Nie mam ochoty spędzać 3 h godziny na info linii !! tak jak mi to powiedział Pan w salonie plusa.
Jak otrzymać e-hasło lub Pluskod5 bez infolinie bo przecież faktury nie dostałem a pierwotny Pluskod5 był na pierwszej fakturze. Jeżeli Państwo mi nie pomożecie to przysięgam nigdy więcej nie podpisze żadnej umowy z plusem.
A te 24 miesiące przeczekam raz i ostatni. Info linia to kompletna porażka plusa a ja głupie mam aż 3 telefony w plusie.
nie pozdrawiam
wtorek, 31 stycznia 2017, 11:58
BRAK ODZEWU nie dziwi mnie to PLUS to serwisowa katastrofa !!!!
Aktualnie wiszę na info linii od 1h !!!! będę robił wam reklamę gdzie tylko się da
podpisałem umowę dla córki chciałem otrzymywać zieloną fakturę niestety sprzedawca nie wpisał mojego e-maila
w umowie. Telefon został zablokowany, wizyta w plusie nic nie dała ponieważ sprzedawca twierdzi że nie ma dostępu do mojego konta danych podstawowych. Na infolinii w salonie plusa konsultant twierdzi że podaje zły numer dowodu. Sprawdziłem umowę. W umowie został wpisany inny numer dowodu ponieważ nie posiadam Polskiego ID tylko niemiecki a ten w tym polu nie przechodzi weryfikacji. (moim zdaniem źle zaprogramowane bo nie tylko Polacy żyją w Polsce)
Mój problem jak dostać od Plusa fakturę aby ją zapłacić ?????????
Nie mam ochoty spędzać 3 h godziny na info linii !! tak jak mi to powiedział Pan w salonie plusa.
Jak otrzymać e-hasło lub Pluskod5 bez infolinie bo przecież faktury nie dostałem a pierwotny Pluskod5 był na pierwszej fakturze. Jeżeli Państwo mi nie pomożecie to przysięgam nigdy więcej nie podpisze żadnej umowy z plusem.
A te 24 miesiące przeczekam raz i ostatni. Info linia to kompletna porażka plusa a ja głupie mam aż 3 telefony w plusie.
nie pozdrawiam
wtorek, 31 stycznia 2017, 11:58
BRAK ODZEWU nie dziwi mnie to PLUS to serwisowa katastrofa !!!!
Aktualnie wiszę na info linii od 1h !!!! będę robił wam reklamę gdzie tylko się da