Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
torre24 zapoznaj się z moją odpowiedzią zamieszczoną w tym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
Mam taką propozycję. Wiadomo, czy telefon ze zdjęcia to Samsung A5 2016 (zdjęcie przedstawia właśnie ten model), czy po prostu stara wersja A5 tylko z błędnym zdjęciem?
-
- PlusManiak
- Posty: 78
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06
Re: Przedłużenie umowy
Czy mozecie to państwo potwierdzić ze jeśli się nie przedłuży i przejdzie na czas nieokreślony to nie traci się zniżek?torre24 pisze:jeśli jej nie przedłużę tylko zostanę na starych warunkach to rabat zostanie.marcinosu002 pisze: A co jeśli umowy się nie przedłuży (II usługa smartdom) i przejdzie ona na czas nieokreślony, traci się znizke na tą usługę i na 3 usługę smartdom?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 lut 2016, o 16:32
Re: Przedłużenie umowy
Właśnie sprawdziłem i mam oferte przedłuzenia abonamentu na stronie na 24msc + 6msc. Za 49zł wszystko free i 5,5gb LTE bez telefonu. Szału chyba nie robi i jakoś mnie to nie satysfakcjonuje a w szczególności czas umowy :/
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
daniel_reds telefon Samsung A5 w wersji 2016 jest dostępny w ofercie dla firm.
Czy Ty chcesz przedłużyć umowę dla numeru kupionego na firmę?
Czy Ty chcesz przedłużyć umowę dla numeru kupionego na firmę?
Nie. Jaka, wielokrotnie, już pisaliśmy zniżki nie zostaną usunięte, jeśli umowy objęte Programem smartDOM (w tym umowa uprawniająca) przejdą na czas nieoznaczony. Ważne jest to, żeby zachować tą samą wysokość abonamentu, albo ją podnieść.marcinosu002 pisze:A co jeśli umowy się nie przedłuży (II usługa smartdom) i przejdzie ona na czas nieokreślony, traci się znizke na tą usługę i na 3 usługę smartdom?
Długość umowy jest zależna od ilości pozostałych miesięcy do końca umowy. Brakująca liczba miesięcy ze obecnego kontraktu zostanie doliczona do czasu trwania nowej umowy.switek1987 pisze:jakoś mnie to nie satysfakcjonuje a w szczególności czas umowy :/
Ostatnio zmieniony 29 mar 2016, o 11:46 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: uzupełnienie odpowiedzi.
Powód: uzupełnienie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 78
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuje serdecznie za udzielenie odpowiedzi. Przepraszam ale jest ponad 300 stron i przewertowanie jest bardzo czasochłonne. Więc przepraszam i dziękuję.Magda_Plus pisze:daniel_reds telefon Samsung A5 w wersji 2016 jest dostępny w ofercie dla firm.
Czy Ty chcesz przedłużyć umowę dla numeru kupionego na firmę?Nie. Jaka, wielokrotnie, już pisaliśmy zniżki nie zostaną usunięte, jeśli umowy objęte Programem smartDOM (w tym umowa uprawniająca) przejdą na czas nieoznaczony. Ważne jest to, żeby zachować tą samą wysokość abonamentu, albo ją podnieść.marcinosu002 pisze:A co jeśli umowy się nie przedłuży (II usługa smartdom) i przejdzie ona na czas nieokreślony, traci się znizke na tą usługę i na 3 usługę smartdom?
Długość umowy jest zależna od ilości pozostałych miesięcy do końca umowy. Brakująca liczba miesięcy ze obecnego kontraktu zostanie doliczona do czasu trwania nowej umowy.switek1987 pisze:jakoś mnie to nie satysfakcjonuje a w szczególności czas umowy :/
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
marcinosu002 nie ma za co przepraszać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
Nie na osobę prywatną, tylko po zalogowaniu wyskoczyła mi taka propozycja, więc myślałem, że A5 2016 jet także dostępny dla normalnej umowy.Magda_Plus pisze:daniel_reds telefon Samsung A5 w wersji 2016 jest dostępny w ofercie dla firm.
Czy Ty chcesz przedłużyć umowę dla numeru kupionego na firmę?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Niestety ten model nie będzie dla Ciebie dostępny. To zdjęcie jest zamieszczone błędnie. Sprawę zgłosiłam.daniel_reds pisze:więc myślałem, że A5 2016 jet także dostępny dla normalnej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
A będzie w niedalekiej przyszłości wprowadzany do oferty?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
daniel_reds,
aktualnie nie ma takich planów.daniel_reds pisze:A będzie w niedalekiej przyszłości wprowadzany do oferty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Mam dwa pytania
Czy telefon ktory mam placic w ratach jest juz moja wlasnoscia
W marcu przeszedlem z mix na abonament i czy moge sprzedac nowy telefon oczywiscie placac abonament i zachowac stary telefon z mixa i przelozyc karte sim zeby dzialala.
Mam dwa pytania
Czy telefon ktory mam placic w ratach jest juz moja wlasnoscia
W marcu przeszedlem z mix na abonament i czy moge sprzedac nowy telefon oczywiscie placac abonament i zachowac stary telefon z mixa i przelozyc karte sim zeby dzialala.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj kuba582,
tak.kuba582 pisze:Czy telefon ktory mam placic w ratach jest juz moja wlasnoscia
Decyzja w tej sprawie należy do Ciebie.kuba582 pisze:czy moge sprzedac nowy telefon oczywiscie placac abonament i zachowac stary telefon z mixa i przelozyc karte sim zeby dzialala.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 36
- Rejestracja: 13 wrz 2013, o 10:19
Re: Przedłużenie umowy
Witam serdecznie, proszę o kontakt z DUK.
Kończą mi się 2 z 3 umów w plusie, oferta w BOK wyjątkowo nie atrakcyjna.
Oczekuję na jednym numerze abonament za 59,90 zł - powiększony pakiet danych do 3GB i telefon Huawei P8LITE lub HONOR X5 za cenę maksymalnie 100 zł brutto.
Na drugim numerze oczekuję abonamentu za 49.90 zł z dodatkowymi sms i mms w cenie i telefon LG Spirit 4G za 3 zł.
Myślę, że moje oczekiwania nie są wygórowane zważywszy na 3 aktywacje w sieci plus, staż oraz fakt, że lepsze warunki proponują mi inne sieci za przeniesienie numeru. Bardzo proszę o kontakt konsultanta z DUK.
Kończą mi się 2 z 3 umów w plusie, oferta w BOK wyjątkowo nie atrakcyjna.
Oczekuję na jednym numerze abonament za 59,90 zł - powiększony pakiet danych do 3GB i telefon Huawei P8LITE lub HONOR X5 za cenę maksymalnie 100 zł brutto.
Na drugim numerze oczekuję abonamentu za 49.90 zł z dodatkowymi sms i mms w cenie i telefon LG Spirit 4G za 3 zł.
Myślę, że moje oczekiwania nie są wygórowane zważywszy na 3 aktywacje w sieci plus, staż oraz fakt, że lepsze warunki proponują mi inne sieci za przeniesienie numeru. Bardzo proszę o kontakt konsultanta z DUK.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 mar 2016, o 11:06
Re: Przedłużenie umowy
Witam serdecznie. Moje pytanie dotyczy kwestii poruszanej już wcześniej czyli SmartDomu.
Kończy mi się dwu letnia umowa na telefon, w ub. roku przystapiłem do SD i jako drugą usługę posiadam CP. Jakie było moje zdziwienie kiedy przedwczoraj w salonie poinformowano mnie, że opcje aby nie stracić "drugiego produktu za połówkę" są następujące:
a) pozostanie na dotychczasowych warunkach - czyli umowa się przedłuża a ja nie mam możliwości dobrania sobie telefonu
b) nowa umowa - oferta nie może być niższa od oferty z dnia przystąpienia do SD (co akurat mnie nie dziwi), ale .... telefon muszę kupić na raty
c) nowa umowa bez telefonu
Oczywiście interesuje mnie punkt b, ale dlaczego raty? Ja przychodzę do poważnego operatora sieci, a nie idę do sklepu RTV kupować telefon. Generalnie wyszedłem bez niczego bo kto na takie warunki przystanie. Dodatkowo w salonie powiedziano mi żeby spróbować przez infolinię.
Zacząłem przeglądać forum i widzę, że nie jestem jedyną osobą która jako stały klient dostała tak "interesującą ofertę". Więc zadzwoniłem na infolinie z myślą, że otrzymam lepsze warunki -oczywiście oferta jaką dostałem była identyczna jak ta z salonu. W takim razie pozostał sklep online, wszystko przebiega ładnie, oferta jest ok, cena telefonu mnie satysfakcjonuje ale.... wyskakuje komunikat że pakiet taryfowy to Ja+ do wszystkich , oczywiście w regulaminie SD doszukałem się małym druczkiem że taryfa musi być Ja+ do wszystkich II. Więc z ciekawości przed zakupem zapytałem się konsultanta online czy przedłużając umowę przez internet (wysokość abonamentu identyczna jak poprzednia) pozostanę z rabatem na CP w SD. Odpowiedź była, że niei przedłużyć mogę tylko w salonie. Także jak widać błędne koło nadal się toczy.
Proszę o rzetelną i pełną odpowiedź czy przez sklep można przedłużyć umowę nie tracąc rabatu w SD. Ewentualnie proszę o podanie z kim w tej sprawie mogę się skontaktować.
Pozdrawiam
Kończy mi się dwu letnia umowa na telefon, w ub. roku przystapiłem do SD i jako drugą usługę posiadam CP. Jakie było moje zdziwienie kiedy przedwczoraj w salonie poinformowano mnie, że opcje aby nie stracić "drugiego produktu za połówkę" są następujące:
a) pozostanie na dotychczasowych warunkach - czyli umowa się przedłuża a ja nie mam możliwości dobrania sobie telefonu
b) nowa umowa - oferta nie może być niższa od oferty z dnia przystąpienia do SD (co akurat mnie nie dziwi), ale .... telefon muszę kupić na raty
c) nowa umowa bez telefonu
Oczywiście interesuje mnie punkt b, ale dlaczego raty? Ja przychodzę do poważnego operatora sieci, a nie idę do sklepu RTV kupować telefon. Generalnie wyszedłem bez niczego bo kto na takie warunki przystanie. Dodatkowo w salonie powiedziano mi żeby spróbować przez infolinię.
Zacząłem przeglądać forum i widzę, że nie jestem jedyną osobą która jako stały klient dostała tak "interesującą ofertę". Więc zadzwoniłem na infolinie z myślą, że otrzymam lepsze warunki -oczywiście oferta jaką dostałem była identyczna jak ta z salonu. W takim razie pozostał sklep online, wszystko przebiega ładnie, oferta jest ok, cena telefonu mnie satysfakcjonuje ale.... wyskakuje komunikat że pakiet taryfowy to Ja+ do wszystkich , oczywiście w regulaminie SD doszukałem się małym druczkiem że taryfa musi być Ja+ do wszystkich II. Więc z ciekawości przed zakupem zapytałem się konsultanta online czy przedłużając umowę przez internet (wysokość abonamentu identyczna jak poprzednia) pozostanę z rabatem na CP w SD. Odpowiedź była, że niei przedłużyć mogę tylko w salonie. Także jak widać błędne koło nadal się toczy.
Proszę o rzetelną i pełną odpowiedź czy przez sklep można przedłużyć umowę nie tracąc rabatu w SD. Ewentualnie proszę o podanie z kim w tej sprawie mogę się skontaktować.
Pozdrawiam