Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 mar 2016, o 23:18
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
GPRS włączone
Konto ważne do dnia 14.04.2016 16:33:09
Aktywne promocje: Internet i SMSY - 24.04.2016, pakiet Facebook i Instagram, bonus na start - bez limitu i 1gb 9.04.2016
Konto ważne do dnia 14.04.2016 16:33:09
Aktywne promocje: Internet i SMSY - 24.04.2016, pakiet Facebook i Instagram, bonus na start - bez limitu i 1gb 9.04.2016
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
agatka_o,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu prześlij przez ten formularz. Następnie podaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu prześlij przez ten formularz. Następnie podaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak transferu.
Witam, od pewnego czasu mam problem z internetem w swojej xperia T3. Posiadam Plush na kartę. APN był kilkukrotnie konfigurowany, przywrócenie telefonu do fabrycznych ustawień nic nie zmieniło. GPRS włączony, ikona transmisji danych widoczna. Jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2016, o 13:35 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj Dexter,
posiadasz włączony jakiś pakiet internetowy? Konto numeru aktualnie jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
posiadasz włączony jakiś pakiet internetowy? Konto numeru aktualnie jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Konto ładowane wczoraj, aktywne rozmowy i smsy bez limitu i 1 GB internetu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Dexter,
Co aktualnie widnieje pod kodem *136#?Dexter pisze:aktywne rozmowy i smsy bez limitu i 1 GB internetu
Co dokładnie masz na myśli?Dexter pisze:od pewnego czasu mam problem z internetem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Problem rozwiązany, pomogło wyjęcie karty sim. Dziękuję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Dexter,
To bardzo dobra wiadomość . Dziękuję za informację.Dexter pisze:Problem rozwiązany, pomogło wyjęcie karty sim.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam.
Mam problem.. Aktywowałem taryfę JA + NA KARTĘ i promocję JA+ Rozmowy na komórkowe
i 3 GB Internetu (6GB internetu). Włączyłem dane mobilne, dodałem punkt dostępu, skonfigurowałem, tak jak przedstawione to było na stronie plusa. Po włączeniu internetu nadal go nie ma. Proszę o pomoc.
Konto ważne do 17.05.2016, środki na koncie też są.
Model telefonu: LG G flex 2(Android)
Konfiguracja:
Nazwa: Plus internet
APN: plus
Proxy: <nie ustawiono>
Port: <nie ustawiono>
Nazwa użytkownika: <nie ustawiono>
Hasło: <nie ustawiono>
Serwer: <nie ustawiono>
MMSC: <nie ustawiono>
Proxy dla MMS: <nie ustawiono>
Port MMS: <nie ustawiono>
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelnienia: PAP
Typ APN: default
Protokół APN: IPv4
Protokół roamingu APN: IPv4
Mam problem.. Aktywowałem taryfę JA + NA KARTĘ i promocję JA+ Rozmowy na komórkowe
i 3 GB Internetu (6GB internetu). Włączyłem dane mobilne, dodałem punkt dostępu, skonfigurowałem, tak jak przedstawione to było na stronie plusa. Po włączeniu internetu nadal go nie ma. Proszę o pomoc.
Konto ważne do 17.05.2016, środki na koncie też są.
Model telefonu: LG G flex 2(Android)
Konfiguracja:
Nazwa: Plus internet
APN: plus
Proxy: <nie ustawiono>
Port: <nie ustawiono>
Nazwa użytkownika: <nie ustawiono>
Hasło: <nie ustawiono>
Serwer: <nie ustawiono>
MMSC: <nie ustawiono>
Proxy dla MMS: <nie ustawiono>
Port MMS: <nie ustawiono>
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelnienia: PAP
Typ APN: default
Protokół APN: IPv4
Protokół roamingu APN: IPv4
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj Bruczi,
Po zmianie przeloguj urządzenie (wył./wł.).
Tu wpisz default,suplBruczi pisze:Typ APN: default
Po zmianie przeloguj urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Teraz mam Typ APN: default,supl
Wyłączyłem i włączyłem telefon.
I nadal do samo. Chyba ze coś źle zrobiłem.
Wyłączyłem i włączyłem telefon.
I nadal do samo. Chyba ze coś źle zrobiłem.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2016, o 16:28 przez Bruczi, łącznie zmieniany 2 razy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Bruczi,
jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia?
Usługa GPRS jest aktywna na koncie numeru? Kod do weryfikacji to *101#.
jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia?
Zrób proszę zrzut ekranu z wprowadzonymi ustawieniami.Bruczi pisze:Teraz mam Typ APN: default,supl
Usługa GPRS jest aktywna na koncie numeru? Kod do weryfikacji to *101#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Problem wyjaśniony. GPRS był wyłączony.
Dzięki za pomoc !
Pozdrawiam.
Dzięki za pomoc !
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Bruczi,
Super .Bruczi pisze:Problem wyjaśniony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam
Posiadam Samsung Galaxy Grand Prime. GPRS włączony. Mam taryfę JA + MIX. Od wczoraj nie mam internetu. Pakiet włączony ledwo użyty. Praktycznie nie używany. Od wczoraj mam problem gdyż nie mogę wejść nigdzie na internet. Nwm co się stało. Dziś przywróciłem ustawienia fabryczne i nic to nie pomogło. Jakieś sugestie?
Z góry ślicznie dziękuję za pomoc.
Posiadam Samsung Galaxy Grand Prime. GPRS włączony. Mam taryfę JA + MIX. Od wczoraj nie mam internetu. Pakiet włączony ledwo użyty. Praktycznie nie używany. Od wczoraj mam problem gdyż nie mogę wejść nigdzie na internet. Nwm co się stało. Dziś przywróciłem ustawienia fabryczne i nic to nie pomogło. Jakieś sugestie?
Z góry ślicznie dziękuję za pomoc.