Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
kerni,
interweniuję zatem dalej.
interweniuję zatem dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Dziękuję :) zaczęło działać. W ogóle jestem zaskoczony szybkością interwencji.Joanna_Plus pisze:kerni,
interweniuję zatem dalej.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
kerni,
super . Cieszę się bardzo i dziękuję za potwierdzenie.
super . Cieszę się bardzo i dziękuję za potwierdzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 kwie 2016, o 12:55
Problem z odbieraniem połączeń i sms-ów
Witam! Mam problem z odbieraniem połączeń i sms-ów. Kiedy ktoś próbuje się do mnie dodzwonić słyszy komunikat nie ma takiego numeru. Wczoraj wymieniałem kartę sim i od aktywacji wymienionej karty występuje ów problem. Dodam jeszcze że ja mogę wykonywać połączenia i wysyłać smsy. w salonie nie potrafią mi pomóc na infolinii tak samo. Sprawa jest pilna ponieważ dziś wyjeżdżam za granicę i potrzebuję w pełni aktywny numer telefonu. Proszę o pomoc!
Ostatnio zmieniony 1 kwie 2016, o 13:33 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj mikolajkolaznin,
Sprawa była zgłaszana do działu technicznego?mikolajkolaznin pisze:w salonie nie potrafią mi pomóc na infolinii tak samo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 kwie 2016, o 12:55
Re: Wymiana karty SIM.
Tak była zgłaszana, karta nadal nie działa. Muszę mieć kartę sprawną dziś, gdyż wyjeżdżam za granicę, a w Internecie trafiłem na wpisy z poprzednich lat o długim oczekiwaniu (nawet do 14 dni) na aktywację karty. Zazwyczaj ludzie otrzymywali pomoc dopiero na forum, liczę na szybką pomoc, gdyż sprawa jest bardzo ważna !
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
mikolajkolaznin,
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?mikolajkolaznin pisze:Tak była zgłaszana
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 kwie 2016, o 12:55
Re: Wymiana karty SIM.
Niestety nie ponieważ miało przyjść sms-em ale żadne sms-y do mnie nie dochodzą
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
mikolajkolaznin,
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM.
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak połączeń przychodzących po wymianie karty
Chciałabym uzyskać informację dlaczego nie posiadam połączeń przychodzących po wymianie 31.03.2016 karty sim na nano. Połączenia wychodzące i internet działają. Numer mojego zgłoszenia to C00000001240197.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 1 kwie 2016, o 08:30
Re: Brak połączeń przychodzących po wymianie karty
mam to samo 3 dni bez poprawy
tylko środki na koncie stracone przez telefony do BOKu
tylko środki na koncie stracone przez telefony do BOKu
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2016, o 09:37 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
ewi192, kedzior.kedzior,
przelogujcie proszę telefony (wył./wł.).
przelogujcie proszę telefony (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Witam. Ostatnio wymieniłam swoją starą kartę Sim na microSim. Aktywacja nowej karty przebiegła pomyślnie, ale przez moją nieuwagę wymieniłam kartę Sim w momencie, gdy nie miałam doładowanego telefonu. Dodatkowo wczoraj doładowałam tel. przez konto bankowe, z którego pieniądze zostały pobrane, ale konto nie zostało doładowane. Dzięki temu doładowaniu zauważyłam problem. Czy w takim przypadku da się cokolwiek zrobić, żebym nie utraciła swojego nr tel. i środków na koncie? Jeśli da się naprawić ten problem to wczorajsze doładowanie zostanie mi uznane czy muszę jakoś inaczej tę sprawę rozwiązać?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj Izabella,
Izabella pisze:Aktywacja nowej karty przebiegła pomyślnie
To wymiana karty SIM została zrealizowana? Nowa karta działa? Dotychczasowa jest już nieaktywna?Izabella pisze:żebym nie utraciła swojego nr tel.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Tak, wymiana karty została zrealizowana i działa (dostaje smsy i można się do mnie dodzwonić już na nową kartę Sim), a poprzednia karta jest już nieaktywna.