faktycznie w tej chwili w ofercie prezentowanej w punktach Plusa i Dziale Utrzymania Klienta dla osób chcących przedłużyć umowę, a posiadających zniżki z tytułu Programu smartDOM, dostępna jest oferta ratalna. Niemniej możesz skorzystać z innych kanałów sprzedaży np. ze Sklepu internetowego.
Rozumiem, że korzystając z oferty sklepu internetowego przedłużając umowę na telefon w wyższym abonamencie niż obecnie:
1. uzyskuję telefon z opłatą jednorazową
2. nie tracę zniżek na internet objęty programem Smart Dom?
Witam. Na koncie abonenckim posiadam aktualnie dwie usługi. Abonament telefoniczny i iPlusa. Abonament za telefon płace w wysokości 59,90zł a na usługę iPlus mam rabat z programu SmartDom -50%. Na numer telefoniczny kończy mi się niedługo umowa i moje pytanie jest następujące. Jaki najniższy abonament telefoniczny powinienem wybrać - 39,90 / 49,90 czy 59,90 (oferta przedłużeniowa bez sprzętu ) aby zachować zniżkę SmartDom na usługe iPlus? Jestem klientem Plusa od ponad 13 lat. Z góry dziękuję za odpowiedź
faktycznie w tej chwili w ofercie prezentowanej w punktach Plusa i Dziale Utrzymania Klienta dla osób chcących przedłużyć umowę, a posiadających zniżki z tytułu Programu smartDOM, dostępna jest oferta ratalna. Niemniej możesz skorzystać z innych kanałów sprzedaży np. ze Sklepu internetowego.
Proszę o potwierdzenie jak to jest definitywnie. Na czacie sklepu internetowego pani poinformowała mnie że utracę zniżki przedłużając przez sklep internetowy. Po zacytowaniu Basia Plus twierdziła że to nieprawda i ona ma rację. Mam transkrypcję tej rozmowy.
Jak mam się dowiedzieć jaka jest prawda bo to się robi już niepoważne żeby rózne informacje udzielać.
jarek19844 pisze:Jaki najniższy abonament telefoniczny powinienem wybrać - 39,90 / 49,90 czy 59,90 (oferta przedłużeniowa bez sprzętu ) aby zachować zniżkę SmartDom na usługe iPlus?
jeżeli przedłużasz umowę na numerze, który już bierze udział w Programie smartDOM, aby zachować rabat nie możesz obniżyć abonamentu poniżej tego, który wybrałaś przystępując do Programu.
rafi567,
Magda_Plus napisał(a): Jeśli zdecydujesz się na przedłużenie umowy przez Sklep internetowy to pamiętaj, aby zachować wysokość dotychczasowego abonamentu albo wybrać wyższy, gdyż to warunkuje zachowanie zniżek uzyskanych w Programie smartDOM.
komo,
niestety nie. Dostępna będzie oferta standardowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Czyli mam rozumieć że potwierdzasz to co pisałaś wcześniej i Pani na czacie Plusa wprowadziła mnie w błąd?
Dlaczego tak się dzieje że konsultanci piszą nieprawdę i gdzie mam zgłosić zażalenie na takie postępowanie?
Witam
Za 3 miesiące kończy mi się abonament w plusie i cyfrowym Polsacie w ramach programu smart dom.
Czy są obecnie jakieś dodatki za przedłużenie umowy w rodzaju tych dla osób przenoszących numer ( 6 miesiecy gratis, nie limitowane LTE, itp.)
lunatik oferta nie będzie taka sama jak dla Nowych Klientów.
W przypadku oferty Plusa przy przedłużeniu umowy, przez sklep internetowy możesz dostawać większy pakiet internetowy.
W sprawie oferty Cyfrowego Polsatu proszę kontaktuj się bezpośrednio z nimi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Za jeden z nich płace 49.99 + 16.70 (rata za telefon)
Drugi abonament jest połączony z ofertą smartDOM, którą ostatnio przedłużałem (08.04.2016) jednak mam pewne wątpliwości co do korzyści z posiadania tego abonamentu ponieważ :
Abonament wynosi 89.99 - 10 za E fakturę i od tego jeszcze -50% Co daje rachunek abonamentu w wysokości 40zł. Przy 11GB internetu i darmowych rozmowach jest to naprawdę korzystna oferta.
Jednak ten abonament jest na użytek mojego syna który chciał nowy telefon Huwawei P8 Lite. Syn zapewniał mnie że owy telefon będzie kosztował 3 zł lub 28zł jednorazowo. Jednak panie w punkcie obsługi plusa powiedziały że przy tak "korzystnej" ofercie jest niemożliwe otrzymanie telefonu w tak niskiej cenie w takim abonamencie, jedynie przejscie na abonament o wysokości 110zł sprawi że telefon będzie za 3zł i powiedziały, że w obecnym abonamencie telefon będzie kosztował 829zł. Spłacenie tej kwoty rozłożyłem na raty i podpisałem umowę, syn był zaskoczony ceną tego telefonu ponieważ w sklepach cena tego telefonu nie przekracza kwoty 800zł.
Jeszcze jedna sprawa, gdy przedłużałem swoją umowę również nie mogłem dobrać telefonu za mniej niż 100zł, tak jakby i mój telefon był połączony z ofertą smart dom jednak ja płace 100% rachunków.
Moje pytanie polega na jednym, czy na tym polega ten cały pic z smartDomem? Niby dobra oferta 50% mniej abonamentu ale telefon kosztuje 100%+ kwoty rynkowej.
W tym pakiecie mam jeszcze darmowe sms , 150mb Internetu poza granicami polski.
Czy plus nie wprowadza nas w błąd? Ponieważ przed przedłużeniem umowy mój syn logował sie na stronie plusa podając numer i wybrał sobie swoja P8ke a cena za telefon nie przekraczała 100zl. Uwaga, podałem ze jestem użytkownikiem smart domu i cena za telefon byla mniejsza niż 100zl