Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
zbigniewp
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 paź 2015, o 12:49
Lokalizacja: PGS

Cesja

Post autor: zbigniewp »

Dzień dobry.
Wczoraj podpisałem cesję z firmy (spółka cywilna) na osobę fizyczną w lokalnym punkcie Plusa.
Pracownik poinformował mnie, że musi zmienić abonament na taryfę dla klientów indywidualnych, zbliżoną kosztami do dotychczasowej.
Niestety, dziś połapałem się, że w dotychczasowych rachunkach miałem zawarte raty za sprzęt (20zł), a zatem teraz będę płacił jeszcze więcej niż do tej pory. Na to pracownik punktu nie zwrócił już uwagi... to nie fair. Dlaczego?
Dotychczasowa taryfa: "JA+Firma 59 z e-fakturą" (60,27 zł brutto), aktualna "OMG 84,90 (13C60)".
Czy są jeszcze szanse na zmianę taryfy na niższą? Czy będę zmuszony płacić jeszcze więcej do końca umowy? (marzec 2018)

Pozdrawiam,
Zbigniew P.
Ostatnio zmieniony 25 lip 2016, o 14:01 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana nazwy wątku
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj zbigniewp,
zbigniewp pisze:Niestety, dziś połapałem się, że w dotychczasowych rachunkach miałem zawarte raty za sprzęt (20zł),
w ofertach ratalnych nie można przepisać numeru na inną osobę lub firmę do czasu spłaty rat za sprzęt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
zbigniewp
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 2 paź 2015, o 12:49
Lokalizacja: PGS

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post autor: zbigniewp »

w ofertach ratalnych nie można przepisać numeru na inną osobę lub firmę do czasu spłaty rat za sprzęt.
No właśnie wczoraj podpisałem cesję... to oznacza że jest nieważna? I co z taryfą?

EDIT: dodam, że cesja była związana z zakończeniem działalności gospodarczej.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post autor: Basia_Plus »

zbigniewp,

jeżeli umowa została zawarta w ofercie ratalnej to cesja nie zostanie zrealizowana. Taryfa pozostaje bez zmian. Cesję można zrealizować dopiero po spłacie rat za sprzęt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
zbigniewp
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 2 paź 2015, o 12:49
Lokalizacja: PGS

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post autor: zbigniewp »

jeżeli umowa została zawarta w ofercie ratalnej to cesja nie zostanie zrealizowana.
Cesja była ze spółki cywilnej, której byłem wspólnikiem, na mnie jako osobę fizyczną.
A dziś o godzinie 9:30 dostałem sms z numeru 101: "Informujemy, że cesja numeru XXXXXXXXX została dokonana. Od dnia 05/05/2016 numer jest aktywny na koncie Cesjonariusza."
Że tak powiem... kto ma rację? :-)
No i nie ukrywam, że najbardziej mnie interesuje co z taryfą?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post autor: Basia_Plus »

zbigniewp,
zbigniewp pisze:że najbardziej mnie interesuje co z taryfą?
z poziomu Plus Forum nie mam możliwości udzielenia Ci szczegółowych informacji dotyczących obowiązującej taryfy.
W tej sprawie proponuję Ci kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta http://www.plus.pl/kontakt. Możesz przesłać również zapytanie na adres: bok@plus.pl. Dodam, że nie ma możliwości zmiany obecnej taryfy na niższą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
zbigniewp
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 2 paź 2015, o 12:49
Lokalizacja: PGS

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post autor: zbigniewp »

No cóż. Dziękuję za odpowiedź. Odnoszę wrażenie, że właśnie udupiłem się na dwa lata.
Awatar użytkownika
mcflurry
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 12 lut 2013, o 01:21

Błąd cesji - nie aktywowano kompletu usług i pakietów

Post autor: mcflurry »

Witam,
Ponieważ od godziny bezskutecznie błądzę po menu BOK Plus próbując odnaleźć połączenie z konsultantem, postanowiłem spróbować tu, na forum.

W sobotę 16 lipca dokonałem cesji nr Żony, przypisując go do swojego konta. Na dokumencie jaki podpisywałem, w usługach podpiętych do nr, m.in. wyszczególniony był "Pakiet dostępu do internetu Non-Stop 1GB", za który Żona ponosiła opłatę miesięczną w wysokości 10zł (promocja "Masz smartfon").
Cesja przebiegła bez problemów (bynajmniej na tamtą chwile nieujawnionych) i w poniedziałek 18 lipca zjawiłem się w punkcie PLUSa w celu przedłużenia umowy na nowych, dużo lepszych warunkach. Umowa podpisana, miała wejść w życie od nowego okresu rozliczeniowego, tj. 25 lipca. W dniu wczorajszym (24 lipca), Żona otrzymała sms z informacją o zaległości na koncie w wysokości 380zł (aplikacja pokazuje 450zł ale przemilczę ten fakt).

Moim zdaniem, w trakcie cesji nie przeniesiono kompletu usług i pakietów przypisanych do nr o czym nie zostałem poinformowany a internet był naliczany wg. cennika taryfy OMG (we w/w pakiecie, mimo przekroczenia limitu 1GB nie naliczane są dodatkowe opłaty, jedynie zmniejszeniu ulega prędkość transmisji danych).

Efekt? W dniu dzisiejszym aktywowano nowy abonament, lecz nie można z niego korzystać z powodu blokady, która powstała w wyniku niekompetencji pracownika lub błędu systemu sieci PLUS. Na dostęp do internetu poniosłem podwójna opłatę: za pakiet internetowy oraz za wykorzystane dane.
Proszę o pomoc/wskazówkę co mogę zrobić w tej sytuacji?

PS
Jak poruszać się po menu BOK aby nawiązać rozmowę z konsultantem?
Ostatnio zmieniony 25 lip 2016, o 13:35 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Błąd cesji - nie aktywowano kompletu usług i pakietów

Post autor: Magda_Plus »

mcflurry w celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji proszę Cię o przesłanie zapytanie kanałem autoryzowanym do Internetowej Obsługi Klienta (IOK).
mcflurry pisze:W dniu wczorajszym (24 lipca), Żona otrzymała sms z informacją o zaległości na koncie w wysokości 380zł (aplikacja pokazuje 450zł ale przemilczę ten fakt).
W momencie dokonania cesji jest wystawiana faktura dla konta, z którego numer jest przenoszony na nowe konto. W związku z tym być może powstała zaległość.
mcflurry pisze:Moim zdaniem, w trakcie cesji nie przeniesiono kompletu usług i pakietów przypisanych do nr o czym nie zostałem poinformowany a internet był naliczany wg. cennika taryfy OMG (we w/w pakiecie, mimo przekroczenia limitu 1GB nie naliczane są dodatkowe opłaty, jedynie zmniejszeniu ulega prędkość transmisji danych).
Faktycznie taka sytuacja mogła mieć miejsce jeśli, pakiet internetowy nie był zaszyty w taryfie, a uruchomiony jako usługa dodatkowa. Bardzo możliwe, że zgodnie z obowiązującą promocją cesja powoduje usunięcie pewnych usług dostępnych wcześniej dla danego numeru. To wszystko będzie mógł sprawdzić pracownik IOK i rozwieje Twoje wątpliwości.

Po uzyskaniu połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej i wybraniu tematu rozmowy wystarczy wcisnąć "0", wówczas uzyskasz połączenie z konsultantem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mikael
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 sty 2017, o 18:27

Przeniesienie Umowy na członka rodziny

Post autor: mikael »

Witam

Posiadam umowe na abonament telefoniczny i internet w Plusie . Czy Jest możliwość przeniesienia umów na mojego syna tak aby nie wypowiadac umowy i podpisywać od nowa?
Ostatnio zmieniony 9 sty 2017, o 10:37 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przeniesienie Umowy na członka rodziny

Post autor: Andrzej62 »

Jeśli masz na myśli cesje, to tak, jest taka możliwość. Oczywiście przy zachowaniu kilku wymagań.
Poczytaj kilka wątków z tej strony http://plusforum.pl/search.php?keywords=cesja. Jest tam też coś o opłatach z tym związanych.
:-(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mikael,
mikael pisze:Czy Jest możliwość przeniesienia umów na mojego syna
zgodnie z tym, co napisał Andrzej62 możesz dokonać cesji, czyli przepisania telefonu z jednej osoby fizycznej na drugą.
Informacje na tema cesji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grisotto
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 sty 2017, o 12:32

Cesja 8 numerów

Post autor: grisotto »

Witam,

W związku z planowanym zamknięciem działalności i otworzeniem innej z nowym NIPem dowiadywałem się, że cesji można dokonać jedynie w punkcie obsługi klienta.

7.01.2016 udałem się do punktu obsługi klienta. Poinformowano mnie wtedy, że doradca firmowy (którego mam) ma możliwość przygotowania cesji wszystkich umów i nie muszę osobiście pojawiać się w punkcie. Ponadto powinienem również otrzymać kod zniżkowy na cesję numerów, aby nie płacić stosunkowo wysokiej kwoty za cesję wszystkich numerów.

14.01.2016 ponownie udałem się do punktu obsługi klienta w CH King Kross Poznań z kodem zniżkowym. Tym razem inny doradca znów poinformował mnie, że doradca ma możliwość przygotowania cesji wszystkich umów. Dodatkowo dowiedziałem się, że będę musiał spędzić około 4 godziny, czekają na przygotowanie wszystkich umów. Ze względu na brak czasu zrezygnowałem z całej operacji.

Potem wysłałem reklamację i skutek w zasadzie żaden. Mam tkwić ileś godzin w punkcie by skrobnąć kilka podpisów. Po 20 latach spodziewałem się czegoś więcej. Jak to jest, że w przypadku zamówienia nowego numeru telefonu całość można załatwić z kurierem, który i tak guzik sprawdza, a cesji już nie. Dla mnie to jest po prostu utrudnianie życia.

Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2017, o 17:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Cesja 8 numerów

Post autor: Krzysiek_Plus »

grisotto pisze:Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.
A czy konstatowałeś się w tej sprawie ze swoim doradą firmowym, tak jak sugerowali to pracownicy punktu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grisotto
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 sty 2017, o 12:32

Re: Cesja 8 numerów

Post autor: grisotto »

Krzysiek_Plus pisze:
grisotto pisze:Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.
A czy konstatowałeś się w tej sprawie ze swoim doradą firmowym, tak jak sugerowali to pracownicy punktu?
Tak i wg niego nie ma innej opcji jak punkt Plusa.
ODPOWIEDZ