Cesja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- zbigniewp
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 paź 2015, o 12:49
- Lokalizacja: PGS
Cesja
Dzień dobry.
Wczoraj podpisałem cesję z firmy (spółka cywilna) na osobę fizyczną w lokalnym punkcie Plusa.
Pracownik poinformował mnie, że musi zmienić abonament na taryfę dla klientów indywidualnych, zbliżoną kosztami do dotychczasowej.
Niestety, dziś połapałem się, że w dotychczasowych rachunkach miałem zawarte raty za sprzęt (20zł), a zatem teraz będę płacił jeszcze więcej niż do tej pory. Na to pracownik punktu nie zwrócił już uwagi... to nie fair. Dlaczego?
Dotychczasowa taryfa: "JA+Firma 59 z e-fakturą" (60,27 zł brutto), aktualna "OMG 84,90 (13C60)".
Czy są jeszcze szanse na zmianę taryfy na niższą? Czy będę zmuszony płacić jeszcze więcej do końca umowy? (marzec 2018)
Pozdrawiam,
Zbigniew P.
Wczoraj podpisałem cesję z firmy (spółka cywilna) na osobę fizyczną w lokalnym punkcie Plusa.
Pracownik poinformował mnie, że musi zmienić abonament na taryfę dla klientów indywidualnych, zbliżoną kosztami do dotychczasowej.
Niestety, dziś połapałem się, że w dotychczasowych rachunkach miałem zawarte raty za sprzęt (20zł), a zatem teraz będę płacił jeszcze więcej niż do tej pory. Na to pracownik punktu nie zwrócił już uwagi... to nie fair. Dlaczego?
Dotychczasowa taryfa: "JA+Firma 59 z e-fakturą" (60,27 zł brutto), aktualna "OMG 84,90 (13C60)".
Czy są jeszcze szanse na zmianę taryfy na niższą? Czy będę zmuszony płacić jeszcze więcej do końca umowy? (marzec 2018)
Pozdrawiam,
Zbigniew P.
Ostatnio zmieniony 25 lip 2016, o 14:01 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana nazwy wątku
Powód: zmiana nazwy wątku
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja z firmy a taryfy
Witaj zbigniewp,
w ofertach ratalnych nie można przepisać numeru na inną osobę lub firmę do czasu spłaty rat za sprzęt.zbigniewp pisze:Niestety, dziś połapałem się, że w dotychczasowych rachunkach miałem zawarte raty za sprzęt (20zł),
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja z firmy a taryfy
No właśnie wczoraj podpisałem cesję... to oznacza że jest nieważna? I co z taryfą?w ofertach ratalnych nie można przepisać numeru na inną osobę lub firmę do czasu spłaty rat za sprzęt.
EDIT: dodam, że cesja była związana z zakończeniem działalności gospodarczej.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja z firmy a taryfy
zbigniewp,
jeżeli umowa została zawarta w ofercie ratalnej to cesja nie zostanie zrealizowana. Taryfa pozostaje bez zmian. Cesję można zrealizować dopiero po spłacie rat za sprzęt.
jeżeli umowa została zawarta w ofercie ratalnej to cesja nie zostanie zrealizowana. Taryfa pozostaje bez zmian. Cesję można zrealizować dopiero po spłacie rat za sprzęt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja z firmy a taryfy
Cesja była ze spółki cywilnej, której byłem wspólnikiem, na mnie jako osobę fizyczną.jeżeli umowa została zawarta w ofercie ratalnej to cesja nie zostanie zrealizowana.
A dziś o godzinie 9:30 dostałem sms z numeru 101: "Informujemy, że cesja numeru XXXXXXXXX została dokonana. Od dnia 05/05/2016 numer jest aktywny na koncie Cesjonariusza."
Że tak powiem... kto ma rację?
No i nie ukrywam, że najbardziej mnie interesuje co z taryfą?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja z firmy a taryfy
zbigniewp,
W tej sprawie proponuję Ci kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta http://www.plus.pl/kontakt. Możesz przesłać również zapytanie na adres: bok@plus.pl. Dodam, że nie ma możliwości zmiany obecnej taryfy na niższą.
z poziomu Plus Forum nie mam możliwości udzielenia Ci szczegółowych informacji dotyczących obowiązującej taryfy.zbigniewp pisze:że najbardziej mnie interesuje co z taryfą?
W tej sprawie proponuję Ci kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta http://www.plus.pl/kontakt. Możesz przesłać również zapytanie na adres: bok@plus.pl. Dodam, że nie ma możliwości zmiany obecnej taryfy na niższą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja z firmy a taryfy
No cóż. Dziękuję za odpowiedź. Odnoszę wrażenie, że właśnie udupiłem się na dwa lata.
Błąd cesji - nie aktywowano kompletu usług i pakietów
Witam,
Ponieważ od godziny bezskutecznie błądzę po menu BOK Plus próbując odnaleźć połączenie z konsultantem, postanowiłem spróbować tu, na forum.
W sobotę 16 lipca dokonałem cesji nr Żony, przypisując go do swojego konta. Na dokumencie jaki podpisywałem, w usługach podpiętych do nr, m.in. wyszczególniony był "Pakiet dostępu do internetu Non-Stop 1GB", za który Żona ponosiła opłatę miesięczną w wysokości 10zł (promocja "Masz smartfon").
Cesja przebiegła bez problemów (bynajmniej na tamtą chwile nieujawnionych) i w poniedziałek 18 lipca zjawiłem się w punkcie PLUSa w celu przedłużenia umowy na nowych, dużo lepszych warunkach. Umowa podpisana, miała wejść w życie od nowego okresu rozliczeniowego, tj. 25 lipca. W dniu wczorajszym (24 lipca), Żona otrzymała sms z informacją o zaległości na koncie w wysokości 380zł (aplikacja pokazuje 450zł ale przemilczę ten fakt).
Moim zdaniem, w trakcie cesji nie przeniesiono kompletu usług i pakietów przypisanych do nr o czym nie zostałem poinformowany a internet był naliczany wg. cennika taryfy OMG (we w/w pakiecie, mimo przekroczenia limitu 1GB nie naliczane są dodatkowe opłaty, jedynie zmniejszeniu ulega prędkość transmisji danych).
Efekt? W dniu dzisiejszym aktywowano nowy abonament, lecz nie można z niego korzystać z powodu blokady, która powstała w wyniku niekompetencji pracownika lub błędu systemu sieci PLUS. Na dostęp do internetu poniosłem podwójna opłatę: za pakiet internetowy oraz za wykorzystane dane.
Proszę o pomoc/wskazówkę co mogę zrobić w tej sytuacji?
PS
Jak poruszać się po menu BOK aby nawiązać rozmowę z konsultantem?
Ponieważ od godziny bezskutecznie błądzę po menu BOK Plus próbując odnaleźć połączenie z konsultantem, postanowiłem spróbować tu, na forum.
W sobotę 16 lipca dokonałem cesji nr Żony, przypisując go do swojego konta. Na dokumencie jaki podpisywałem, w usługach podpiętych do nr, m.in. wyszczególniony był "Pakiet dostępu do internetu Non-Stop 1GB", za który Żona ponosiła opłatę miesięczną w wysokości 10zł (promocja "Masz smartfon").
Cesja przebiegła bez problemów (bynajmniej na tamtą chwile nieujawnionych) i w poniedziałek 18 lipca zjawiłem się w punkcie PLUSa w celu przedłużenia umowy na nowych, dużo lepszych warunkach. Umowa podpisana, miała wejść w życie od nowego okresu rozliczeniowego, tj. 25 lipca. W dniu wczorajszym (24 lipca), Żona otrzymała sms z informacją o zaległości na koncie w wysokości 380zł (aplikacja pokazuje 450zł ale przemilczę ten fakt).
Moim zdaniem, w trakcie cesji nie przeniesiono kompletu usług i pakietów przypisanych do nr o czym nie zostałem poinformowany a internet był naliczany wg. cennika taryfy OMG (we w/w pakiecie, mimo przekroczenia limitu 1GB nie naliczane są dodatkowe opłaty, jedynie zmniejszeniu ulega prędkość transmisji danych).
Efekt? W dniu dzisiejszym aktywowano nowy abonament, lecz nie można z niego korzystać z powodu blokady, która powstała w wyniku niekompetencji pracownika lub błędu systemu sieci PLUS. Na dostęp do internetu poniosłem podwójna opłatę: za pakiet internetowy oraz za wykorzystane dane.
Proszę o pomoc/wskazówkę co mogę zrobić w tej sytuacji?
PS
Jak poruszać się po menu BOK aby nawiązać rozmowę z konsultantem?
Ostatnio zmieniony 25 lip 2016, o 13:35 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Powód: połączenie wątków.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Błąd cesji - nie aktywowano kompletu usług i pakietów
mcflurry w celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji proszę Cię o przesłanie zapytanie kanałem autoryzowanym do Internetowej Obsługi Klienta (IOK).
Po uzyskaniu połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej i wybraniu tematu rozmowy wystarczy wcisnąć "0", wówczas uzyskasz połączenie z konsultantem.
W momencie dokonania cesji jest wystawiana faktura dla konta, z którego numer jest przenoszony na nowe konto. W związku z tym być może powstała zaległość.mcflurry pisze:W dniu wczorajszym (24 lipca), Żona otrzymała sms z informacją o zaległości na koncie w wysokości 380zł (aplikacja pokazuje 450zł ale przemilczę ten fakt).
Faktycznie taka sytuacja mogła mieć miejsce jeśli, pakiet internetowy nie był zaszyty w taryfie, a uruchomiony jako usługa dodatkowa. Bardzo możliwe, że zgodnie z obowiązującą promocją cesja powoduje usunięcie pewnych usług dostępnych wcześniej dla danego numeru. To wszystko będzie mógł sprawdzić pracownik IOK i rozwieje Twoje wątpliwości.mcflurry pisze:Moim zdaniem, w trakcie cesji nie przeniesiono kompletu usług i pakietów przypisanych do nr o czym nie zostałem poinformowany a internet był naliczany wg. cennika taryfy OMG (we w/w pakiecie, mimo przekroczenia limitu 1GB nie naliczane są dodatkowe opłaty, jedynie zmniejszeniu ulega prędkość transmisji danych).
Po uzyskaniu połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej i wybraniu tematu rozmowy wystarczy wcisnąć "0", wówczas uzyskasz połączenie z konsultantem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie Umowy na członka rodziny
Witam
Posiadam umowe na abonament telefoniczny i internet w Plusie . Czy Jest możliwość przeniesienia umów na mojego syna tak aby nie wypowiadac umowy i podpisywać od nowa?
Posiadam umowe na abonament telefoniczny i internet w Plusie . Czy Jest możliwość przeniesienia umów na mojego syna tak aby nie wypowiadac umowy i podpisywać od nowa?
Ostatnio zmieniony 9 sty 2017, o 10:37 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
Re: Przeniesienie Umowy na członka rodziny
Jeśli masz na myśli cesje, to tak, jest taka możliwość. Oczywiście przy zachowaniu kilku wymagań.
Poczytaj kilka wątków z tej strony http://plusforum.pl/search.php?keywords=cesja. Jest tam też coś o opłatach z tym związanych.
Poczytaj kilka wątków z tej strony http://plusforum.pl/search.php?keywords=cesja. Jest tam też coś o opłatach z tym związanych.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Witaj mikael,
Informacje na tema cesji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
zgodnie z tym, co napisał Andrzej62 możesz dokonać cesji, czyli przepisania telefonu z jednej osoby fizycznej na drugą.mikael pisze:Czy Jest możliwość przeniesienia umów na mojego syna
Informacje na tema cesji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cesja 8 numerów
Witam,
W związku z planowanym zamknięciem działalności i otworzeniem innej z nowym NIPem dowiadywałem się, że cesji można dokonać jedynie w punkcie obsługi klienta.
7.01.2016 udałem się do punktu obsługi klienta. Poinformowano mnie wtedy, że doradca firmowy (którego mam) ma możliwość przygotowania cesji wszystkich umów i nie muszę osobiście pojawiać się w punkcie. Ponadto powinienem również otrzymać kod zniżkowy na cesję numerów, aby nie płacić stosunkowo wysokiej kwoty za cesję wszystkich numerów.
14.01.2016 ponownie udałem się do punktu obsługi klienta w CH King Kross Poznań z kodem zniżkowym. Tym razem inny doradca znów poinformował mnie, że doradca ma możliwość przygotowania cesji wszystkich umów. Dodatkowo dowiedziałem się, że będę musiał spędzić około 4 godziny, czekają na przygotowanie wszystkich umów. Ze względu na brak czasu zrezygnowałem z całej operacji.
Potem wysłałem reklamację i skutek w zasadzie żaden. Mam tkwić ileś godzin w punkcie by skrobnąć kilka podpisów. Po 20 latach spodziewałem się czegoś więcej. Jak to jest, że w przypadku zamówienia nowego numeru telefonu całość można załatwić z kurierem, który i tak guzik sprawdza, a cesji już nie. Dla mnie to jest po prostu utrudnianie życia.
Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.
W związku z planowanym zamknięciem działalności i otworzeniem innej z nowym NIPem dowiadywałem się, że cesji można dokonać jedynie w punkcie obsługi klienta.
7.01.2016 udałem się do punktu obsługi klienta. Poinformowano mnie wtedy, że doradca firmowy (którego mam) ma możliwość przygotowania cesji wszystkich umów i nie muszę osobiście pojawiać się w punkcie. Ponadto powinienem również otrzymać kod zniżkowy na cesję numerów, aby nie płacić stosunkowo wysokiej kwoty za cesję wszystkich numerów.
14.01.2016 ponownie udałem się do punktu obsługi klienta w CH King Kross Poznań z kodem zniżkowym. Tym razem inny doradca znów poinformował mnie, że doradca ma możliwość przygotowania cesji wszystkich umów. Dodatkowo dowiedziałem się, że będę musiał spędzić około 4 godziny, czekają na przygotowanie wszystkich umów. Ze względu na brak czasu zrezygnowałem z całej operacji.
Potem wysłałem reklamację i skutek w zasadzie żaden. Mam tkwić ileś godzin w punkcie by skrobnąć kilka podpisów. Po 20 latach spodziewałem się czegoś więcej. Jak to jest, że w przypadku zamówienia nowego numeru telefonu całość można załatwić z kurierem, który i tak guzik sprawdza, a cesji już nie. Dla mnie to jest po prostu utrudnianie życia.
Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2017, o 17:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Cesja 8 numerów
A czy konstatowałeś się w tej sprawie ze swoim doradą firmowym, tak jak sugerowali to pracownicy punktu?grisotto pisze:Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja 8 numerów
Tak i wg niego nie ma innej opcji jak punkt Plusa.Krzysiek_Plus pisze:A czy konstatowałeś się w tej sprawie ze swoim doradą firmowym, tak jak sugerowali to pracownicy punktu?grisotto pisze:Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.