Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
wht rozumiem, że zgłosiłeś się do III części testu? Jeśli zostałeś zakwalifikowany oraz zainstalowałeś odpowiednią aplikację, a w dalszym ciągu nie możesz jej aktywować, to pozostaje mi Cię prosić o telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
jak mozna sie zapisac do kolejnego etapu?
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
BAss25 ,
- wypełnij proszę formularz na stronie: www.plus.pl/wificalling
Pod formularzem znajdziesz też FAQ z odpowiedziami na najczęstsze pytania.
- wypełnij proszę formularz na stronie: www.plus.pl/wificalling
Pod formularzem znajdziesz też FAQ z odpowiedziami na najczęstsze pytania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z WiFi Calling
Witam,
Czy jest możliwość udostępnienia przez Plus historii połączeń w WiFi Calling?
Bo w samej aplikacji wiem, że historii połączeń nie ma.
Sytuacja jest taka: zadzwoniono do mnie gdy miałem włączoną i aktywną aplikację, przesunąłem slider by odebrać, slider zniknął, ale połączenie nie wystartowało, a telefon cały czas dzwonił do momentu restartu.
Istotność sprawy polega na tym, że numer jest przeznaczony do obsługi potencjalnych klientów i umieszczony w naszych katalogach ofertowych wysyłanych do wyselekcjonowanych osób, więc dzwoniący to na 99,9% potencjalny klient, oczywiste jest w związku z tym, że bardzo bardzo chciałbym dowiedzieć się do kogo powinienem oddzwonić.
Zakładam, że gdzieś na serwerach Plusa historia połączeń jest dostępna, jest jakaś szansa by z niej skorzystać?
Sprawa jest o tyle prosta, że jest to jedyne połączenie przychodzące na ten numer realizowane przez WiFiC dzisiaj (i jedno z dwóch dzisiaj realizowanych w ogóle).
Z góry dziękuję za pomoc
Czy jest możliwość udostępnienia przez Plus historii połączeń w WiFi Calling?
Bo w samej aplikacji wiem, że historii połączeń nie ma.
Sytuacja jest taka: zadzwoniono do mnie gdy miałem włączoną i aktywną aplikację, przesunąłem slider by odebrać, slider zniknął, ale połączenie nie wystartowało, a telefon cały czas dzwonił do momentu restartu.
Istotność sprawy polega na tym, że numer jest przeznaczony do obsługi potencjalnych klientów i umieszczony w naszych katalogach ofertowych wysyłanych do wyselekcjonowanych osób, więc dzwoniący to na 99,9% potencjalny klient, oczywiste jest w związku z tym, że bardzo bardzo chciałbym dowiedzieć się do kogo powinienem oddzwonić.
Zakładam, że gdzieś na serwerach Plusa historia połączeń jest dostępna, jest jakaś szansa by z niej skorzystać?
Sprawa jest o tyle prosta, że jest to jedyne połączenie przychodzące na ten numer realizowane przez WiFiC dzisiaj (i jedno z dwóch dzisiaj realizowanych w ogóle).
Z góry dziękuję za pomoc
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Witaj YaS,
niestety nie będzie takiej możliwości. Połączenia rejestrowane są tylko w aplikacji WiFi Calling.YaS pisze:Czy jest możliwość udostępnienia przez Plus historii połączeń w WiFi Calling?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Basia,
W jakim sensie połączenia są rejestrowane w aplikacji?
Nie udało mi się tam znaleźć żadnej opcji pokazującej historię połączeń...
W jakim sensie połączenia są rejestrowane w aplikacji?
Nie udało mi się tam znaleźć żadnej opcji pokazującej historię połączeń...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
YaS,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Krzyśku,
Wszystko fajnie, tylko to jest screen z wersji 2, a obecnie testujemy wersję 3...
A w tejże ekran wygląda jak w załączniku - nie ma historii połączeń, jest jedynie wybór sieci wifi, a pod ikonką menu można wyłącznie otworzyć regulamin testu i regulamin użytkowania aplikacji.
Wszystko fajnie, tylko to jest screen z wersji 2, a obecnie testujemy wersję 3...
A w tejże ekran wygląda jak w załączniku - nie ma historii połączeń, jest jedynie wybór sieci wifi, a pod ikonką menu można wyłącznie otworzyć regulamin testu i regulamin użytkowania aplikacji.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
W tej wersji rejestr połączeń nie jest rozdzielony tak jak w poprzedniej aplikacji, wszystkie połączenia są w tym samym miejscu (w standardowym rejestrze telefonu).YaS pisze:Wszystko fajnie, tylko to jest screen z wersji 2, a obecnie testujemy wersję 3...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Krzysiek,
Być może tak, niestety tego felernego połączenia również na tym wykazie nie ma.
Być może tak, niestety tego felernego połączenia również na tym wykazie nie ma.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
YaS,
Usługa obecnie jest w fazie testów, i nie możemy zagwarantować poprawnego działania wszystkich funkcji. Aby wyeliminować ten problem w przyszłości proszę o podanie wersji Androida? Czy model telefonu podany w opisie to ten, którego sprawa dotyczy?Krzysiek_Plus pisze:W tej wersji rejestr połączeń nie jest rozdzielony tak jak w poprzedniej aplikacji, wszystkie połączenia są w tym samym miejscu (w standardowym rejestrze telefonu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Basia,
Rozumiem, że aplikacja jest testowa i może nie do końca poprawnie działać, niestety w tym przypadku zadziałała fatalnie i z bardzo negatywnym dla mnie skutkiem - jeżeli nie odzyskam namiarów na zaginiony numer to mam straconego klienta.
Jak w takim razie możemy zadziałać, aby nie tylko wyeliminować problem w przyszłości, ale też naprawić jego bieżące skutki?
Nie chce mi się wierzyć, że nie ma możliwości dostępu do wykazu połączeń gdzieś na serwerze Plusa, niezależnie od wykazu w samym telefonie. Jestem w stanie podać przedział czasowy z dokładnością do pół godziny, numer odbierający jest znany, więc nie powinien to jednak być problem, a wszystko czego potrzebuję do szczęścia w tym przypadku to właśnie ten zaginiony numer.
Telefon to LG Nexus 5, Android 6.0.1.
Rozumiem, że aplikacja jest testowa i może nie do końca poprawnie działać, niestety w tym przypadku zadziałała fatalnie i z bardzo negatywnym dla mnie skutkiem - jeżeli nie odzyskam namiarów na zaginiony numer to mam straconego klienta.
Jak w takim razie możemy zadziałać, aby nie tylko wyeliminować problem w przyszłości, ale też naprawić jego bieżące skutki?
Nie chce mi się wierzyć, że nie ma możliwości dostępu do wykazu połączeń gdzieś na serwerze Plusa, niezależnie od wykazu w samym telefonie. Jestem w stanie podać przedział czasowy z dokładnością do pół godziny, numer odbierający jest znany, więc nie powinien to jednak być problem, a wszystko czego potrzebuję do szczęścia w tym przypadku to właśnie ten zaginiony numer.
Telefon to LG Nexus 5, Android 6.0.1.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
YaS ,
niestety operator nie rejestruje połączeń przychodzących, zatem nie mamy możliwości udostępnienia takiego wykazu.YaS pisze:Nie chce mi się wierzyć, że nie ma możliwości dostępu do wykazu połączeń gdzieś na serwerze Plusa, niezależnie od wykazu w samym telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Basia,
Szkoda, że traktujecie klientów w taki sposób - najpierw zachęcacie do testowania najwyraźniej mocno niedopracowanej aplikacji, a następnie gdy aplikacja się wysypuje wirtualnie wzruszacie ramionami.
Jeżeli operator nie rejestruje połączeń przychodzących to gratuluję stworzenia idealnej aplikacji dla organizacji przestępczych czy terrorystów, ciekawy tylko jestem jak udostępnicie billingi służbom, bo do tego jesteście zobowiązani. Chociażby z tego powodu twierdzenie, że nie da się sprawdzić połączeń przychodzących to wierutna bzdura.
Powiedzmy sobie wprost, że macie w 4literach pojedynczego klienta, przynajmniej będzie szczerze.
Byłem w Plusie od lat, ale ta sytuacja skłania mnie do rezygnacji, nie lubię finansować firm, które działają nieuczciwie i nie potrafią się zdobyć na naprawienie tego co skopały. Ze strony Plusa nie dość, że w ogóle nie ma prób rozwiązania problemu, to nie padło nawet proste "przepraszamy", ot straciłeś klienta przez błąd w naszej aplikacji, trudno, twój problem. Cóż, postaramy się z prawnikiem, by jednak również dla Plusa sprawa stała się problemem, bo jako żywo w dokumentacji testów nie ma nic o możliwości zniknięcia numeru i braku możliwości jego odzyskania.
Szkoda, że traktujecie klientów w taki sposób - najpierw zachęcacie do testowania najwyraźniej mocno niedopracowanej aplikacji, a następnie gdy aplikacja się wysypuje wirtualnie wzruszacie ramionami.
Jeżeli operator nie rejestruje połączeń przychodzących to gratuluję stworzenia idealnej aplikacji dla organizacji przestępczych czy terrorystów, ciekawy tylko jestem jak udostępnicie billingi służbom, bo do tego jesteście zobowiązani. Chociażby z tego powodu twierdzenie, że nie da się sprawdzić połączeń przychodzących to wierutna bzdura.
Powiedzmy sobie wprost, że macie w 4literach pojedynczego klienta, przynajmniej będzie szczerze.
Byłem w Plusie od lat, ale ta sytuacja skłania mnie do rezygnacji, nie lubię finansować firm, które działają nieuczciwie i nie potrafią się zdobyć na naprawienie tego co skopały. Ze strony Plusa nie dość, że w ogóle nie ma prób rozwiązania problemu, to nie padło nawet proste "przepraszamy", ot straciłeś klienta przez błąd w naszej aplikacji, trudno, twój problem. Cóż, postaramy się z prawnikiem, by jednak również dla Plusa sprawa stała się problemem, bo jako żywo w dokumentacji testów nie ma nic o możliwości zniknięcia numeru i braku możliwości jego odzyskania.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Test aplikacji jest dobrowolny i jak sama nazwa wskazuje służy do zweryfikowania działania oraz zgłaszania wszelkich problemów/błędów jakie użytkownik zauważy w jej działaniu:YaS pisze:Szkoda, że traktujecie klientów w taki sposób - najpierw zachęcacie do testowania najwyraźniej mocno niedopracowanej aplikacji, a następnie gdy aplikacja się wysypuje wirtualnie wzruszacie ramionami.
8. Tester zobowiązuje się do zgłaszania Polkomtel w trakcie trwania Testu III, w okresach nie krótszych niż 14 dni, swoich uwag i spostrzeżeń dotyczących działania Usługi a w szczególności:
a. dotyczących technicznych możliwości korzystania z usługi połączeń głosowych w technologii VoIP w zasięgu sieci Wi-Fi
b. dostępności sieci Wi-Fi o parametrach umożliwiających korzystanie z Usługi
c. oceny jakości połączeń wykonywanych za pomocą Usługi
d. weryfikacji poprawności działania i funkcjonalności Aplikacji testowej.
Zgłoszeń tych należy dokonywać drogą e-mailową na skrzynkę wificalling.test@plus.pl.
Tak zgadza się, zgodnie z prawem jesteśmy zobowiązaniu do utrwalania oraz jak sam zauważyłeś do udostępniania tego typu danych tylko uprawnionym podmiotom.YaS pisze:Jeżeli operator nie rejestruje połączeń przychodzących to gratuluję stworzenia idealnej aplikacji dla organizacji przestępczych czy terrorystów, ciekawy tylko jestem jak udostępnicie billingi służbom, bo do tego jesteście zobowiązani. Chociażby z tego powodu twierdzenie, że nie da się sprawdzić połączeń przychodzących to wierutna bzdura.
Zaś zgodnie z prawem telekomunikacyjnym operator swojemu użytkownikowi może udostępnić tylko wykaz połączeń wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ