Znikający nielimitowany pakiet minut.
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Znikający nielimitowany pakiet minut.
Cześć,
przeniosłem dwa numery z Orange do Plusa. W abonamencie mam nielimitowane rozmowy i smsy i 5GB internetu.
Oba numery są na mnie z czego z jednego korzysta żona.
Chciałbym prosić o wyjaśnienie pewnej rzeczy. Jak wejdę w aplikację mobilną Plus Online to na numerze z którego ja korzystam wygląda to tak:
Ja sprawdzam konto numeru z którego korzysta żona jest coś nie tak:
Jest jak widać jakaś kwota ponad abonament. Żona mówi, że nie kojarzy ale mogła dzwonić na infolinię PZU. Tylko dlaczego to powoduje, że znikają wszystkie bezpłatne minuty i pokazuje, że już ich nie ma.
W zeszłym miesiącu było to samo. Ani w aplikacji mobilnej ani przez www nie można sprawdzić co to za połączenie, włączyłem sobie taką opcję, że niby ma być widać wykaż połączeń, ale nadal nic nie pokazuje na www poza tym, że pokazuje mi - połączenia krajowe na kwotę 0,97zł. Pomijam już kwestię, że kwoty są różne w aplikacji i na stronie i że nie można w żaden sposób sprawdzić z co to jest to bardziej mnie interesuje skąd znikają minuty bez limitu?
przeniosłem dwa numery z Orange do Plusa. W abonamencie mam nielimitowane rozmowy i smsy i 5GB internetu.
Oba numery są na mnie z czego z jednego korzysta żona.
Chciałbym prosić o wyjaśnienie pewnej rzeczy. Jak wejdę w aplikację mobilną Plus Online to na numerze z którego ja korzystam wygląda to tak:
Ja sprawdzam konto numeru z którego korzysta żona jest coś nie tak:
Jest jak widać jakaś kwota ponad abonament. Żona mówi, że nie kojarzy ale mogła dzwonić na infolinię PZU. Tylko dlaczego to powoduje, że znikają wszystkie bezpłatne minuty i pokazuje, że już ich nie ma.
W zeszłym miesiącu było to samo. Ani w aplikacji mobilnej ani przez www nie można sprawdzić co to za połączenie, włączyłem sobie taką opcję, że niby ma być widać wykaż połączeń, ale nadal nic nie pokazuje na www poza tym, że pokazuje mi - połączenia krajowe na kwotę 0,97zł. Pomijam już kwestię, że kwoty są różne w aplikacji i na stronie i że nie można w żaden sposób sprawdzić z co to jest to bardziej mnie interesuje skąd znikają minuty bez limitu?
Re: Znikający nielimitowany pakiet minut.
W wykazie połączeń nie masz wyszczególnione które połączenie naliczyło opłatę?
Różne kwoty są dlatego że w aplikacji mobilnej masz podane brutto a na www.ebok.pl netto.
Różne kwoty są dlatego że w aplikacji mobilnej masz podane brutto a na www.ebok.pl netto.
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Znikający nielimitowany pakiet minut.
W wykazie mam napisane, po rozwinięciu szczegółów, cytuję:patryk7588 pisze:W wykazie połączeń nie masz wyszczególnione które połączenie naliczyło opłatę?
Różne kwoty są dlatego że w aplikacji mobilnej masz podane brutto a na http://www.ebok.pl netto.
"Połączenia krajowe 0,97 zł"
Reasumując nadal nie wiadomo za co to jest.
Re: Znikający nielimitowany pakiet minut.
Mobilne czy na ebok.pl?
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Znikający nielimitowany pakiet minut.
Na ebok.pl
Edyta:
Dopiero teraz znalazłem że wykaz połączeń jest widoczny, ale w aplikacji mobilnej :D
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Edyta:
Dopiero teraz znalazłem że wykaz połączeń jest widoczny, ale w aplikacji mobilnej :D
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Re: Znikający nielimitowany pakiet minut.
W aplikacji webowej także jest dostępny.
Czy już wiesz jakie połączenie naliczyło tą opłatę.
Czy już wiesz jakie połączenie naliczyło tą opłatę.
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Znikający nielimitowany pakiet minut.
Ok. Gdzie zatem na www widać szczegółowy wykaz połączeń bo ja nie widzę u siebie takiej opcji?patryk7588 pisze:W aplikacji webowej także jest dostępny.
Czy już wiesz jakie połączenie naliczyło tą opłatę.
Co do połączenia to tak. Znalazłem to płatne połączenie na infolinię PZU.
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Re: Znikający nielimitowany pakiet minut.
Po zalogowaniu na www.ebok.pl z lewej strony masz numer telefonu a pod nim "szczegóły".
Po kliknięciu na ten przycisk masz listę numerów na koncie.
Wybierz swój numer i znów kliknij "szczegóły".
Zaznacz wybrane opcje a następnie kliknij "wykaz bieżącego użycia".
Po kliknięciu na ten przycisk masz listę numerów na koncie.
Wybierz swój numer i znów kliknij "szczegóły".
Zaznacz wybrane opcje a następnie kliknij "wykaz bieżącego użycia".
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Znikający nielimitowany pakiet minut.
W takim razie pojawiło się to dziś bo do wczoraj nic nie miałem takiego jak te drugie szczegółowe wykazy.
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka