SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
hatihi oprócz telewizji CP miałeś już numer w Plusie, a chciałeś dokupić nowy numer i na ten abonament chciałeś uzyskać zniżkę 50%, umową uprawniającą miała być umowa w CP? Dobrze Cię rozumiem?
W takim razie proponuję Ci przesłanie reklamacji. Jeśli zdecydujesz się na drogę elektroniczną (wysłanie e-maila), to podaj nam tutaj numer Twojego zgłoszenia. Postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji.
W takim razie proponuję Ci przesłanie reklamacji. Jeśli zdecydujesz się na drogę elektroniczną (wysłanie e-maila), to podaj nam tutaj numer Twojego zgłoszenia. Postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dokładnie tak. Chciałem nowy numer telefonu więc zdecydowałem się na smart dom. Czyli do telewizji CP którą już miałem wcześniej wziąłem numer ( a raczej przeniosłem ) w sumie po rabatach 50 % + e faktura miałem płacić 24,99 zł. Wczoraj zgłosiłem Reklamację telefonicznie. Nr telefonu to 691xxxxxx nr zgłoszenia 13289481
EDIT:
Dodam jeszcze że za telewizję CP płacę 59,90 zł
EDIT:
Dodam jeszcze że za telewizję CP płacę 59,90 zł
Ostatnio zmieniony 3 cze 2016, o 18:01 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączono posty / ukryłam nr telefonu
Powód: połączono posty / ukryłam nr telefonu
Re: SmartDOM
hatihi,
- dziękuję sprawę przekazałam.
Dostałam nawet odpowiedź, że już reklamacja rozpatrzona
- dziękuję sprawę przekazałam.
Dostałam nawet odpowiedź, że już reklamacja rozpatrzona
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Czyli policzyli mi w końcu pierwszą usługę to telewizja CP ? Oraz rabat 50% + rabat e- faktura i do zapłaty 24,99 zł ?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
hatihi czekaj na odpowiedź od Departamentu Reklamacji.
Tak.toxygen5 pisze: Czy na kolejny nr w abonamencie plus dostanę rabat 10 zł?
Rabat 50 % na abonament zostanie zachowany pod warunkiem, że nie obniżysz abonamentu wybierając warunki umowy związanej z przedłużeniem (ten sam warunek dotyczy umowy uprawniającej).toxygen5 pisze:Kolejne pytanie dotyczy pierwszego nr - ile będzie wynosił rabat po przedłużeniu umowy 39,90 czy 18,90?
Nie.toxygen5 pisze:Czy w razie nie przedłużenia umowy na pierwszy nr dostanę rabat na drugi (który teraz zamierzam przenieść)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam.
Wczoraj dostalem papiery do pdpisu na opcje happy days 2x internetu i skorzystalem z opcji smart dom. Niestety w umowie nigdzie nie wspominaja ze taka opcje wybralem i oplata abonamentowa jest 59,99zl a mialo byc 30zl. Mam 14 dni na odstapienie od umowy wiec kiedy dowiem sie ze zostalem zakwalifikowany do programu smart dom? Obecnie posiadam abonament na telefon w wysokosci 49,99 zl.
Wczoraj dostalem papiery do pdpisu na opcje happy days 2x internetu i skorzystalem z opcji smart dom. Niestety w umowie nigdzie nie wspominaja ze taka opcje wybralem i oplata abonamentowa jest 59,99zl a mialo byc 30zl. Mam 14 dni na odstapienie od umowy wiec kiedy dowiem sie ze zostalem zakwalifikowany do programu smart dom? Obecnie posiadam abonament na telefon w wysokosci 49,99 zl.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
BAss25 rozumiem, że to jest umowa na nową aktywację w ofercie z internetem mobilnym?
Faktycznie na umowie nie znajdziesz takowego zapisu, że jesteś w Programie smartDom, ale promocja, którą wybrałeś jest objęta jego warunkami. Zniżka w ramach Programu jest przyznawana najpóźniej na drugiej fakturze wystawionej dla danej usługi.
14 dni dotyczy ewentualnego odstąpienia jeśli będziesz miał takie życzenie, w związku z tym, że umowę zawarłeś na odległość (jako osoba indywidualna).
Faktycznie na umowie nie znajdziesz takowego zapisu, że jesteś w Programie smartDom, ale promocja, którą wybrałeś jest objęta jego warunkami. Zniżka w ramach Programu jest przyznawana najpóźniej na drugiej fakturze wystawionej dla danej usługi.
14 dni dotyczy ewentualnego odstąpienia jeśli będziesz miał takie życzenie, w związku z tym, że umowę zawarłeś na odległość (jako osoba indywidualna).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
To jest tak ze niecaly rok temu przenioslem numer do PLUS'a w opcji tylko sim na kwote zobowiazania 59,99, za zieloną fakturę znizka 10zl czyli zobowiazanie wynosi 49,90. Teraz zamowilem ta promocje happy days i zastanawiam sie czy zostanie mi zaliczone do opcji smart dom. Gdzie moge sie dowiedziec jak wygflada status mojej umowy przed koncem tych 14 dni kiedy moge zrezygnowac bo 60 zl to troszke za duzo.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
BAss25,
Rabat z tytułu Programu smartDOM możne być niewidoczny w pierwszych dniach po aktywacji karty SIM, niemniej jednak, jeżeli warunki do jego uzyskania są spełnione to pojawi się na drugiej fakturze.Magda_Plus pisze: Zniżka w ramach Programu jest przyznawana najpóźniej na drugiej fakturze wystawionej dla danej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Wiec według tego co napisałem
kwalifikuje sie do opcji smart dom?BAss25 pisze:To jest tak ze niecaly rok temu przenioslem numer do PLUS'a w opcji tylko sim na kwote zobowiazania 59,99, za zieloną fakturę znizka 10zl czyli zobowiazanie wynosi 49,90. Teraz zamowilem ta promocje happy days i zastanawiam sie czy zostanie mi zaliczone do opcji smart dom. Gdzie moge sie dowiedziec jak wygflada status mojej umowy przed koncem tych 14 dni kiedy moge zrezygnowac bo 60 zl to troszke za duzo.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
BAss25,
tak, z podanych przez Ciebie informacji wynika, że spełniasz warunki do uzyskania rabatu w ramach Programu smartDOM.BAss25 pisze:kwalifikuje sie do opcji smart dom?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 cze 2014, o 16:46
Re: SmartDOM
Witam,
W październiku kończy mi się umowa w abonamencie tel uprawniającym, do niego mam "dobrany" internet CP, za który płacę 55 pln (zamiast 80 pln). Jako że plus nie traktuje stałych klientów poważnie, postanowiłem przenieść nr do innej sieci i w związku z tym mam 2 pytania: Czy pełna opłata za internet(bez rabatu) będzie naliczana od pażdziernika?
Czy będzie naliczona jakakolwiek kara za zerwanie smartdomu?
W październiku kończy mi się umowa w abonamencie tel uprawniającym, do niego mam "dobrany" internet CP, za który płacę 55 pln (zamiast 80 pln). Jako że plus nie traktuje stałych klientów poważnie, postanowiłem przenieść nr do innej sieci i w związku z tym mam 2 pytania: Czy pełna opłata za internet(bez rabatu) będzie naliczana od pażdziernika?
Czy będzie naliczona jakakolwiek kara za zerwanie smartdomu?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj ciechanmiodowy,
rozwiązanie umowy Uprawniającej, powoduje utratę rabatu na Nowej Umowie I.ciechanmiodowy pisze: Czy pełna opłata za internet(bez rabatu) będzie naliczana od pażdziernika?
Nie ponosisz dodatkowych kosztów oprócz utraty rabatu.ciechanmiodowy pisze:Czy będzie naliczona jakakolwiek kara za zerwanie smartdomu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Kończy mi się umowa na internet (PowerLTE). W ramach SmartDom, mam telefon (i na niego mam rabat 50%). Teraz pytanie - czy aby zachować rabat na telefon, muszę przedłużać umowę na Internet, czy może zostać jako umowa bezterminowa? Na infolinii niestety dostaję różne odpowiedzi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
myk6414,
umowa może przejść na czas nieoznaczony a rabat zostanie zachowany jeśli nie zmienisz abonamentu poniżej tego, który został wybrany w momencie przystąpienia do Programu smartDOM .myk6414 pisze: Teraz pytanie - czy aby zachować rabat na telefon, muszę przedłużać umowę na Internet, czy może zostać jako umowa bezterminowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ