Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dareios
PlusManiak
Posty: 77
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 sie 2014, o 21:40
Lokalizacja: WL

Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: dareios »

W opisie mamy :

SMS będzie wysłany, gdy będziesz:
mieć wyłączony telefon
poza zasięgiem
prowadzić inną rozmowę

Pytanie : Dlaczego SMS przychodzi, gdy odrzucam połączenie - ręcznie lub automatycznie, jeśli nr dzwoniący trafił na listę nr zablokowanych. Można to jakoś zmienić?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: Krzysiek_Plus »

dareios, opisana przez Ciebie sytuacja ma miejsce, ponieważ system rozpoznaje takie działanie jako "numer zajęty".

W takim wypadku należy wyłączyć funkcję „nie wysyłaj gdy zajęte” za pomocą SMS o treści: ZN pod numer bezpłatny 8023.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dareios
PlusManiak
Posty: 77
Rejestracja: 7 sie 2014, o 21:40
Lokalizacja: WL

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: dareios »

Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: Krzysiek_Plus »

dareios, tak zgadza chodzi o SMS o treści ZT. :oops:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dareios
PlusManiak
Posty: 77
Rejestracja: 7 sie 2014, o 21:40
Lokalizacja: WL

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: dareios »

Witam, usługa kto dzwoni przestała poprawnie działać od jakiegoś czasu. Tzn. miałem ustawiony tryb "nie wysyłaj, gdy zajęte" Kod "SZ" zwraca informacje,że ten tryb jest wyłączony. Wysłanie kodu "ZT" niczego nie zmienia, ponowne wysłanie "SZ" zwraca, że tryb nie jest włączony co skutkuje tym, że dostaję niechciane powiadomienia. Proszę o weryfikację stanu rzeczy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj dareios,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dareios
PlusManiak
Posty: 77
Rejestracja: 7 sie 2014, o 21:40
Lokalizacja: WL

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: dareios »

Wysłane :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: Basia_Plus »

dareios,

wiadomość dotarła-dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
abonent179
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 17 cze 2016, o 13:34

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: abonent179 »

Czy aktualnie jest jakiś problem z usługą "kto dzwonił"?Sms wysłany,niby usługa aktywna,nawet konsultant telefonicznie resetował ustawienia i nadal usługa nie działa!?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: Magda_Plus »

abonent179 nie mamy zgłoszeń odnośnie problemów z usługą KTO DZWONIŁ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
abonent179
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 17 cze 2016, o 13:34

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: abonent179 »

Mam włączoną usługę a mimo to nie działa!!Nie przychodzą mi smsy,że ktoś próbował się ze mną połączyć??
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: Magda_Plus »

abonent179 w jakich sytuacjach chcesz aby pojawiał się taki SMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
abonent179
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 17 cze 2016, o 13:34

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: abonent179 »

W sytuacjach ,gdy numer jest zajęty,powinien byc sms,że ktoś próbował się ze mną połączyć.Była ta opcja już ustawiona telefonicznie przez konsultanta ale widać nie do końca..
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: Magda_Plus »

Czy masz wyłączoną pocztę głosową i zdezaktywowaną usługę połączenia oczekującego?
Co dostajesz po wysłaniu SMS o treści SZ pod numer 8023?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
abonent179
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 17 cze 2016, o 13:34

Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie

Post autor: abonent179 »

Aktualnie przyszedł sms,że usługa jest wyłączona??Także nie wiem...konsultant telefonicznie zapewniał,ze jest ok?Czyli co teraz nalezy zrobić??
ODPOWIEDZ