Rejestracja numeru

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj IzabelaR88,
IzabelaR88 pisze:W dniu dzisiejszym przedłużyłam umowę w Plusie, zmieniając MIX na Abonament. Otrzymałam kartę microSIM
W jakim kanale sprzedaży to nastąpiło? W placówce stacjonarnej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
njimok
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 maja 2016, o 10:51

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: njimok »

Witam wymieniłem kartę Sim na micro. Stara karta działa, natomiast nowa, micro jest wciąż nieaktywna
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj njimok,

numer jest w usługach Plus Mix/Plus na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
njimok
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 maja 2016, o 10:51

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: njimok »

Na kartę
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

njimok,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- imię i nazwisko,
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM,
- adres placówki, w której wymiana była realizowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
njimok
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 maja 2016, o 10:51

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: njimok »

Wysłane
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

njimok,

wiem :-). Odpisałam o 12:39 ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michalk1
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 cze 2016, o 08:31

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: michalk1 »

Dzień dobry.

W dniu wczorajszym wymieniłem starą kartę SIM na nową, microSIM (numer jest w Plusie na kartę). Około północy udało się uzyskać połączenie z siecią, ale niestety komunikat "Tylko połączenia alarmowe" pozostał. Przy próbie wybrania numeru pojawia się wiadomość "Nie zarejestrowano w sieci". Telefon był wyłączany i włączany wielokrotnie, bez zmian. Na innych telefonach sytuacja wygląda tak samo. Stara karta wciąż była aktywna około godziny 8, niestety nie jestem w stanie jej ponownie sprawdzić/z niej korzystać (utknęła w slocie na kartę SIM, a telefon przestał ją sczytywać). Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj michalk1,

prześlij mi proszę:

- numer telefonu,
- imię i nazwisko,
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM,
- adres placówki, w której wymiana była realizowana.

Tutaj formularz do mnie formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michalk1
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 cze 2016, o 08:31

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: michalk1 »

Wiadomość została wysłana
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

michalk1,
michalk1 pisze:Wiadomość została wysłana
Dotarła :-) - dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa44

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Ewa44 »

W dniu wczorajszym wymieniłam kartę SIM na microSIM. Dostałam nowa kartę 3 w 1 z zaleceniem, że po otrzymaniu SMS lub utraty sieci na zwykłej karcie SIM mogę wyłamać kartę microSIM i umieścić w nowym telefonie. Do tej chwili nie dostałam żadnej informacji. Dodam jeszcze, że stara karta SIM była juz nieaktywna po wyjściu z salonu, natomiast nowa karta w standardowym (dużym) formacie działa na starym telefonie, a karta microSIM na nowym telefonie jest nadal nieaktywna. Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Ewa44,
Ewa44 pisze:natomiast nowa karta w standardowym (dużym) formacie działa na starym telefonie, a karta microSIM na nowym telefonie jest nadal nieaktywna.
Czyli umieszczasz kartę MicroSIM w adapterze do standardowego formatu i ten zestaw działa w starym telefonie, ale wyłamana sama karta MicroSIM w nowym telefonie już nie działa? Dobrze zrozumiałam?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa44

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Ewa44 »

Joanna_Plus pisze:Ewa44,
Ewa44 pisze:natomiast nowa karta w standardowym (dużym) formacie działa na starym telefonie, a karta microSIM na nowym telefonie jest nadal nieaktywna.
Czyli umieszczasz kartę MicroSIM w adapterze do standardowego formatu i ten zestaw działa w starym telefonie, ale wyłamana sama karta MicroSIM w nowym telefonie już nie działa? Dobrze zrozumiałam?
Tak, zgadza się.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Ewa44,

w przypadku karty SIM istotny jest chip, który znajduje się na najmniejszej z kart. Wkładając kartę MicroSIM do standardowego formatu, zapewniasz tylko adapter do większych rozmiarów. Z tego co piszesz, wszystko wskazuje na problem po stronie tego urządzenia:
Ewa44 pisze:na nowym telefonie jest nadal nieaktywna
Sprawdzałaś działanie innych kart w tym aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ