Pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 lis 2015, o 19:53
Pakiet internetowy
Szukam pakietu internetowego do PLusa sensownego. Taryfa to MIX PLus IV. Ostatnio klorzystałem z pakietu 125 mb ale to mało i w dodatku nalicza opłaty po wykorzystaniu.Czy istnieją jeszcze inne sensowne pakiety?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Kamilio699,
w przypadku taryfy Mix IV możesz skorzystać z następujących pakietów:
a. Pakiet internetowy 7 zł Non Stop,
b. Pakiet internetowy 9 zł Non Stop,
c. Pakiet internetowy 15 zł Non Stop,
d. Pakiet internetowy 2 zł Non Stop.
Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/f5ce2c3 ... %C4%99.pdf.
w przypadku taryfy Mix IV możesz skorzystać z następujących pakietów:
a. Pakiet internetowy 7 zł Non Stop,
b. Pakiet internetowy 9 zł Non Stop,
c. Pakiet internetowy 15 zł Non Stop,
d. Pakiet internetowy 2 zł Non Stop.
Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/f5ce2c3 ... %C4%99.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 lis 2015, o 19:53
Re: Pakiet internetowy
a czy po wykorzystaniu pakietu zmniejsza się prędkość czy nalicza według taryfy operatora
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Kamilio699,
6. Dla zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji w ramach Pakietu Non Stop po przekroczeniu w ciągu kolejnych 744 godzinvii - dla Pakietów Non Stop opisanych w pkt 4a, 4b i 4c lub 24 godzinviii – dla Pakietu Non Stop opisanego w pkt 4d, następujących od wysłania przez Polkomtel do Abonenta wiadomości SMS potwierdzającej aktywację Pakietu Non Stop lub od momentu automatycznego odnowienia Pakietu Non Stop („Okres Ważności Wybranego Pakietu”):
a. 100 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 7 zł Non Stop,
b. 150 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 9 zł Non Stop,
c. 500 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 15 zł Non Stop,
d. 100 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 2 zł Non Stop
Moment wysłania wiadomości SMS z dokładnością co do minuty wysyłki można sprawdzić w szczegółach wiadomości SMS potwierdzającej aktywację danego Pakietu Non Stop.
7. Istnieje możliwość przywrócenia pełnych paramentów technicznych poprzez dezaktywację Pakietu Non Stop zgodnie z pkt. 14 i ponowną jego aktywację zgodnie z pkt. 10 regulaminu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 lis 2015, o 19:53
Re: Pakiet internetowy
Czyli to oznacza ze nie pobierają opłaty tylko Zmniejsza się prędkość czy dobrze myślę?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Kamilio699,
dokładnie tak.
dokładnie tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- nindustrialny
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 sie 2014, o 07:24
NIEcykliczne pakiety internetowe.
Witam. Czy jest mozliwosc zwyklego wykupienia danego pakietu NIEcyklicznego ?
Zalozmy ze mam problem z domowym sprzetem i chce jedynie wykupic np kilka gb ale nie zeby to to aktywowalo sie ponownie po miesiacu albo po kilku dnia. Bo sa pakiety na 7 lub 30 dni. Ale nie chce zeby sie odnawialy.
Zalozmy ze mam problem z domowym sprzetem i chce jedynie wykupic np kilka gb ale nie zeby to to aktywowalo sie ponownie po miesiacu albo po kilku dnia. Bo sa pakiety na 7 lub 30 dni. Ale nie chce zeby sie odnawialy.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2016, o 11:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Witaj nindustrialny,
jaką taryfę posiadasz? Kod do weryfikacji to *147#.
jaką taryfę posiadasz? Kod do weryfikacji to *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- nindustrialny
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 sie 2014, o 07:24
Re: Pakiet internetowy
JA+ na karte.Joanna_Plus pisze:Witaj nindustrialny,
jaką taryfę posiadasz? Kod do weryfikacji to *147#.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
nindustrialny,
W przypadku tej taryfy, wszystkie pakiety są cykliczne. Jedyna ewentualność, to wyłączenie pakietu, przed jego kolejną aktywacją przez system.nindustrialny pisze:JA+ na karte.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Witam.
Posiadam taryfę JA + NA KARTE mam pakiet JA + 1 GB i wszystko ładnie pięknie. Niestety co miesiąc aktywuje mi się pakiet 300 MB którego za nic nie mogę wyłączyć, ani kodem *121*00*01# ani *136*00*10# po wpisaniu tego drugiego dostaję komunikat : "Promocja jest już nie aktywna lub nie była aktywowana" ale pieniądze co miesiąc uciekają. Co robić???
Posiadam taryfę JA + NA KARTE mam pakiet JA + 1 GB i wszystko ładnie pięknie. Niestety co miesiąc aktywuje mi się pakiet 300 MB którego za nic nie mogę wyłączyć, ani kodem *121*00*01# ani *136*00*10# po wpisaniu tego drugiego dostaję komunikat : "Promocja jest już nie aktywna lub nie była aktywowana" ale pieniądze co miesiąc uciekają. Co robić???
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Witaj jakub2006,
pakiet zapewne został przeniesiony z poprzedniej taryfy. W tym przypadku wyłączyć go można za pośrednictwem aplikacji Plus online lub przez kontakt z BOK.
pakiet zapewne został przeniesiony z poprzedniej taryfy. W tym przypadku wyłączyć go można za pośrednictwem aplikacji Plus online lub przez kontakt z BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 lip 2016, o 12:23
Pakiet internetowy na kartę- usługa chwilowo niedostępna
Witam od wczoraj próbuję aktywować konto pakietem internetowym, niestety żaden z podanych na stornie nie działa http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... e-na-karte, wyskakuje jedynie komunikat; 'usluga chwilowa niedostepna, skontaktuj sie z BOK', niestety do BOKu ciężko się dodzwonić, daltego piszę tutaj ten post. Dodam, że mam tylko jedną aktywną usługę rok ważności konta a internet powinien działać bez problemu w mojej okolicy.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2016, o 12:48 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Witaj Darkmeno009,
podaj proszę jaka taryfa widnieje pod kodem *147#.
podaj proszę jaka taryfa widnieje pod kodem *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 lip 2016, o 12:23
Re: Pakiet internetowy
'Aktywna taryfa to PNK Rok waznosci konta'