Byłem w placówce.
Zgadnijcie co mi powiedzieli.
Żebym zgłosił sprawę do BOK.
Ale jak powiedziałem, że w BOK już zgłaszałem to teoretycznie złożyli jakieś zgłoszenie wewnętrznie.
A czy złożyli to nie wiem bo potwierdzenia nie dostałem.
Obsługa się tylko tłumaczyła że to nie ich wina tylko wina systemu.
Podsumowując zgłoszeń powinno być 5.
3 na infolini
1 w boku
1 w placówce
i do tego zgłaszam tutaj
a nr jak nie działał tak nie działa
jest tydzień po rozpoczęciu przenoszenia
4 dni od wyłączenia nr w t-mobile
Ostatecznie nr w banku zmieniłem bo na Plusa liczyć nie można.
A wszystko miało trwać maks 3 godziny...............
Na przyszłość jak ktoś planuje przejść do Plusa to profilaktycznie trzeba zmienić nr tel w banku i innych instytucjach bo przerwa w funkcjonowaniu telefonu może być nieco dłuższa.
Czuje się już skołowany bo odsyłacie z jednego miejsca do drugiego.
Na infolinii się naczekałem
Na forum i w BOKu się napisałem.
Jeszcze się nachodziłem żeby dostać się do placówki.
W placówce się naczekałem.
I tak nic z tego.
Pytam się gdzie mam się jeszcze zgłosić?
Na facebooku?
grzes85, zgłoś to do UKE, oni lubią takie sprawy. Btw, czy kartę SIM plusa, tę na którą miał być przeniesiony numer, dostałeś za free czy trzeba było się uiścić?
grzes85, co do ewentualnej rekompensaty to po prostu złóż reklamację, opisz całą sprawę, podkreśl że cała sytuacja wynikła z powodu błędów operatora i wspomnij, że oczekujesz rekompensaty. Ja bym tak napisał - niczym nie ryzykujesz :)
spiro pisze:grzes85, co do ewentualnej rekompensaty to po prostu złóż reklamację, opisz całą sprawę, podkreśl że cała sytuacja wynikła z powodu błędów operatora i wspomnij, że oczekujesz rekompensaty. Ja bym tak napisał - niczym nie ryzykujesz :)