Problem z mmsami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z mmsami

Post autor: Magda_Plus »

Andrzej62 zgodnie z moim mailem, sprawę przekazałam do Działu Technicznego. Czekam na informacje zwrotne.
Andrzej62 pisze:Czy to sie juz kwalifikuje jako reklamacja??
Nie. Poczekaj na rezultat działań techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Problem z mmsami

Post autor: Andrzej62 »

Za chwilę zaczyna się weekend, przez ten czas nikt palcem nie kiwnie a sprawa nadal stoi w miejscu.
Nie wiem co jeszcze mam zrobić, żeby ktoś się zainteresował sprawą?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z mmsami

Post autor: Magda_Plus »

Andrzej62 pisze:Za chwilę zaczyna się weekend, przez ten czas nikt palcem nie kiwnie a sprawa nadal stoi w miejscu.
Magda_Plus pisze:podajcie mi numery, na które takowe MMS wpłynęły przez ten formularz.
Magda_Plus pisze:Andrzej62 zgodnie z moim mailem, sprawę przekazałam do Działu Technicznego.
Andrzej62 pisze:Nie wiem co jeszcze mam zrobić, żeby ktoś się zainteresował sprawą?
Sytuacja jest analizowana i poinformuję Cię, kiedy uzyskam rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
NoNick
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 lip 2016, o 16:50

Skonfigurowane MMS nie działają

Post autor: NoNick »

Witam
Jak w temacie - mam poprawnie skonfigurowane APNy i mimo to mms nie dochodzą (po paru godzinach wiadomość że mogę odebrać na www) i wysłać też ciężko, w sumie to nie wiem czy nieraz wysyła czy nie ale zazwyczaj status wiadomości wisi na "wysyłanie". Mój telefon to asus max, sam załadował APNy i sprawdzałem czy są poprawne i nie ma różnicy miedzy nimi a podanymi na stronie plusa
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z mmsami

Post autor: Krzysiek_Plus »

NoNick, proszę podaj parametry jakie masz wprowadzone w telefonie. Czy transmisja danych w telefonie jest aktywna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Problem z mmsami

Post autor: Andrzej62 »

Magda_Plus pisze:
Andrzej62 pisze:Za chwilę zaczyna się weekend, przez ten czas nikt palcem nie kiwnie a sprawa nadal stoi w miejscu.
Magda_Plus pisze:podajcie mi numery, na które takowe MMS wpłynęły przez ten formularz.
Magda_Plus pisze:Andrzej62 zgodnie z moim mailem, sprawę przekazałam do Działu Technicznego.
Andrzej62 pisze:Nie wiem co jeszcze mam zrobić, żeby ktoś się zainteresował sprawą?
Sytuacja jest analizowana i poinformuję Cię, kiedy uzyskam rozwiązanie.
Ile jeszcze potrzeba dni na analize sytuacji??!

Żadnej KONKRETNEJ pomocy nie otrzymałem, za to otrzymałem na mail'a JUŻ dwie ankiety sondujące stopień zadowolenia z korzystania z IOK.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z mmsami

Post autor: Ewa_Plus »

Andrzej62,
- przepraszam za wydłużony czas oczekiwania. Sprawa jest jeszcze w toku.
Wysłałam interwencję do Działu Technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Problem z mmsami

Post autor: Andrzej62 »

Ewa_Plus pisze:Andrzej62,
- przepraszam za wydłużony czas oczekiwania. Sprawa jest jeszcze w toku.
Wysłałam interwencję do Działu Technicznego.
Tak i od razu interwencje na interwencje.
Dobrze że nie mam od was prądu bo delikatna woń pasztetowej byłaby wyczuwalna w Białymstoku.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z mmsami

Post autor: Magda_Plus »

Andrzej62, której wersji jest oprogramowanie w telefonie Samsung, którego używa Twoja żona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Problem z mmsami

Post autor: Andrzej62 »

Magda_Plus pisze:Andrzej62, której wersji jest oprogramowanie w telefonie Samsung, którego używa Twoja żona?
Co to ma niby zmienić?
Ale proszę bardzo: spisane z "Informacji o urządzeniu"
Samsung Galaxy SIII GT-I9300
Wersja systemu Android 4.3
Wersja modemu I9300XXUGNA8
Wersja jądra 3.0.31-2713958
i kilka innych informacji

Uprzedzając kolejne wnikliwe pytanie, telefon był kupiony jako nowy w Polsce, bodajże w Media Markt.
Pierwszym właścicielem był mój syn. W/g informacji telefon nigdy nie był flaszowany-brandowany-shakowany (cokolwiek to oznacza) nie ma żadnych smiesznych nakładek, niepotrzebnych softów, gier i innych pie....ół.
Podstawowe funkcje których wymaga się od telefonu działają BEZPROBLEMOWO, oprócz tej jednej wielokrotnie opisywanej ale powtórze bo Dział Techniczny może mieć znów z tym problem:

mms docierający na telefon (bez względu na operatora) dochodzi z identyfikacją "1" (bez cudzysłowu) dopiero pobranie go/otwarcie identyfikuje nadawce.
funkcja ta działała prawidłowo do czwartku-piątku sprzed dwóch tygodni (pisałem o tym w poprzednich postach)

nie ma tego problemu z numerami dzwoniącymi czy przysyłającymi sms.

Jakie jeszcze mam udzielić informacje??

edycja:
żona nic nie odinstalowywała czy też instalowała (zresztą twierdzi że "po co jej to" i wcale jej się nie dziwie)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z mmsami

Post autor: Magda_Plus »

Andrzej_62 dziękuje za informację. Przekazałam je do pracowników Działu Technicznego.

EDIT:
Problem został rozwiązany. Proszę o sprawdzenia tego czy prezentowane są numery nadawców MMS-ów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Problem z mmsami

Post autor: amaryl556 »

Pani Magda_Plus
Do mnie już dochodzą właściwe MMS z adresu nadawcy Dziękuję

Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z mmsami

Post autor: Magda_Plus »

amaryl556 bardzo dziękuję za tą dobrą wiadomość. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Problem z mmsami

Post autor: Andrzej62 »

Magda_Plus, "nie chcem ale muszem" potwierdzić to co napisał @amaryl556 :mrgreen:
Mms w końcu dociera z prawidłowym "nagłówkiem". Musiałem czekać na potwierdzenie bo niestety nie mam telefonu w zasięgu "moich rąk" :-) . Ale wszystko jest ok !

ntb. dostałem też sms w którym żona sugeruje, że tak giga netu dodatkowo co miesiąc (do końca umowy oczywiście) byłoby "wystarczającą rekompensatą" za te dwa tygodnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z mmsami

Post autor: habish »

Magda_Plus pisze:Problem został rozwiązany. Proszę o sprawdzenia tego czy prezentowane są numery nadawców MMS-ów.
Problem występował i został naprawiony "globalnie" czy tylko na numerach które zostały podane w formularzu?
ODPOWIEDZ