Rejestracja numeru

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Ewa44
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Ewa44 »

Joanna_Plus pisze:Ewa44,

w przypadku karty SIM istotny jest chip, który znajduje się na najmniejszej z kart. Wkładając kartę MicroSIM do standardowego formatu, zapewniasz tylko adapter do większych rozmiarów. Z tego co piszesz, wszystko wskazuje na problem po stronie tego urządzenia:
Ewa44 pisze:na nowym telefonie jest nadal nieaktywna
Sprawdzałaś działanie innych kart w tym aparacie?
Nie, ponieważ nie posiadam innej karty MicroSIM
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Ewa44,

a ten telefon był u nas zakupiony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa44

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Ewa44 »

Joanna_Plus pisze:Ewa44,

a ten telefon był u nas zakupiony?
Nie. Telefon zakupiony we własnym zakresie, niezarejestrowany w żadnej sieci.

Edycja:

Ok, problem już rozwiązany. Wszystko działa. Dziękuję za poświęcenie czasu. Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 1 lip 2016, o 14:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Ewa44,

jaka była przyczyna tej sytuacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
creatka
PlusManiak
Posty: 66
Rejestracja: 13 cze 2014, o 10:32

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: creatka »

Witam mam problem z kartą sim w plusie wyskakuje mi komunikat "karta sim odrzucona" co mogę poradzić iw każdym telefonie ten sam komunikat
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj creatka,

sprawa dotyczy numeru w ofercie Plus na Kartę czy Plus Mix? Konto było regularnie zasilane (kiedy doładowanie odbyło się ostatni raz)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
creatka
PlusManiak
Posty: 66
Rejestracja: 13 cze 2014, o 10:32

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: creatka »

regularnie jednak nie pamiętam kiedy karta jest tak jakby teraz nie aktywna więc nie mogę sprawdzić jest to plus na kartę
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

creatka,

jeżeli konto numeru było regularnie zasilane, a karta nie działa w żadnym innym telefonie, to wszystko wskazuje na jej uszkodzenie i obawiam się, że konieczna będzie jej wymiana :-(.

Podejdź proszę do naszego najbliższego punktu. Tam pracownik sprawdzi tę kartę i ewentualnie dokona jej wymiany. Szczegóły tego procesu znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Amy_89
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 sie 2016, o 13:17

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Amy_89 »

Witam,
26 lipca przedłużałam umowę w PLUSIE MIX. Jako iż brałam nowy telefon, który nie obsługuje już zwykłych kart sim tylko micro, Pani w salonie zaproponowała mi bezpłatną wymianę która miała trwać max do 7 dni. Niestety wciąż stara karta działa a nowa nie. Muszę nosić ze sobą dwa telefony, bo nie wiem kiedy w końcu nowa zostanie aktywowana. Ile mam jeszcze czekać? Proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Amy_89,

prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM,
- imię i nazwisko,
- dokładny adres placówki, w której dokonywane były powyższe czynności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Amy_89
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 sie 2016, o 13:17

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Amy_89 »

Wysłane :-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Amy_89,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Magdalena_26
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 kwie 2017, o 17:06

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Magdalena_26 »

Witam. 13.04.2017 roku przedłużyłam umowę w Mix Plusie. Przesłano mi nowy telefon kurierem oraz nową kartę sim. Do dzisiaj nie została ona aktywowana. Stara karta sim jeszcze działa
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Magdalena_26,

dokonałaś tych czynności, o których była mowa w linkowanym przeze mnie poście w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 25#p217825?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Magdalena_26
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 kwie 2017, o 17:06

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Magdalena_26 »

Tak. I dalej działa stara karta sim a nowa nie....
ODPOWIEDZ