Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ola.s,
ola.s pisze:natomiast transmisja danych pozodtaje rozłączona..
Pojawia się przy tym jakiś komunikat? Wcześniej takie połączenia można było zestawić w tym telefonie?
Napisz proszę który z pakietów posiadasz. Konto numeru aktualnie jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)? Usługa GPRS jest włączona (weryfikacji dokonasz kodem *101#).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusmix
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 9 sie 2016, o 18:52

Ja+Mix Problemy z internetem w danych komórkowych..

Post autor: plusmix »

Witam,
W czwartek lub piątek wziełam telefon na Ja + Mix ofertę z telefonem za 50 zł ( Rozmowy do wszystkich na komórki -bez limitu, smsy-bez limitu,oraz internet 4GB. Wszystko jest okej, oczywiście poza internetem.. Na początku było tak że strony intertenowe mi nie działały- automatycznie przenosiło mnie na strone plusa żeby doładować konto mimo że miałam 0,88 gr- ale aplikacje(które wymagały internetu) tak. W salonie plusa sprawdzono mi czyto jest wina telefonu czy może karty sim. Były robione wszystkie aktualizacje no i nic. Włożyliśmy inną kartę do tego telefonu ( a telefon to SAMSUNG GALAXY J3 2016) i internet działał bardzo dobrze !
włożyliśmy moją kartę do innego telefonu i nic.. nadal nie działało. Wymieniliśmy mi na inną kartę sim,miałam przeniesone środki- nadal dzie działa . Co ja mam robić, proszę pomóżcie.
GPRS włączony jest ..
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2016, o 10:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj plusmix,
plusmix pisze:Na początku było tak że strony intertenowe mi nie działały- automatycznie przenosiło mnie na strone plusa żeby doładować konto mimo że miałam 0,88 gr
Jeżeli przy próbie połączenia nadal pojawia się powyższe przekierowanie, prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz.

Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusmix
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 9 sie 2016, o 18:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: plusmix »

Już się nie pojawia. Teraz nie działają ani aplikacje ani internet ."Brak połączenia z internetem" gdzie na wifi działa...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

plusmix,

ile aktualnie jednostek zostało w pakiecie internetowym? Podaj proszę również obecne saldo i termin ważności konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusmix
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 9 sie 2016, o 18:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: plusmix »

3GB

Stan konta to ; 0,31 PLN
konto ważne do 04.09.2016
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

plusmix,

jeżeli na koncie jest włączona usługa
plusmix pisze:GPRS włączony jest ..
Rozumiem, że transmisja danych bezpośrednio w aparacie również. Spróbuj proszę jeszcze przeprowadzić konfigurację z tej strony, a następne po dokonaniu tych czynności przeloguj telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusmix
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 9 sie 2016, o 18:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: plusmix »

Robiłam tko już kilknaście razy i wyłączałam i włączałam telefon.. nic to nie pomogło ..
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

plusmix,

zatem prośba jak powyżej:
Joanna_Plus pisze:prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusmix
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 9 sie 2016, o 18:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: plusmix »

Zagadnienie 160810-002068
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

plusmix,
plusmix pisze:Zagadnienie 160810-002068
Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusmix
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 9 sie 2016, o 18:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: plusmix »

Dziękuję już działa ;)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

plusmix,
plusmix pisze:Dziękuję już działa ;)
Super :-) :-) :-).
Dzięki za potwierdzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
katarzyna0810
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 lis 2015, o 15:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: katarzyna0810 »

Witam. Mam problem. Zacznę może od tego że miesiąc temu przedłużyła umowę w mixie na doładowania 60 zl. Miałam w tej ofercie takie automatyczne pakiety bez limitu rozmowy smsy i 4 Gb Internetu. Niestety przed kolejnym doladowaniem wykorzystałam cały Internet i chciałam sobie wykupić pakiet dodatkowy bo wiedziałam że można. Wylaczylam więc kodem z tabeli w umowie mój pakiet 4gb za 15 zl A włączyłam kodem ze strony internetowej dodatkowy pakiet 3gb za 20 zl. oczywiście w międzyczasie wylaczylsm w telefonie transmisje danych coby nie naliczyly mi się opłaty za korzystanie z Internetu poza pakietem i włączyłam transmisję ponownie dopiero wtedy gdy dostałam SMS ze pakiet 3gb został włączony i pobrano opłatę. Po dłuższej chwili używania Internetu dostałam SMS ze mój dodatkowy pakiet kwotowy 30 zl został wykorzystany a sprawdzając stan konta zobaczylam ze z 43 zl zostalo mi 7! Oczywiście od razu zadzwoniłam do biura obsługi opowiedzialam cała sytuację i tego że o ewentualny zwrot pieniędzy na konto będę musiała pisać reklamację to się spodziewałam ale uprzejma Pani poinformowała mnie również ze skoro już raz wylaczylsm mój pakiet internetowy 4gb za 15 zl A włączyłam 3gb za 20 zl to już nie mam powrotu do tego 4gb tylko z każdym doladowaniem będę miała już tylko 3gb za 20. To oczywiście też uwzględniłam w reklamacji do departamentu reklamacji plusa. Czy jest szansa żebym jakoś "odzyskała" ten pakiet 4gb? Coś jeszcze mogę w tym kierunku zrobić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj katarzyna0810,
katarzyna0810 pisze:Czy jest szansa żebym jakoś "odzyskała" ten pakiet 4gb?
Decyzję w tym zakresie podejmie Departament Reklamacji. W jaki sposób ta reklamacja była składana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ