Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lip 2016, o 20:23
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Właśnie odnalazłem wiadomość na poczcie. wykonuję polecenie. Zaraz zaraportuję.
Edit:
Problem pozostał. Połączenie oczekujące były nieaktywne. Telefon zrestartowany. Usługa wciąż nie działa.
Edit:
Problem pozostał. Połączenie oczekujące były nieaktywne. Telefon zrestartowany. Usługa wciąż nie działa.
Ostatnio zmieniony 5 lip 2016, o 12:00 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów od jednego autora
Powód: połączenie postów od jednego autora
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK,
sprawa została przekazana do weryfikacji.
sprawa została przekazana do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Przepraszam. Czy wydarzyło się coś w mojej sprawie? Nadal oczekuję na rozwiązania problemu.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK otrzymaliśmy informację, że sprawa została zamknięta. Sprawdzić status usługi wysyłając SMS o treści SZ pod numer 8023.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Komenda SZ podaje komunikat, ze opcja nie wysylaj sms gdy zajety uslugi kto.dzwonil jest wlaczona.
Kiedy wylaczylem ja komenda ZN otrzymalem info: ze jest juz wylaczona. Kiedy raz jeszcze wyslalem.SZ otrzymalem potwierdzenie, ze jest wlaczona.
Dwie ostatnie sa wzajemnie sprzeczne...
Kiedy wylaczylem ja komenda ZN otrzymalem info: ze jest juz wylaczona. Kiedy raz jeszcze wyslalem.SZ otrzymalem potwierdzenie, ze jest wlaczona.
Dwie ostatnie sa wzajemnie sprzeczne...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK prosiłam tylko sprawdzenie statusu usługi. Obawiam się, że Twoje dodatkowe działania mogły spowodować błędy w jej funkcjonowaniu. Sprawę ponownie przekazałam do Działu Technicznego.Magda_Plus pisze:Sprawdzić status usługi wysyłając SMS o treści SZ pod numer 8023.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Przepraszam, czy są jakieś informacje w mojej sprawie? Usługa nadal nie działa.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK w tej chwili ponowiłam prośbę o sprawdzenie usługi. Czekam na informacje zwrotne. Rozumiem, że więcej nie dokonywałaś zmian lub włączania i wyłącza usługi kodami?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Nie zmieniałem, nie sprawdzałem niczego.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Witam ponownie. Otrzymałem informację po rozpatrzeniu reklamacji i ponownym włączeniu usługi. Efektów (rzecz jasna) nie ma. O efekcie dowiedziałem się z smsa przekierowującego na kontakt z BOK, gdzie konsultant zdecydował o wyłączeniu i ponownym włączeniu usługi Kto dzwonił. Nie wiem czy to wykonał, bo połączenie zostało przerwane po kilkunastu minutach oczekiwania w czasie "aktualizacji danych". Wciąż wierzę, że są Państwo w stanie mi pomóc. Usługa nie działa.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK ponownie zgłosiłam problem z usługą Kto dzwonił dla Twojego numeru do Działu Technicznego.
Edit: czy możesz sprawdzić czy usługa działa.
Edit: czy możesz sprawdzić czy usługa działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Sprawdziłem empirycznie, bez używania kodów, tylko dzwoniąc do siebie kiedy zajęty ale też kiedy telefon był wyłączony. Żadnych komunikatów smsowych niestety. Połączenia oczekujące wyłączone. Wszystkie możliwe przekazania wyłączone przez operatora po wcześniejszych próbach usunięcia problemu.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK przekazałam Twój opis do Działu Technicznego. W dalszym ciągu czekam na rezultat działań naszych pracowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Najmocniej przepraszam ale od miesiąca nie otrzymałem żadnej informacji na temat mojego problemu. Cytowana usługa nadal nie działa. Czy jako stały i wypełniający zobowiązania umowy klient nie zasługuję na to? Problem trwa od ponad roku.