Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
jack4x4,
- interwencja do Działu Technicznego była wysłana parę godzin temu. Póki co, czekamy na info zwrotne od nich.
- interwencja do Działu Technicznego była wysłana parę godzin temu. Póki co, czekamy na info zwrotne od nich.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Czwartek 4 sierpnia
Telefon z kartą Plusa nadal bez zasięgu.
Od 2 miesięcy ciągle tracę klientów, ale kogo to w Polkomtelu obchodzi ...
Ewa_Plus
Który Twój przekaz jest wiarygodny? Z tego co pisałaś wcześniej wynikało, że pytanie do Działu Technicznego zostało wysłane we wtorek:
W Plusie jedyne zobowiązania ma klient: płacić na czas i nie marudzić.
Czwartek 4 sierpnia popołudniu
Czy technicy Plusa cały czas zastanawiają się nad odpowiedzią?
Żenada ...
Kompletny brak profesjonalizmu ...
Totalne lekceważenie klienta ...
Minęło kolejne kilka godzin
I sądząc po braku odpowiedzi, nikt nic nie robi, a wypisywanie słodkich farmazonów o wytężonej pracy zespołów technicznych budzi pusty śmiech.
Telefon z kartą Plusa nadal bez zasięgu.
Od 2 miesięcy ciągle tracę klientów, ale kogo to w Polkomtelu obchodzi ...
Ewa_Plus
Który Twój przekaz jest wiarygodny? Z tego co pisałaś wcześniej wynikało, że pytanie do Działu Technicznego zostało wysłane we wtorek:
Rozumiem że dział techniczny ma na odpowiedź czas bliżej nieokreślony.Ewa_Plus pisze:jack4x4,
- dostałyśmy informację, że już zlecono takie dziania.
Nie mniej jednak przekazałam Twoje pytanie ponownie do techników.
W Plusie jedyne zobowiązania ma klient: płacić na czas i nie marudzić.
Czwartek 4 sierpnia popołudniu
Czy technicy Plusa cały czas zastanawiają się nad odpowiedzią?
Żenada ...
Kompletny brak profesjonalizmu ...
Totalne lekceważenie klienta ...
Minęło kolejne kilka godzin
I sądząc po braku odpowiedzi, nikt nic nie robi, a wypisywanie słodkich farmazonów o wytężonej pracy zespołów technicznych budzi pusty śmiech.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
jack4x4 Przygladam sie tej mein kampf i mysle, ze jedyny sposob to rozmowa prywatna jak w Dudku Zarty zartami, ale wyslales te propozycje lokalizacji? To jedyne rozwiazanie dlugoterminowe. I Plus moze na to pojsc, bo nie trzeba stawiac wiezy, a to z 70% kosztow jest. A Plus liczyc umie.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Harry Callahan
Przekazałem adres e-mailowy osobie od księdza dziekana, ale niezależnie chciałbym przynajmniej przywrócić jakości połączenia z siecią jaka była przez lata. Tak jak już pisałem, wzgórza wokół naszej wioski nie urosły, tylko coś się sypnęło w infrastrukturze Plusa. Pierwsza wpadka w tym roku była w marcu, a ta ostatnia trwa już prawie dwa miesiące. I mam wrażenie że ktoś się bawi w kotka i myszkę, bo trudno uwierzyć że tak duża korporacja jaką jest Polkomtel nie ma techników, którzy mogą sprawnie przywrócić stan poprzedni. Przecież jak na razie nie mówimy o nowej inwestycji typu instalacja dodatkowego BTS-a, tylko o jakiejś korekcie ustawień. Korekcie, która przywróci większości wioski normalny kontakt ze światem.
Piątek 5 sierpnia
Bez zmian:
- telefon z kartą Plusa bez zasięgu,
- nikt z doradców nie jest w stanie udzielić konkretnej informacji na temat terminu naprawy,
... czyli chyba taki standard w Plusie.
Niedziela 7 sierpnia
Cały czas tak samo, a nawet w sobotę było jeszcze gorzej, czyli praktycznie prawie cały czas zupełnie bez zasięgu. Dzisiaj nie udała się żadna rozmowa bez zerwania połączenia.
W ubiegły poniedziałek dostałem cytowaną informację i pomimo upływu 7 dni nic się nie zmieniło. Rozumiem że taki naprzykrzający się klient jest niemile widziany, ale stanowczo proszę o konkretną informację na temat terminu przywracania parametrów, które były przed awarią.
Poniedziałek 8 sierpnia
Nadal telefon w Plusie bez zasięgu lub z 1 kreską.
Czy ktoś Plusa tu zagląda, czy może przerwa urlopowa dla wszystkich?
Chyba że włoski strajk?
Przekazałem adres e-mailowy osobie od księdza dziekana, ale niezależnie chciałbym przynajmniej przywrócić jakości połączenia z siecią jaka była przez lata. Tak jak już pisałem, wzgórza wokół naszej wioski nie urosły, tylko coś się sypnęło w infrastrukturze Plusa. Pierwsza wpadka w tym roku była w marcu, a ta ostatnia trwa już prawie dwa miesiące. I mam wrażenie że ktoś się bawi w kotka i myszkę, bo trudno uwierzyć że tak duża korporacja jaką jest Polkomtel nie ma techników, którzy mogą sprawnie przywrócić stan poprzedni. Przecież jak na razie nie mówimy o nowej inwestycji typu instalacja dodatkowego BTS-a, tylko o jakiejś korekcie ustawień. Korekcie, która przywróci większości wioski normalny kontakt ze światem.
Piątek 5 sierpnia
Bez zmian:
- telefon z kartą Plusa bez zasięgu,
- nikt z doradców nie jest w stanie udzielić konkretnej informacji na temat terminu naprawy,
... czyli chyba taki standard w Plusie.
Niedziela 7 sierpnia
Cały czas tak samo, a nawet w sobotę było jeszcze gorzej, czyli praktycznie prawie cały czas zupełnie bez zasięgu. Dzisiaj nie udała się żadna rozmowa bez zerwania połączenia.
Magda_PlusMagda_Plus pisze:jack4x4 opis Twoich kłopotów już przekazałam do naszych techników.
Uzyskałam informację, że nastąpi korekta ustawień anten i będą podjęte dodatkowe działania w celu polepszenia zasięgu.
(,,,)
W ubiegły poniedziałek dostałem cytowaną informację i pomimo upływu 7 dni nic się nie zmieniło. Rozumiem że taki naprzykrzający się klient jest niemile widziany, ale stanowczo proszę o konkretną informację na temat terminu przywracania parametrów, które były przed awarią.
Poniedziałek 8 sierpnia
Nadal telefon w Plusie bez zasięgu lub z 1 kreską.
Czy ktoś Plusa tu zagląda, czy może przerwa urlopowa dla wszystkich?
Chyba że włoski strajk?
Ostatnio zmieniony 7 sie 2016, o 12:23 przez jack4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Po co to forum jeśli pracownicy Plusa ostentacyjnie ignorują na nim klientów?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
jack4x4,
rozumiem, że zaistniała sytuacja jest uciążliwa. Zapewniam, że swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej sprawa miała swój szczęśliwy finał. Najmocniej przepraszam za niedogodności.
rozumiem, że zaistniała sytuacja jest uciążliwa. Zapewniam, że swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej sprawa miała swój szczęśliwy finał. Najmocniej przepraszam za niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Basia_Plus
Jestem wzruszony, że jednak pojawia się tu ktoś z przedstawicieli Plusa, ale znowu zero konkretów.
Jeśli tak wygląda planowanie pracy w Polkomtelu, to nie dziwię się że tak drastycznie spada jakość połączeń.
Jestem wzruszony, że jednak pojawia się tu ktoś z przedstawicieli Plusa, ale znowu zero konkretów.
Jeśli tak wygląda planowanie pracy w Polkomtelu, to nie dziwię się że tak drastycznie spada jakość połączeń.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
jack4x4 uzyskałam informację, o tym, że zakończono prace modernizacyjne i zmieniono ustawienia anteny na nadajniku, w którego zasięgu się znajdujesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Magda_Plus
Nie wiem na czym te prace polegały, ale ich efekt jest zerowy. Technik Plusa, który był u mnie, wspominał o korekcie anteny na wzgórzach nad Lwówkiem, tymczasem wcześniej mocniejszy sygnał dochodził do nas ze wzgórz koło Gradówka. Tak czy inaczej sygnał jest nadal na granicy zera i jednej kreski, a przed awarią był w okolicy dwóch - trzech kresek.
Nie wiem na czym te prace polegały, ale ich efekt jest zerowy. Technik Plusa, który był u mnie, wspominał o korekcie anteny na wzgórzach nad Lwówkiem, tymczasem wcześniej mocniejszy sygnał dochodził do nas ze wzgórz koło Gradówka. Tak czy inaczej sygnał jest nadal na granicy zera i jednej kreski, a przed awarią był w okolicy dwóch - trzech kresek.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
jack4x4 uzyskałam informację, że zmieniono oprzyrządowanie nadajnika oraz skorygowano ustawienie anteny. Wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Magda_Plus
może jednak nie zrobiono tego z tym nadajnikiem z którego wcześniej był lepszy sygnał?
może jednak nie zrobiono tego z tym nadajnikiem z którego wcześniej był lepszy sygnał?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Moja wcześniejsza wypowiedź dotyczyła wspomnianego przez Ciebie nadajnika.jack4x4 pisze: mocniejszy sygnał dochodził do nas ze wzgórz koło Gradówka.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Magda_Plus
Tak czy inaczej, może jest minimalnie lepiej, ale właśnie w tej chwili telefon leżący na biurku przy oknie na I piętrze nie ma zasięgu. Wcześniej miał zawsze minimum jedną kreskę. W tym czasie telefon z kartą Play ma jedną kreskę w T-Mobile, choć zawsze jeśli pojawia się nawet odrobię lepszy zasięg, przechodzi na Plusa. Nie ma wątpliwości, że nadal jest dużo gorzej niż przed awarią.
Tak czy inaczej, może jest minimalnie lepiej, ale właśnie w tej chwili telefon leżący na biurku przy oknie na I piętrze nie ma zasięgu. Wcześniej miał zawsze minimum jedną kreskę. W tym czasie telefon z kartą Play ma jedną kreskę w T-Mobile, choć zawsze jeśli pojawia się nawet odrobię lepszy zasięg, przechodzi na Plusa. Nie ma wątpliwości, że nadal jest dużo gorzej niż przed awarią.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
jack4x4,
zgodnie z tym co pisała Magda_Plus, wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone.
zgodnie z tym co pisała Magda_Plus, wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Basia_Plus
W takim razie co się zmieniło od czasu przed awarią? Ta jak pisałem wcześniej, otaczające nas wzgórza chyba nie zmieniły położenia?
Środa 10 sierpnia
O godz. 7 rano telefon z kartą Plusa bez zasięgu (to samo miejsce przy oknie na piętrze). Przed awarią nigdy tak nie było.
Po około półgodzinie pojawiła się jedna kreska.
Proszę więc nie sugerować że zostało już wszystko zrobione, bo prawdopodobnie jednak coś przeoczono.
W takim razie co się zmieniło od czasu przed awarią? Ta jak pisałem wcześniej, otaczające nas wzgórza chyba nie zmieniły położenia?
Środa 10 sierpnia
O godz. 7 rano telefon z kartą Plusa bez zasięgu (to samo miejsce przy oknie na piętrze). Przed awarią nigdy tak nie było.
Po około półgodzinie pojawiła się jedna kreska.
Proszę więc nie sugerować że zostało już wszystko zrobione, bo prawdopodobnie jednak coś przeoczono.