ola.s pisze:natomiast transmisja danych pozodtaje rozłączona..
Pojawia się przy tym jakiś komunikat? Wcześniej takie połączenia można było zestawić w tym telefonie?
Napisz proszę który z pakietów posiadasz. Konto numeru aktualnie jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)? Usługa GPRS jest włączona (weryfikacji dokonasz kodem *101#).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
W czwartek lub piątek wziełam telefon na Ja + Mix ofertę z telefonem za 50 zł ( Rozmowy do wszystkich na komórki -bez limitu, smsy-bez limitu,oraz internet 4GB. Wszystko jest okej, oczywiście poza internetem.. Na początku było tak że strony intertenowe mi nie działały- automatycznie przenosiło mnie na strone plusa żeby doładować konto mimo że miałam 0,88 gr- ale aplikacje(które wymagały internetu) tak. W salonie plusa sprawdzono mi czyto jest wina telefonu czy może karty sim. Były robione wszystkie aktualizacje no i nic. Włożyliśmy inną kartę do tego telefonu ( a telefon to SAMSUNG GALAXY J3 2016) i internet działał bardzo dobrze !
włożyliśmy moją kartę do innego telefonu i nic.. nadal nie działało. Wymieniliśmy mi na inną kartę sim,miałam przeniesone środki- nadal dzie działa . Co ja mam robić, proszę pomóżcie.
GPRS włączony jest ..
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2016, o 10:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
plusmix pisze:Na początku było tak że strony intertenowe mi nie działały- automatycznie przenosiło mnie na strone plusa żeby doładować konto mimo że miałam 0,88 gr
Jeżeli przy próbie połączenia nadal pojawia się powyższe przekierowanie, prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rozumiem, że transmisja danych bezpośrednio w aparacie również. Spróbuj proszę jeszcze przeprowadzić konfigurację z tej strony, a następne po dokonaniu tych czynności przeloguj telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Mam problem. Zacznę może od tego że miesiąc temu przedłużyła umowę w mixie na doładowania 60 zl. Miałam w tej ofercie takie automatyczne pakiety bez limitu rozmowy smsy i 4 Gb Internetu. Niestety przed kolejnym doladowaniem wykorzystałam cały Internet i chciałam sobie wykupić pakiet dodatkowy bo wiedziałam że można. Wylaczylam więc kodem z tabeli w umowie mój pakiet 4gb za 15 zl A włączyłam kodem ze strony internetowej dodatkowy pakiet 3gb za 20 zl. oczywiście w międzyczasie wylaczylsm w telefonie transmisje danych coby nie naliczyly mi się opłaty za korzystanie z Internetu poza pakietem i włączyłam transmisję ponownie dopiero wtedy gdy dostałam SMS ze pakiet 3gb został włączony i pobrano opłatę. Po dłuższej chwili używania Internetu dostałam SMS ze mój dodatkowy pakiet kwotowy 30 zl został wykorzystany a sprawdzając stan konta zobaczylam ze z 43 zl zostalo mi 7! Oczywiście od razu zadzwoniłam do biura obsługi opowiedzialam cała sytuację i tego że o ewentualny zwrot pieniędzy na konto będę musiała pisać reklamację to się spodziewałam ale uprzejma Pani poinformowała mnie również ze skoro już raz wylaczylsm mój pakiet internetowy 4gb za 15 zl A włączyłam 3gb za 20 zl to już nie mam powrotu do tego 4gb tylko z każdym doladowaniem będę miała już tylko 3gb za 20. To oczywiście też uwzględniłam w reklamacji do departamentu reklamacji plusa. Czy jest szansa żebym jakoś "odzyskała" ten pakiet 4gb? Coś jeszcze mogę w tym kierunku zrobić?