Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
[quote="dublin1705"]Witam.
Za 5 m-ce kończy się żonie umowa w abonamencie i MIX plus 3 ostatnie doładowania. Proszę o propozycję oferty dla tych nr W abonamencie oferta z telefonem. (w ciągu 1 miesiąca potrzebny jest nowy telefon). Ze względu na odległy czas końca umowy abonamentowej, Proszę nie "olewać" sprawy ze strony nr 601 102 699.i oczekuję rzetelnego podejścia do sprawy.
Moje rozważania to:
- Przeniesienie do konkurencji abonamentu i mixa, zamiana w abonament wspólny( rodzinny 1 nowy tel., 6 m ce gratis)
- ze strony PLUSA duży rabat na abonamencie i połączenie mixa w abonament rodzinny( MIX tylko sim)
- zakup nowego telefonu w ratach 10 x 0 % w sklepach...,abonament tylko SIM i z MIX na abonament tylko SIM po rabacie od Plusa.
- zakup nowego telefonu w ratach 10 x 0 % w sklepach.., przeniesienie do konkurencji abonamentu i Mixa tylko karty SIM(z gratisem 6 m ce abonamentu)
Pozostaje mi jeszcze trzeci nr, ale na razie to jeszcze nie ten czas.
Pozdrawiam i proszę o kontakt, po 19 godzinie
Poprosiłem o kontakt w sprawie przedłużenia umowy i zadzwonił do mnie jakiś prywatny nr komórkowy, nie był to żaden z tych 601102699 i 601101222. Abonament 49zł 2,4 GB net. Czy nikt nie sprawdza jakie aktualne pakiety posiada klient który pragnie przedłużyć umowę? Jeśli teraz mam 4,9 GB to czemu mi się proponuje cofanie do sredniowiecza z propozycją zmniejszenia do 2,4 GB? Na moje żądanie zwiększonego neta padła propozycja 7GB net z tel Samsung A5 2016 za 729 zł w abonam 69,99zl. To jest taka sama oferta jak na stronie internetowej.
Edit:
Czy dostanę od Państwa w ofercie przedłużeniowej,Telefon Samsung A5 2016 za 1 lub 9zł w abonamencie 99 zł tak jak u konkurencji? , bo u Państwa kosztuje 349 zł w abonamencie. 99zł
Za 5 m-ce kończy się żonie umowa w abonamencie i MIX plus 3 ostatnie doładowania. Proszę o propozycję oferty dla tych nr W abonamencie oferta z telefonem. (w ciągu 1 miesiąca potrzebny jest nowy telefon). Ze względu na odległy czas końca umowy abonamentowej, Proszę nie "olewać" sprawy ze strony nr 601 102 699.i oczekuję rzetelnego podejścia do sprawy.
Moje rozważania to:
- Przeniesienie do konkurencji abonamentu i mixa, zamiana w abonament wspólny( rodzinny 1 nowy tel., 6 m ce gratis)
- ze strony PLUSA duży rabat na abonamencie i połączenie mixa w abonament rodzinny( MIX tylko sim)
- zakup nowego telefonu w ratach 10 x 0 % w sklepach...,abonament tylko SIM i z MIX na abonament tylko SIM po rabacie od Plusa.
- zakup nowego telefonu w ratach 10 x 0 % w sklepach.., przeniesienie do konkurencji abonamentu i Mixa tylko karty SIM(z gratisem 6 m ce abonamentu)
Pozostaje mi jeszcze trzeci nr, ale na razie to jeszcze nie ten czas.
Pozdrawiam i proszę o kontakt, po 19 godzinie
Poprosiłem o kontakt w sprawie przedłużenia umowy i zadzwonił do mnie jakiś prywatny nr komórkowy, nie był to żaden z tych 601102699 i 601101222. Abonament 49zł 2,4 GB net. Czy nikt nie sprawdza jakie aktualne pakiety posiada klient który pragnie przedłużyć umowę? Jeśli teraz mam 4,9 GB to czemu mi się proponuje cofanie do sredniowiecza z propozycją zmniejszenia do 2,4 GB? Na moje żądanie zwiększonego neta padła propozycja 7GB net z tel Samsung A5 2016 za 729 zł w abonam 69,99zl. To jest taka sama oferta jak na stronie internetowej.
Edit:
Czy dostanę od Państwa w ofercie przedłużeniowej,Telefon Samsung A5 2016 za 1 lub 9zł w abonamencie 99 zł tak jak u konkurencji? , bo u Państwa kosztuje 349 zł w abonamencie. 99zł
Ostatnio zmieniony 24 sie 2016, o 15:55 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie postów od jednego autora
Powód: połączenie postów od jednego autora
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
dublin1705 przekazałam Twoje zapytania do Działu Lojalnościowego i poprosiłam o ponowny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
Bardzo dziękuję za monit. Musimy mieć nowy telefon już w przyszłym miesiącu. Z Pani pomocą pani Magdo, jak do tej pory zawsze się udawało na
moich propozycjach przedłużyć 2 sbonamenty. Pozdrawiam
moich propozycjach przedłużyć 2 sbonamenty. Pozdrawiam
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Mam nadzieję, że i tym razem się uda.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nr do przedłużenia. Wypowiedzenie złożone. Oferta w salonie to 90zl/mies z j5 2016.
Kontakt
Proszę o kontakt na Priv z jakimś Duk
Kontakt
Proszę o kontakt na Priv z jakimś Duk
Re: Przedłużenie umowy
Nawet gdy umowa mi się skończy i wtedy będę chciał obniżyć abonament do wymaganego minimum w SmartDom, wtedy też stracę rabaty ?Ewa_Plus pisze:Witaj tofel3,
- obniżając abonament na umowie uprawniającej stracisz rabaty na pozostałych umowach. Tak samo będzie w przypadku rozwiązania umowy uprawniającej.
Będziesz wówczas mógł zacząć od nowa kompletować umowy w smartDOM.
Zanim jednak podejmiesz decyzję warto się chyba orientacyjnie zapoznać z ofertami na przedłużenie umowy. Być może coś Cię zainteresuje? Jeśli chcesz mogę zlecić kontakt naszego konsultanta. W tym celu podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz.
Nowy klient może mieć abonament za 39,90 i korzystać z smart dom a ja muszę płacić 69,90 ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
norz,
prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
tofel3 ,
Jakakolwiek zmiana umowy objętej promocją (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa
Umowa II) powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania lub przedłużenie Nowej Umowy
I/Nowej Umowy II w promocji, która w swoich warunkach wyklucza korzystanie z
Rabatu/Upustu promocyjnego/Upustu specjalnego w programie smartDOM powoduje utratę
możliwości korzystania z Rabatu/Upustu promocyjnego/Upustu specjalnego na Umowie,
której dotyczy ta zmiana, niezależnie od tego czy Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny
jest przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, oraz na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II
o ile Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny jest na nią przyznawany na podstawie
zmienianej Umowy, wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego
obowiązywała umowa/umowy na niezmienionych warunkach.
prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
tofel3 ,
w regulaminie Programu smartDOM3 http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf jest paragraf dotyczący utraty rabatów :§ 5 punkt 3. UTRATA RABATU/UPUSTU PROMOCYJNEGO/UPUSTU SPECJALNEGO.tofel3 pisze:Nawet gdy umowa mi się skończy i wtedy będę chciał obniżyć abonament do wymaganego minimum w SmartDom, wtedy też stracę rabaty ?
Jakakolwiek zmiana umowy objętej promocją (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa
Umowa II) powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania lub przedłużenie Nowej Umowy
I/Nowej Umowy II w promocji, która w swoich warunkach wyklucza korzystanie z
Rabatu/Upustu promocyjnego/Upustu specjalnego w programie smartDOM powoduje utratę
możliwości korzystania z Rabatu/Upustu promocyjnego/Upustu specjalnego na Umowie,
której dotyczy ta zmiana, niezależnie od tego czy Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny
jest przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, oraz na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II
o ile Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny jest na nią przyznawany na podstawie
zmienianej Umowy, wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego
obowiązywała umowa/umowy na niezmienionych warunkach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Do kiedy obowiązuje oferta z podwojonymi pakietami internetowymi przy przedłużaniu umowy w abonamencie?
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Re: Przedłużenie umowy
2x większe pakiety bedą obowiazywać przez okres zastrzeżony umowy. np. Podpiszesz umowę na dwa lata, to tyle bedą 2x większe.piter_00 pisze:Witam. Do kiedy obowiązuje oferta z podwojonymi pakietami internetowymi przy przedłużaniu umowy w abonamencie?
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Sama oferta obowiązuje do odwołania, czyli można powiedzieć na stałe na ta chwile.
Re: Przedłużenie umowy
Chodziło mi o tą drugą część. Dzięki.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
WitamMagda_Plus pisze:dublin1705 przekazałam Twoje zapytania do Działu Lojalnościowego i poprosiłam o ponowny kontakt z Tobą.
Minęło 5 dni i zero kontaktu ze strony Duk, Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
dublin1705 ,
- przepraszam, że tak długo musisz czekać.
Wysłałam interwencję w sprawie jak najszybszego kontaktu z Tobą.
- przepraszam, że tak długo musisz czekać.
Wysłałam interwencję w sprawie jak najszybszego kontaktu z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 wrz 2014, o 10:58
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałem Do Pani Basi formularz z przedluzeniem umowy podajac numer telefonu, bardzo proszę o jakiś kontakt
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
dominik0408,
wiadomość dotarła - dziękuję.
Przekazałam do konsultanta DUK, prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła - dziękuję.
Przekazałam do konsultanta DUK, prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus
Ja tez pozwoliłem sobie napisać wiadomość z prośbą o kontakt o przedłużenie umowy. Dziękuję.
Ja tez pozwoliłem sobie napisać wiadomość z prośbą o kontakt o przedłużenie umowy. Dziękuję.