A do tego działu idzie się dodzwonić? Byłem w salonie dzwoniłem niecałe 20 minut potem kolejne 20 minut dzwoniłem z telefonu komórkowego. I ciągle oczekiwanie na połączenie. To są jaja jakieś. Jak ja mam wyjaśnić sprawę braku faktury jak nie da się z nikim skontaktować?
Artur1906 pisze:Byłem w salonie dzwoniłem niecałe 20 minut potem kolejne 20 minut dzwoniłem z telefonu komórkowego. I ciągle oczekiwanie na połączenie.
czas oczekiwania na połączenie, jest uzależniony od liczby osób dzwoniących w danym czasie. Najmocniej przepraszam za te utrudnienia.
Artur1906 pisze: Jak ja mam wyjaśnić sprawę braku faktury jak nie da się z nikim skontaktować?
e- hasło możesz uzyskać w każdym naszym punkcie http://www.plus.pl/znajdz-salon lub wyślij zgłoszenie na adres bok@plus.pl podając w treści:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam.
Gdzie mogę uzyskać informacje, do kiedy mam aktualną umowę?
I drugie pytanie [nie mniej ważne]:
Jeżeli kara umowna za wcześniejsze zerwanie umowy wynosi np. 2k, to czy tak kwota jest rozłożona relatywnie [zmniejsza się] na ilość m-cy trwania umowy, czy jest obligatoryjnie przypisana na cały okres, bez względu w którym miesiącu nastąpi rozwiązanie/zerwanie?
datę obowiązywania kontraktu możesz sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online). Po zalogowaniu wybierz proszę kolejno: Menu -> Twój profil -> Data wygaśnięcia promocji. Można wysłać pytanie mailem na adres: bok@plus.pl lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta 601102601.
Kara za niedotrzymanie warunków promocji jest rozliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych do końca kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam czy może mi ktoś powiedzieć jak moge w trybie natychmiastowym zerwać umowe i na jakie konto mam wpłacić pieniadze za zerwanie umowy . BOK nie odbiera moich tel ..3 dzień po 27 min czekam i nic ...
Ostatnio zmieniony 9 sty 2017, o 12:20 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączono wątki- podobny temat
Dziś w salonie Plusa odmówiono mi przyjęcia wypowiedzenia bo nie było na nim mojego adresu !
Dodatkowo konsultant stwierdził że u nich w punkcie można wypowiedzieć umowę tylko na 1msc przed końcem.
Jeśli chcę wcześniej złożyć deklarację nie kontynuowania umowy po okresie na jaki obowiązuję to
tylko listownie.
Czy to normalne praktyki w waszych punktach ?
Edycja :
Skoro już zostało przeniesione to proszę się odnieść do mojego pytania
Bo nie wiem czy szukać innego salonu ?
Ostatnio zmieniony 19 sty 2017, o 12:50 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:przeniesienie do odpowiedniego wątku, połączenie postów
sapient zgadza się Twój post został przeniesiony, bo go napisałeś w niewłaściwym wątku. Jeśli coś będziesz publikować to skorzystaj z opcji SZUKAJ, bo bardzo możliwe, że dana sprawa była już tutaj poruszana.
Basia_Plus pisze: umowa automatycznie przedłuża się na czas nieoznaczony, o ile nie zostanie złożone oświadczenie na piśmie.
Wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Dla umów zawartych przed 25.12.2014, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
W przypadku oświadczenia o braku chęci kontynuowania umowy po zakończeniu okresu promocyjnego, to można złożyć je w punkcie lub przesłać również listem poleconym, na powyżej już podany adres. Takie oświadczenie powinno zwierać Twoją wolę, numer telefonu oraz czytelny podpis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ